דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטפלים, למדתם תכניות שיווק מקצועיות ועדיין העסק לא המריא? יש סיבה, בעצם יש 15, הנה הן: 

מאת    [ 02/04/2014 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3590 פעמים ]

 


    • ספקנות- מגיעים לקורסים בגישה של "אני לא רואה איך זה יכול לעזור לי".


    • דחיינות – אנשים שלא מסוגלים לתת לעצמם פקודות ולבצע אותן, ולכן גם אם הם ממש התלהבו ממשהו, לוקח להם המון זמן לחזור אליו כדי ליישם ועד אז הם לא זוכרים כלום...


    • אנשים שלא מקשיבים להוראות, הם בטוחים שגם אם יעשו את הדברים לפי הסדר שנראה להם – זה יהיה בסדר.


    • יצירתיות יתר – לפעמים דווקא ליצירתיים יש דרך משלהם לעשות דברים והם לא מוכנים לעשות את הדברים כפי שלמדו, יצירתיות נהדרת, אבל רק אחרי שאתה כבר שולט בטכניקה.


    • מוכנות ללמוד- אנשים שמגיעים מתוך נקודה שהם כבר יודעים הכל.


    • חוסר מוכנות לשנות הרגלים ישנים- הם לא מוצאים דרך ליישם את המידע החדש כי תמיד זה יבוא על חשבון ההרגלים שלהם.


    • אנשים שלא מסוגלים להעלות את קידום הקליניקה למקום הראשון בסדר העדיפויות שלהם.


    • בלאגניסטים – בלאגן בעסק גורם לחוסר שליטה בעסק, מה שגורם להצטברות של משימות, התחושה שאולי שכחתי משהו מגבירה את הלחץ. בסופו שלדבר בלאגן יוצר שרשרת תקלות שהשורה האחרונה שלה היא פגיעה בהכנסות.


    • אנשים שרוכשים מידע חלקי במקום לקנות תכנית שיווק שלמה. לדוגמא- לומדים רק שיווק בפייסבוק.


    • אנשים שלומדים כל חלק מידע ממישהו אחר.
    וכאן נוצרת בעיה מכיוון ששיווק הוא לא מדע מדויק אלא עניין של גישות, ולכן אנשי שיווק שונים יאמרו דברים סותרים – ולמרות ששני אנשי השיווק הללו מאוד מצליחים, התלמיד של שניהם יצא בעיקר עם בלבול גדול.


    • קונטרול פריקס – אנשים שאין להם יכולת לשחרר עבודה לבעלי מקצוע ולסמוך עליהם שיעשו אותה כמו שצריך.


    • קושי בביטוי עצמי – אנשים שמתקשים לתרגם את רצונותיהם ומחשבותיהם ליצירת אסטרטגיה שיווקית.


    • חוסר יכולת לחשוב מהצד של הלקוח – אנשים שממשיכים לחשוב לאורך כל הדרך רק במסלול של המטפל.


    •  חוסר מוטיבציה- אנשים שלא מסוגלים להניע את עצמם. (בקרו  בערוץ המוטיבציה ביוטיוב וקבלו דרכים להניע את עצמכם)


    • דימוי עצמי נמוך – אנשים שלא מאמינים בעצמם.
     רכישת כלים שיווקיים לא פותרת בעיות של דימוי עצמי.

לסיכום – המשותף לכל הסיבות היא הגישה שלנו כלפי תחום השיווק. הגישה נקבעת לפי האופי והאישיות ולכן , במקביל לרכישת כלים מקצועיים, אנחנו חייבים לעבוד גם על האופי ועל האישיות שלנו כדי לווסת קליניקה מצליחה.

סיון סניור - המעוררת.לקבלת המדריך החינמי "מי הזיז את המטופלים שלי" לחצו כאן: http://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=15940-1236051360-2151




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב