דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לדעת לפני שעושים מנוי לחדר כושר? 

מאת    [ 27/03/2014 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2177 פעמים ]

כאשר אתם באים לבחור חדר כושר שבו תעשו מנוי ותתאמנו חשוב לבדוק מספר דברים בכדי שתקבלו את התמורה הכי טובה לכסף שאתם משקיעים. המטרה העיקרית בעשיית מנוי לחדר הכושר היא להתמיד למשך כל תקופת המנוי, לראות תוצאות וכמובן ליהנות. מכיוון שאימונים בחדר כושר מתבצעים מספר פעמים בשבוע למשך מספר לא מבוטל של שעות כדאי לבחור חדר כושר שיתאים לצרכים שלכם. הנה כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם:

מה המנוי מציע – חשוב לבדוק את כל הפעילויות שהמנוי מציע. האם המנוי מקנה כניסה לחדר כושר בלבד או שניתן להיכנס גם ללא תשלום נוסף לחוגים המתקיימים במכון כגון ספינינג, פילאטיס, אירובי, זומבה ועוד. האם המנוי מוגבל לשעות מסויימות? בנוסף לעיתים יש הרצאות ופעילויות נוספות הקשורים לבריאות ותזונה עם מומחים אשר הכניסה עליהם יכולה להיות בחינם למנויים או בתשלום סמלי קטן.

מגוון מכשירים וציוד – האם חדר הכושר מאובזר בציוד ובמכשירים המתאימים לכל התרגילים שאתם רוצים לבצע? כדאי לעשות סיבוב במכון, לראות את המכשירים וכן לבדוק את תקינותם. בנוסף יש להתחשב בשעות עומס ולבדוק האם יש מספיק מכשירים כגון הליכונים או אופניים גם כאשר יש עומס במכון.

היגיינה וניקיון – מכון כושר נעים ונקי הוא תנאי חשוב. בדקו האם יש כללי ניקיון עליהם אתם אחראים כגון מגבת אישית, וכן שהמתאמנים או עובדי הניקיון במכון מקפידים לנקות את המכשירים לאחר השימוש. נוסף על כך בדקו את המלתחות והשירותים, האם הם נקיים והאם יש מספיק לוקרים או מקומות אחסון עם מנעול לדברים האישיים. בכל מקרה חשוב להקפיד על היגיינה אישית ולרחוץ ידיים לפני ואחרי שימוש במתקנים השונים.

מאמני כושר מקצועיים – תפקיד מאמני הכושר במכון חשוב מכיוון שהם אלו שיעזרו לכם להגיע לתוצאות הרצויות. בחרו במכון אשר מציע לכם תוכנית אימונים אישית ובה אתם יושבים עם מאמן כושר מיומן אשר בונה איתכם תוכנית אישית לשיפור ההישגים לפי יכולותיכם האישיות. יש מכונים אשר ניתן להתאמן עם מאמן כושר אישי צמוד בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. בנוסף עליו להסביר לכם את אופן השימוש בכל מתקן ואתם צריכים להרגיש שאתם יכולים לסמוך עליו ולהתייעץ איתו בזמן האימון. חשוב שכל המאמנים אשר עובדים במכון הכושר עברו את ההכשרה המתאימה.

מיקום המכון ושעות פעילות – מומלץ לבחור מכון כושר שנמצא בקרבת הבית או העבודה בכדי ולהקל עליכם וכדי שתוכלו להתמיד באימונים. בנוסף בדקו את שעות הפעילות, האם המכון פתוח גם בסופי שבוע ומהם בדר"כ שעות העומס.

חשבו עם עצמכם מה הדרישות שלכם ממכון הכושר ומה אתם רוצים להשיג באימונים. חשוב מאוד לבחור מקום בו תרגישו נוח להתאמן, מקום נעים עם צוות מקצועי ושירותי. דברים אלו יקלו עליכם בהתמדה, בניצול כל הפעילויות שהמנוי מציע ובכך בתמורה משתלמת לכספיכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב