דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי עזר וניתוח נתונים לניהול חשבון פרסום בגוגל 

מאת    [ 13/03/2014 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 4021 פעמים ]

בממשק מערכת Google AdWords לבנייה וניהול חשבונות פרסום בגוגל יש כלים רבים שעוזרים בדרכים שונות בבניית החשבונות ובניהול שלהם גם לאחר הפעלתם ולאורך זמן.
הפעם ניגע בצעד הראשון שהוא בניית חשבון, ונסביר מה הם כלי העזר העיקריים העומדים לרשותינו.
1. מתכנן מילות המפתח -
כלי שאפשר לבצע בו חיפוש של מילות מפתח וקבוצות מודעות שיכולות להיות רלוונטיות למסע הפרסום שלי. עליי להזין מספר מילים / מונחים שקשורים לתחום אותו אני עומדת לפרסם, ועל סמך זה המערכת נותנת לי רשימה
של רעיונות לקבוצות מודעות ומילות מפתח שנראות לה כמתאימות בשבילי באופן נרחב מאוד. מעבר לפרט ה"יבש" של רשימת מילים וקבוצות מודעות, אני מקבלת גם ממוצע חיפושים חודשי (עם נתוני עבר של מס' חודשים
אחרונה), הצעת מחיר ממוצעת לקליק ומהי רמת התחרות הקיימת בתחום.
יש אפשרות לבחור מילים מתאימות למסע פרסום בגוגל להוספה באופן ישיר מהרשימה ואפילו לבחור את ההתאמה הרצויה להן, אך התהליך לא מומלץ כי הוא עשוי לגרום לאי סדר, בלבול וכתוצאה מכך טעויות בבניית הקמפיין.

2. מתכנן הפרסום לתצוגה -
הכלי פועל בדומה למתכנן מילות המפתח ע"י הזנת מילות מפתח ומונחים שקשורים לתחום שאני מפרסמת, אך הרעיונות שמקבלים ממנו הם רעיונות שנוגעים לתחום פרסום בגוגל ברשת המדיה ובאים לידי ביטוי ברעיונות והמלצות
למיקודים, מיקומים, תחומי עניין, אפליקציות ועוד...כדרך פרסום ברשת המדיה בלבד. כלי זה מומלץ בעיקר לעזרה בבחירה של מיקומים, נושאים ותחומי עניין.

3. כלי תצוגה מקדימה ואבחון מודעות -
כלי שניתן לבצע בו חיפושים רגילים של מילות מפתח ומונחים שונים ולראות את תוצאות החיפוש והצגת מודעות הקמפיין פרסום בגוגל שלנו בכל מקרה חיפוש שהוא.
הכלי עוזר בבדיקה כיצד הקמפיין שלנו פועל ונראה במדינות שונות (במידה והוא מוגדר לפעול בהן), ויכול לעזור בבדיקה כיצד הקמפיין מוצג במכשירים השונים (במחשב נייד / נייח, במובייל, בטאלבט).
היתרונות של הכלי הם שהבדיקות שאנו מבצעים באמצעות חיפושים לא נספרות כהצגת מודעה כחלק מנתוני הקמפיין ולכן אינן פוגעות באחוז ההקלקות שידוע שהוא משמעותי מאוד לציון האיכות שלנו.
היתרון הנוסף הוא שהצגת תוצאות החיפוש והמודעות אינן מושפעות מקבצי קוקי שמושתלים במחשב כתוצאה מחיפושים וביקורים קודמים באתרים שונים. התוצאות המוצגות נכונות כאילו זהו גולש שמבצע חיפוש "נקי" מקבצי קוקי
והיסטוריית גלישה ואלה הן המודעות שייחשף להן לראשונה.

4. הזדמנויות -
כלי ההזדמנויות מציג כל הזמן בפני המפרסם רעיונות עדכניים לשיפור מסעות הפרסום שלו.
הרעיונות מופקים באופן עקבי על ידי מערכת Google AdWords על סמך נתוניו השונים של הקמפיין ומוצגים בפני המפרסם כהזדמנויות לייעול התהליך פרסום בגוגל שהוא מבצע.
ההזדמנויות ניתנות בפרמטרים שונים - בהצעות למילות מפתח חדשות ואף לסוגי ההתאמה שנראות למערכת כנכונות עבורן, הצעות לשינויים בהצעות המחיר, הצעות לשינויים תקציבים, הצעות ליצירת קבוצות מודעות ועוד...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב