דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה טיפים של מאפרת עד הבית למתאפרת מתחילה 

מאת    [ 17/06/2014 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 3169 פעמים ]

טוב אז במאמר הבא אני רוצה לדבר יותר לבחורות בנינו שלא רוצות להזמין מאפרת עד הבית  או  לאמץ את המקצוע  של המאפרת  אלה פשוט רוצות להיראות טוב, ולדעת לאפר את עצמן ולא יודעות בדיוק איזה חומרי איפור יתאימו להם בתור התחלה, אז הנה אני עושה רשימה של כמה כלי עבודה טובים כגון מברשות , קרמים משחות צלליות, ועוד כמה סוגים של מוצרי איפור , המאמר הבא הוא לבחורה המתחילה , והוא כמובן נועד לעניין בסיסי, אם את רוצה להתקדם יותר עם העניין הזה של האיפור בעתיד ,מן הסתם רשימת הדברים שתצטרכי על מנת לאפר אותך בצורה מקצועית יותר, תתארך , אז אם כך אני הולכת לפרט בפנייך את מוצרי האיפור הבסיסים לך, איך לאפר אולי אני יעשה את זה בעוד מאמר , סוג של מאמר המשך למאמר הזה.

הכלים הבסיסים:
קרם פריימר ? זהו קרם ששייך יותר לנישה של המאפרות המקצועיות , הוא קרם מאוד יקר , כתבתי כבר עליו מאמר פה באתר אז אני קצת יתמצת עליו, זהו קרם שמורחים לפני שבכלל מתחילים את האיפור , הוא נועד , למנוע מהעור להציג מראה שומני , הוא קצת עוזר במוצרים מסוימים לטשטש פגיעות עור , או גם עוזר במקצת לטיפוח של העור .
עכשיו השאלה אם הקרם הזה מתאים למתאפרת מתחילה, זה כבר נתון לשיקול דעתך, בשלב ההתחלה בשל מחירו הגבוהה הייתי דוחה את הקניה שלו , לאחר השלב שאת מגיעה לרמה מתקדמת באיפור אולי כן כדאי לחשוב על לרכוש אחד .
אופן שימוש : מריחת הקרם על הפנים בצורה אחידה, לא בצורה אגרסיבית.

מייק אפ או בסיס איפור ? את המייק אפ מורחים בתור שכבה על כל הפנים , אני מכנה אותו בתוך במאמר בתור בסיס איפור כל אחת יכול לקרוא לו איך שבא לך, בסיס האיפור מגיע בכמה צורות יש את הנוזלי, יש את המוצק יש אבקה . כל אחת בוחרת לפי איך שנוח לה. מה שכן מומלץ לרכוש בסיס איפור של חברה טובה, אם קבלות על תוצאות, ובגוון העור שלך , כאשר את רוכשת אחד ,תמיד יש טסטר, תראי איך הוא מתמזג עם גוון העור שלך, תמיד מומלץ לרכוש אחד , שמתאים לגוון עור הפנים שלך.

אופן שימוש : מריחת או פידור הבסיס על הפנים ,וחשוב מאוד גם על הצוואר ,אני ממליצה למרוח את הבסיס, עם ספוגית , ולא עם הידיים.

קונסילר ? קונסילר נועד לטשטש פגעים בעור כגון פצעונים או שאר פגעים אחרים . הקונסילר בא בצורת משחה , וכן . הוא חיובי גם למתאפרת מתחילה.

אופן שימוש: מריחה על פצעון (לא פתוח), ולאחר מי כן טשטוש שלו .

מסקרה ? את המסקרה כולם מכירים  ואוהבים ,אין כמו מסקרה כדי להדגיש עניים יפות, אני כן ממליצה גם על זה למאפרת מתחילה , יש אגב מאמר באתר על מריחת מסקרה אשמח אם תיכנסי ותקראי.

אופן שימוש :  מריחת מסקרה על הריסים בעזרת מברשת וכמובן יש מאמר ממש מומלץ בנידון.

צלליות-  אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל יש צלליות אבן צלליות אבקשה , באלפי צבעים , למתאפרת מתחילה הייתי , ממליצה להתחיל עם גוון צבעים קטן , ועם הזמן להתקדם , למגוון רחב יותר של צבעים

אופן שימוש ? זה תורה שלמה , יש אלפי סרטונים ביו טיוב

סומק ? את הסומק , מפדרים על מתחת לעצמות הלחיים, הוא חיוני לפי דעתי גם למתאפרת מתחיל

שפתון- הדבר הכי בולט באיפור אני חושבת , לכל אחת יש את סגנון השפתון אותו היא אוהבת , למתאפרת מתחילה , משהו אומר לי להמליץ על שפתון מט עדין , אבל זה רק הטעם האישי שלי , וכמובן כל אחת עושה מה שהכי טוב לה , ומה שעושה אותה הכי יפה.

ישנם עוד דברים שלא הרחבתי עליהם ומן הסתם אני ישתדל לכתוב מאמר גם עליהם למשל עיפרון עניים, שאותו לא תמיד צריך ,איילנר גם אותו לא תמיד ריסים , כל מיני תוספות כגון ריסים ,מלאכותיות וכו. אני שמחה אם עזרתי למישהי, תמיד אפשר להתייעץ איתי על הכול ובחינם כמובן

אני יותר מי ישמח לעזור

 

 

אילה כהן - מאפרת כלות  ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה. www.ayala4u.com


0546378393




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב