• ספקנות- מגיעים לקורסים בגישה של "אני לא רואה איך זה יכול לעזור לי".
• דחיינות – אנשים שלא מסוגלים לתת לעצמם פקודות ולבצע אותן, ולכן גם אם הם ממש התלהבו ממשהו, לוקח להם המון זמן לחזור אליו כדי ליישם ועד אז הם לא זוכרים כלום...
• אנשים שלא מקשיבים להוראות, הם בטוחים שגם אם יעשו את הדברים לפי הסדר שנראה להם – זה יהיה בסדר.
• יצירתיות יתר – לפעמים דווקא ליצירתיים יש דרך משלהם לעשות דברים והם לא מוכנים לעשות את הדברים כפי שלמדו, יצירתיות נהדרת, אבל רק אחרי שאתה כבר שולט בטכניקה.
• מוכנות ללמוד- אנשים שמגיעים מתוך נקודה שהם כבר יודעים הכל.
• חוסר מוכנות לשנות הרגלים ישנים- הם לא מוצאים דרך ליישם את המידע החדש כי תמיד זה יבוא על חשבון ההרגלים שלהם.
• אנשים שלא מסוגלים להעלות את קידום הקליניקה למקום הראשון בסדר העדיפויות שלהם.
• בלאגניסטים – בלאגן בעסק גורם לחוסר שליטה בעסק, מה שגורם להצטברות של משימות, התחושה שאולי שכחתי משהו מגבירה את הלחץ. בסופו שלדבר בלאגן יוצר שרשרת תקלות שהשורה האחרונה שלה היא פגיעה בהכנסות.
• אנשים שרוכשים מידע חלקי במקום לקנות תכנית שיווק שלמה. לדוגמא- לומדים רק שיווק בפייסבוק.
• אנשים שלומדים כל חלק מידע ממישהו אחר.
וכאן נוצרת בעיה מכיוון ששיווק הוא לא מדע מדויק אלא עניין של גישות, ולכן אנשי שיווק שונים יאמרו דברים סותרים – ולמרות ששני אנשי השיווק הללו מאוד מצליחים, התלמיד של שניהם יצא בעיקר עם בלבול גדול.
• קונטרול פריקס – אנשים שאין להם יכולת לשחרר עבודה לבעלי מקצוע ולסמוך עליהם שיעשו אותה כמו שצריך.
• קושי בביטוי עצמי – אנשים שמתקשים לתרגם את רצונותיהם ומחשבותיהם ליצירת אסטרטגיה שיווקית.
• חוסר יכולת לחשוב מהצד של הלקוח – אנשים שממשיכים לחשוב לאורך כל הדרך רק במסלול של המטפל.
• חוסר מוטיבציה- אנשים שלא מסוגלים להניע את עצמם. (בקרו בערוץ המוטיבציה ביוטיוב וקבלו דרכים להניע את עצמכם)
• דימוי עצמי נמוך – אנשים שלא מאמינים בעצמם.
רכישת כלים שיווקיים לא פותרת בעיות של דימוי עצמי.
לסיכום – המשותף לכל הסיבות היא הגישה שלנו כלפי תחום השיווק. הגישה נקבעת לפי האופי והאישיות ולכן , במקביל לרכישת כלים מקצועיים, אנחנו חייבים לעבוד גם על האופי ועל האישיות שלנו כדי לווסת קליניקה מצליחה.
סיון סניור - המעוררת.לקבלת המדריך החינמי "מי הזיז את המטופלים שלי" לחצו כאן: http://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=15940-1236051360-2151