דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שעלייך ללמוד לשיווק הפעילויות לגני ילדים והציוד לגני ילדים שלך 

מאת    [ 31/03/2013 ]

מילים במאמר: 637   [ נצפה 2662 פעמים ]

טיפים שעלייך ללמוד לשווק את הפעילויות לגני ילדים שלך הם צורך חשוב שעולה מתוך עולם השפע, בוא כולם יכולים להציע פעילויות לגני ילדים והפעלות לגיל הרך ע"י ספקים חיצוניים או בעזרת ציוד לגני ילדים מלהיב. ובכל זאת גננות רבות מתקשות לשווק וליחצן את הפעילויות לגני ילדים שהם עורכות או את הציוד לגני ילדים שהם השקיעו בו כל כך הרבה כסף. הרי ברור שאם את לא בר רפאלי כנראה שאמא שלך לא לימדה אותך לשווק את עצמך. לנשים קל מאוד לשווק אחרים אך אין להם מושג איך לשווק את עצמן. שיווק מתחיל בהגדרה עצמית: מה את עושה מיוחד בגן הילדים שלך? איזה פעילויות לגני ילדים יוצאות מגדר הרגיל - גגנות נרתעות מלהגיד "אני אלופה". כי הם חוששות לומר "אני יותר טובה מגננת אחרת "או "הגן שלי הוא גן יותר איכותי מגן כזה או אחר".

אז אם באמת בא לך לעשות כמה שינויים מהירים כדי לשווק באמת את גן הילדים ובמיוחד את עצמך עשי כך:
הגדירי מי את, גם אם את עושה כמה סוגי פעילויות לגני ילדים או מתמחה בהפעלות לגיל הרך. אנו חיים בתקופה שרוב גני הילדים עוסקים בכמה סוגי פעילויות לגני ילדים. הגדירי נכון שיווק. שיווק הוא לא "לדחוף" משהו לאדם שלא זקוק לו. שיווק הוא למשוך אנשים לפעולה כל שהי. אנחנו עושות את כל הזמן,כשאנחנו מציעות לחברה ללכת לסרט או משכנעות ילד ללבוש מסודר. החליפי צדדים, שאלי את עצמך, לו הייתי האמא שרוצה לרשום את ילדיה לגן הילדים,מה היית רוצה? אילו יתרונות יש בהצעה שלי לעומת אופציות אחרות. זכרי אין כזה דבר "מובן מאליו" פרטי את כל מה שנוגע לגן הילדים שלך:מהם הפעילויות לגני ילדים שאת עורכת - ההפעלות לגיל הרך,החוגים לילדים וכמובן הציוד לגני הילדים המשוכלל שהושקע בו המון כסף. שימי לב, לעולם על תניחי שהלקוח מבין זאת לבדו. אל תפחדי לתפוס מקום.כשאת מודיעה שאת טובה במשהו,זה לא בא על חשבונו של איש. זה רק יעזור לך להיטיב עם ההורים שיידעו שיש לך גן ילדים המביא פעילויות לגני ילדים מהאיכותיות ביותר וציוד לגני ילדים בעיקר לימודי וחוויתי.

גגנות לא לומדות לדבר על כסף מאמא או מאבא שלהן. ובבגרותן מרגישות לא נוח לדבר על כסף. רק שלא יחשבו עליהן שהן חמדניות וכל מה שמעניין אותן זה כסף ולא הפעילויות לגני ילדים שהם צריכות להגיש. אלא שיש לזה תוצאות: כשהגננות לא מרגישות נוח לבקש את הכסף מההורים במיוחד מההורים המעקבים את התשלום, הן קודם כל לא מקבלות את מה שמגיע להן וחיות בחוסר בטחון בנוגע לכסף. זה גורם להן לעיתים להישאר עם ילדים שלא משלמים,להוריד את רמת ההפעלות לגיל הרך והציוד לגני ילדים ואף לתחושות כבדות מאוד.הביני שאין דבר מלוכלך או לא הגון לדבר על כסף.נהלי מו"מ על הכסף כמו שאת מנהלת פעילויות לגני ילדים עם הילדים. תשאלי תמיד- "איך את יכולה ללכת לקראתי?" . מקסימום יגידו לך לא. אל תחששי ללמוד על כסף.הרשי לעצמך לשאול ולהתייעץ. התייחסי לכסף כמו לאוכל,הרי לא תעלי בדעתך שמישהו אחר יחליט לך מה לאכול, איך לאכול וכמה לאכול.

לסיכום שימו לב שגם מחמאה על הפעלה לגיל הרך טובה, צריך לדעת לקבל. שימי לב שמחמאה היא הצהרה על כך שהתכונות הטובות שלך או הפעילויות לגני ילדים שאת עורכת טובים ואינם מובנים מאליהם. לכן כדי לקבל מחמאה,עלייך להבין ששלל הפעלות לגיל הרך,החוגים לילדים,הציוד לגני ילדים ואת בעצמך אינכם מובנים מאליו. ושמגיע לכם התיחסות מיוחדת.שימי לב לקולות בתוך ראשך כשאת מקבל מחמאה על פעילויות לגני ילדים שערכת. בדקי מדוע הם דוחפים אותך לדחות את המחמאה - האם את חוששת שיחשבו שאת לא צנועה - שיקנאו בך - שתעוררי תחרות - שימי לב איך את מרגישה כשחברה מבטלת מחמאה שנתת לה. מה זה גורם לך להרגיש - נסי לאמן את עצמך להגיב רק בתודה.כשאת מקבלת מחמאה. בלי הצטדקויות.או ביטול רק אמרי תודה.
מידע זה נוגע כמובן לכל המפעילות של חוגים לילדים כמו חוג חיות בחיפה או בכל מקום אחר. זכרו פעילויות חוג חיות צריכות להיות משווקות כן בדחיפה אבל בעיקר בתצוגת פעילויות לגני ילדים לדוגמא,שם חוג חיות יכול להוכיח את איכויותיו.

ציוד לימודי לגני ידלים, ערכות הפעלה לגננת בשלל הנושאים הנלמדים בגןחברת "רעיון בקרטון" נותנת לגננות פתרונות מתקדמים. ליצירת גן לימודי והישיגי. המציג במהלך השנה מערכי שיעור ותוכניות לימודיות שמגשימות את יעדיהם. בלוח זמנים של גן ילדים אין מקום ולעיתים גם הכלים לפתח וליצור מערכי שיעור. ולכן כולם מסתפקים בפירורי רעיונות המוסלקים ברשת האינטרנט, ובשחזור שיעורים מהעבר פעם אחר פעם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב