דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גור כלב חדש במשפחה-איך מכינים את הבית לגור כלב חדש? 

מאת    [ 25/05/2013 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 5101 פעמים ]

מזל טוב!!! בחרתם כלב לאימוץ אבל לפני שמביאים הביתה גור או כלב חדש עלינו להכין את הבית לגור החדש!!!

ראשית, מומלץ לרדת על ארבע כמו זחילה של תינוק או כמו כלב למעשה, ולהתחיל לראות את הבית מנקודת ראות של הכלב ואז לשים לב מה אכיל, על מה הכלב עלול לטפס וליפול, מה הוא יכול למשוך ולהפיל על הרצפה ועל עצמו, במה הוא יכול להסתבך ומה עלול להיכרך סביב הגרון שלו ולחנוק אותו, חס וחלילה.
כל בית הוא שונה וצפויות בו סכנות רבות, אבל באופן כללי, העיקרון של הכנת הבית הוא כמו הכנה לתינוק שמתחיל לזחול .

אתייחס כאן למספר נקודות חשובות לשים לב בבית לפני הגעת הכלב ובנוסף תוכלו לקבל מידע נוסף בהרחבה, בסיום הקריאה.
1.מכשיריים חשמליים פתוחים - כגון מדיח כלים, מכונת כביסה, מייבש, תנור, מיקרוגל ועוד, שהכלב עלול להיכנס ולהינעל בפנים, מכשירים אלו חייבים להיות סגורים כל הזמן.

2. תרופות-גורים וכלבים עלולים לבלוע תרופות שלנו בני האדם ולחוות הרעלה ואף מוות, בשל גופם הקטן יחסית. לכן, את ארון התרופות צריך למקם במקום סגור וגבוה והרחק מהישג כפות רגליהם ופיהם של הכלבים.

3. חומרי ניקוי- המאוחסנים לרוב בארון שממתחת לכיור חייבים לעבור למקום גבוה יותר או יש להתקין מנעול על הדלת כי הכלב בקלות יכול ללמוד איך לפתוח את דלת הארון וחומרי ניקוי הם חומרים רעילים ומסוכנים מאד עבורו ויכולים אם נבלעים לגרום למוות

4. פח האשפה הינו מקום אהוב ומסוכן לכלבים בעיקר גורים, שאוהבים לחטט בכל דבר ועלולים להפיל את הפח על תכולתו על עצמם וחמור מזה עלולים לאכול מהזבל שבתוך הפח דברים העלולים להיות רעילים עבורם או מסוכנים במובן שהוא עלול להיחתך או להיפצע מהם כמו שימורי טונה עטיפות פלסטיק וכדומה. מומלץ לכן לסגור את פח האשפה בארון עם דלת הנסגרת עם מנעול בטחון.

5. חוטי חשמל ומחשב- גורי כלבים נוטים להיות סקרניים ושובבים ולכן עלולים למצוא עצמם מסובכים בחוטים הזרוקים בקרבת המחשב ועלולים להחנק מהם או לחילופין עלולים לגרום למקלדת,עכבר או אף למסך המחשב ליפול עליהם ולפצוע אותם. כלבים נוטים גם לכרסם חוטי חשמל וחוטי מחשב ולבלוע חתיכות פלסטיק העלולות לגרום להם לחנק ולבעיות בקיבה. לכן, מומלץ לאסוף ולאזוק את החוטים בתוך צינור גמיש מיוחד המיועד להעביר דרכו מספר כבלים וחוטי מחשב למשל ולהצמידו לקיר במקום מוסתר או גבוה הרחק מהישג פיו וכפות רגליו של הכלב.

6. גורי כלבים אוהבים  מאד ללקק חפצים ובעיקר שקעים של חשמל אז עדיף להשתמש במגן שקעים .

7. וילונות  גורי כלבים מאד אוהבים וילונות ומנסים לשחק איתם בעיקר כשהם מתנופפים ברוח , הם קופצים עליהם ועלולים ליפול מהם ואף להפיל אותם עליהם, לכן מומלץ לאסוף את הוילונות ולקשור אותו הרחק מהישג כפות רגליהם של הכלבים.

8. מנורות עמוד - אחד הדברים המסוכנים לכלבים בבית כי בהשתוללות שלהם בבית הם יכולים להפיל את מנורת העמוד ולהיפצע ממנה והנורה  שמחוברת אליה ומתנפצת עם הנפילה.

9. מדפים-כלבים אוהבים מפות ומפיות שמונחות על מדפים ומנסים לקפוץ ולתפוס אותם ולהפיל אותם כך שמומלץ לחזק מדפים ולהמנע משימוש במפות או מפיות שמושכות את הכלב לנסות לתפוס אותם.

10.חפצים קטנים כמו אוספים וכסף קטן-צריך מאד להקפיד שחפצים קטנים כמו בובות קטנות כמו מביצת קינדר והפתעות מארוחות הילדים של מקדונלדס, לא יגיעו להישג פה של הכלב כי כמו תינוק כל דבר הוא מכניס לפה. מומלץ לשים הכל  בארון סגור מאחורי דלת.

רוצים לדעת עוד על איך להכין את הבית לקראת הכלב החדש וטיפים נוספים לתקופה הראשונה של הכלב בבית :
מה קונים? איזה ציוד חובה שיהיה בבית לכלב? איך מחנכים את הכלב לעשיית צרכים? ועוד

הרשמו לקבלת המדריך המלא לאימוץ כלב-שנה ראשונה בבית 

לקבלת טיפים ומידע איך לגדל חיית מחמד בריאה ומאושרת הרשמו באתר חיש חי מזון וציוד לכלבים וחתולים. אני ליאורה מחיש חי מנהלת שרות הלקוחות ומתמחה במתן שרות משלוחים של מזון וציוד לכלבים וחתולים מנתניה ועד באר שבע. אנו מתמחים במתן פתרונות לבעיות בהם אתם בעלי חתולים וכלבים נתקלים בנושאין הקשורים למזון לכלבים ולחתולים, להתנהגות כלבים וחתולים. לשרותכם בפייסבוק בדף חיש חי פתרונות ושרות ובמוקד ההזמנות המקצועי ומאוייש במומחיות שירות למתן פתרון לכל בעיות הכלב והחתול. צלצלו: 1-700-70-88-88 או כתבו אלי בדוא"ל: hishhay@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב