דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המקצועות הכי חמים שדורשים פסיכומטרי גבוה 

מאת    [ 15/06/2014 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2575 פעמים ]

המקצועות הכי חמים שדורשים פסיכומטרי גבוה

ישנם לא מעט מקצועות, שכדי ללמוד אותם יש לקבל ציון גבוה מאד בפסיכומטרי. לא תמיד מדובר, בהכרח, במקצועות הדורשים הרבה יותר ממקצועות אחרים, אולם בדרך כלל אלה יהיו מקצועות מבוקשים מאד ופופולאריים מאד. מהם המקצועות החמים ביותר לשנת 2014 שדורשים פסיכומטרי גבוה? הנה רשימה של חלק מהם:


    • עריכת דין – זהו אחד המקצועות הפופולאריים ביותר כיום במדינה. מדובר במקצוע בעל סטטוס גבוה מאד ובכל שנה מצטרפים אל המוסדות הלימודיים המציעים מסלול לימודי משפטים המוני סטודנטים הרואים את עצמם בעתיד כעורכי דין.
    • פסיכולוגיה – גם כאן מדובר במקצוע מבוקש מאד שכדי להתקבל ללימודים המתמקדים בו יש להציג פסיכומטרי גבוה. כדי להמשיך ללימודי תואר שני, יש להציג ציונים גבוהים בתום המסלול ללימודי תואר ראשון.
    • מנהל עסקים – זהו מקצוע מבוקש מאד שהעוסקים בו יכולים להשתלב במגוון רחב מאד של משרות. כדי להתקבל ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים במוסדות הלימוד המתמחים בכך, נדרש על המעוניינים להתקבל להציג ציונים גבוהים בפסיכומטרי.
    • רפואה – מקצוע הרפואה נחשב כבר שנים רבות למקצוע מבוקש מאד. כמו מקצוע עריכת הדין, גם תחום זה זוכה לסטטוס גבוה מאד ורבים מעוניינים לקחת בו חלק. בכל שנה מצטרפים ללימודי הרפואה המוני סטודנטים. חלקם אמנם פורשים במהלך השנים, אולם מרביתם ממשיכים בכך ומשתלבים בתום הלימודים במסגרות השונות.
    • מדעי המחשב – בתקופה שבה הטכנולוגיה מתקדמת במהירות עצומה והמחשב הפך לחלק בלתי נפרד בחיינו, תחום זה הוא מבוקש מאד ומציע במסגרתו מגוון רחב של מקצועות. העוסקים בתחום מדעי המחשב נדרשים להשכלה מתאימה. כדי לקבל אותה עליהם להציג ציון גבוה בפסיכומטרי וגם לעבור בחינות קבלה לעיתים.
    • חינוך מיוחד – מדובר בתחום שהתפתח לא מעט בשנים האחרונות ובעיקר בשל המודעות הרבה למציאת מסלולים מתאימים לילדים המיוחדים. כדי להתקבל ללימודי החינוך המיוחד יש להציג ציון גבוה מאד בפסיכומטרי. עיסוק זה מצריך יכולות גבוהות מאד, ובמיוחד גם יכולת אישית ברמה גבוהה.
    • אדריכלות – גם כאן מדובר במקצוע נחשק מאד ולא רק השנה. מקצוע האדריכלות מושך אליו רבים, המתעניינים באמנות, בעיצוב וגם בהנדסה. ישנם מספר מסגרות לימודיות המאפשרות למי שרוצה לקחת בכך חלק לקבל את ההכשרה המתאימה, אולם כדי להתקבל לכך יש להציג ציונים גבוהים בבחינה הפסיכומטרית וגם לעבור בהצלחה בחינות קבלה.

מאמר זה הוגש מטעם חברת ezway

כותב מדופלם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב