דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טעויות שאסור לך לעשות בניהול קמפיין בגוגל 

מאת    [ 23/03/2014 ]

מילים במאמר: 819   [ נצפה 4090 פעמים ]

באינטראקציה שלי עם לקוחות של שיווק ופרסום ממומן במנועי חיפוש , אני נתקל בהרגלים רעים שעסקים ואנשים פרטיים חוזרים עליהם ללא הרף .

אני רואה אחוז גבוה מאוד של בעלי אתרים עם לא מעט הבנה על בניית אתר ידידותי למנועי חיפוש. זה בדרך כלל המפגש הראשון שלי . ניקוז המזומנים הוא לא נראה לעין כמו אז כמוב מפגש השני שלי : pay per click, במיוחד ב-Google AdWords .

טור זה מבוסס על ההנחה שאתה טירון בכל העסק של Google AdWords . אם אתה רוצה להכיר את העולם טוב יותר - התלמד עוד 10-20 שעות במרכז הלמידה של Google AdWords. הזמן שתקדיש שווה את זה..

 

 


לקבלת מידע נוסף , עיינו באתרים הבאים :

adwords.google.com / תמיכה

adwords.blogspot.com

groups.google.com / קבוצה / adwords -help

הם מכילים טיפים נוספים, כמו גם הערות בעולם אמיתי מאנשי מקצוע ואחרים בתחום.

 

מהרגע שהתחלת להכיר לעצמך את עולם ה-  ADWORDS ואתה מרגיש מוכן, עצור רגע אחד וקרא 10 טעויות שאסור לך לעשות במסע פרסום!

 

1 . אל תפסיק את ה-content network

בעת ההגדרה הראשונה בקמפיין יש לך אפשרות להפסיק את ה-content network. למזלך, ברירת המחדל היא "עובד". זה סוג של פרסום קונטקסטואלי ומנסה למצב את המודעות שלך באתרים כמו וואלה, מאקו, וואינט בלוגים – ואפילו אתרי תוכן ייעודיים וקטנים. אמנם יגיעו אליך גולשים מכל האתרים האלו, אבל סמוך על גוגל שמדובר באנשים הרלוונטים לך. חוץ מזה, חלק מהאנשים שמחפשים בגוגל מנסים לראות עוד הרבה אתרים כמו האתר שלך, ואתה מבזבז עליהם את הזמן ואת הכסף שלך.

 

2 . שימוש במילות מפתח רבים מדי.

בעת יצירת מסעות פרסום חדשים וקבוצות מודעות , אנשים רבים מתחילים להשקות במילות מפתח כל עלה כותרת קטן, הנמצא תחת השמש האינטרנטית.  במקום, בדוק באילו מילות מפתח כדאי לך להשקיע את מרצך – ודאג להיות בהם במקום הטוב ביותר.

 

3 . התעלמות מהתחרות

נתח את המתחרים שלך. דרך אחת היא להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל. בחר " מילות מפתח הקשורות לאתר " והיכנס לאתר של המתחרה כדי למשוך קבוצות של מילות מפתח מהדפים שלהם. כמו כן, בדוק את האתרים שלהם לרושם כללי על התוכן..

 

4 . לא לכלול מילות מפתח בטקסט של המודעה .

השתמש במילות המפתח לא רק בכותרת של המודעה, אלא גם בעותק המודעה. כל כך הרבה כותבי מודעות שכחו לכלול את ביטוי המפתח בגוף הממשי של טקסט המודעה . כתוב באופן ברור וספק תוכן רלוונטי עבור משתמשים והמנוע של גוגל. יצור התאמה, כמובן, בעזרת דף נחיתה רלוונטי שיספק את המשתמשים ויקבל ציון איכות גבוהה יותר בגוגל .

 

5 . לשלוח מבקרים לדף הבית שלך .

ברוב חשבונות PPC אני נתקל בשליחת התנועה והמבקרים לדף הבית שלהם . אבל יש פשוט יותר מדי מידע שם, ומבקרים יכולים לעזוב את האתר. זכור משתמש שנכנס לאתר כזה, הוא בגדר - "תפסת מרובה – לא תפסת"

 

6 . שימוש רב במילות מפתח רחבות

מסעות פרסום וקבוצות מודעות עם מילות מפתח צרות לקבוצת המודעות בהתאמה - הכרחיות, אבל רוב האנשים לא עושים את זה . אתה לשים רק מעט מילות מפתח לכל קבוצת מודעות, מאותו תחום ספציפי, וליצור עוד קבוצות כדי להכיל את מילות מפתח עם נושאים חדשים הקשורים לאתר.

 

7 . שימוש בהתאמה רחבה .

כאשר אתה מגדיר את ב-Google AdWords זמן וקלט למילת המפתח הראשונה, הסוג של ברירת המחדל הוא התאמה רחבה. בעוד ההתאמה הרחבה יכולה לעבוד בשבילך, אני תמיד ממליץ על שימוש בביטוי וסוגי התאמה מדויקים כדי להתחיל ולעקוב אחר הביצועים משם. ל-AdWords יש גם סוג התאמה שלילי, שרבים נוהגים להתעלם ממנו. דוגמאות לסוגי התאמה הן:

רחב: מעיל עור (יציג גם ב"עור מעיל", "מעיל פרווה או עור" וכו' – לכל סדר)

לביטוי מדוייק: "מעיל עור" (כתיבה כזאת תגרום לך להופיע ב"מעיל עור" בסדר זה, עם אפשרות למילים לפני ואחרי – כמו "מעיל עור יפה" או "מעיל מפרווה או עור" וכו' )

• מדויק: [מעיל עור] (בדיוק הביטוי הזה)

• שלילי: - ורוד (לא יציג "מעיל עור ורוד")

 

8 . שימוש באפשרות אופטימיזציה

הגדרת ברירת המחדל עבור AdWords היא לתת לגוגל " לייעל " את המודעות שלך בשבילך. עדיף לבחור באפשרות " סיבוב " , כדי שתוכל לבדוק את ביצועי המודעה שלך בצורה הרבה יותר נקיה.

 

9 . לא לעקוב אחרי פרסומות ומודעות .

אם מילות המפתח והמודעות לא מתפקדים , אתה מבזבז את הכסף שלך. אתה יכול להשתמש בכלי Google Analytics ללא תשלום כדי לעזור לך לעקוב אחרי הפעילות . צריכים גם לבדוק מילות מפתח ומעקב אחר החיפושים גם עם שגיאות כתיב

 

10. לא לבדוק מודעות כראוי .

בדיקת A / B קיימת כבר עשרות שנים בעולם הפרסום. הרעיון הוא אותו רעיון גם באינטרנט. כתוב לפחות שתי מודעות בקבוצת מודעות ,ו-ADWORDS יגריל אותן אוטומטית. תוכל לבדוק איזו מהן הצליחה יותר. אחרי השהיה קצרה – תוכל לדעת איזו מודעה כדאי למחוק – ושוב: תוכל לכתוב עוד מודעה – כך שהמודעות "יאכלו" אחת את השניה – והכי טובה תנצח.

 

מנהל ב-ENTS-SITE בניית אתר מקצועי בזול. מאמין שמי שיש לו מוצר טוב, תוכן טוב, גישה טובה ועובדה קשה - יצליח גם למכור אותו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב