דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסע שמאני כדרך החזר חלקי נשמה 

מאת    [ 26/02/2013 ]

מילים במאמר: 768   [ נצפה 4641 פעמים ]

היום נדבר על מה זה " החזר חלקי הנשמה"?

קיימת אמונה שאלוהים ברא את האדם הראשון שלם. שלם בגוף, בנפש ובנשמה. אדם השלם היה חי במקום השלם- בגן עדן. אחר- כך קרו דברים רבים : האדם הראשון חולק לשני ישויות  ( זכר ונקבה) והנשמה שלו חוותה את ה" קריעה" לשתיים, חוותה אבוד של חלק המשמעותי שלה... בעקבות חט הראשון, מול עץ הדעת, הם ירדו לאדמה, למדו, עבדו. התרבו, שמחו, סבלו, חיו ומתו... אבל בכל אחד ואחד מהצאצאים שלהם ( בנו) קיים זיכרון על השלמות מלאה- על גן עדן. על התקופה שכל החלקים של הנשמה שלנו היו ביחד...

בחיים של כל אחד ( גם בחיים אלה, גם בחיים הקודמים של הנשמה שלו) קרו חוויות שאנחנו פירטנו כטראומה. בכל אחת מחוויות אלה אנו חווינו מה שנקרה " איבוד חלק מהנשמה". כאשר אובדים לנו חלקי הנשמה, גם הכי קטנים, כל המערכת האנרגטית שלנו נחלשת, וגם פיזית, מנטלית ורוחנית. במקום שאבד החלק, נוצר " פצע הנשמה", שכואב, מציק ודורש ריפוי. מה קורא לאדם שמערכת האנרגטית שלו נחלשה?   הוא מאבד את היציבות, נוטע להתמכרויות ( החלפת צרכים האמתיים שלו בצרכים המדומים), חווה יותר רגשות קשות, כמו כאס, שנאה, כנאה, זעם, דחייה, בדידות, אכזבה, רגשי אשם, ובזה מושך אל עצמו אנרגיה שלילית שמגדילה חוויות המעכבות וגורמת לסבל ומחלות... ברגע שאנחנו לא מסכימים לחיות בקרבנות  במסכנות, בעוני, בחוסר אהבה... ישנו צורך לעשות תהליך המרפא שנקרא " החזר חלקי הנשמה". ברגע שכל אחד מאיתנו מרפא את הנשמה שלו, מחזיר לה את החווית שלמות ומלאות- באותו הרגע הוא מרפא גם את הנשמה הראשונה שחוותה את האיבוד החלק בגן עדן... אנחנו מרפים את העולם!

מה מרגישים בעקבות הריפוי?   מרגישים הרבה יותר חזקים. גם פיזי, גם רגשי. הכל נראה הרבה יותר ברור ואופטימי. המציאות נתפסת בפרופורציות, נעלם צורך ב" דרמות". עולם הרגשות נהייה הרבה יותר מאוזן ותופס כיוון חיובי. נמצאים פתרונות לבעיות הישנות. יש שיפור משמעותי ביחסים . יש פניות התקדם בתחומים החשובים לנו ולהתחבר חזרה לאור, לאהבה, לשפע.  

מה זה מסע שמאני?

  מסע שמאני- זה טקס מיוחד, בין העתיקים בעולם, שמטרתו- למצוא את החלקי הנשמה האבודים, באחד העולמות ( עליון, אמצע או תחתון) , בעבר או בעתיד של האדם, ולפעמים אך בעולם המתים. לרפא, לטהר אותם ולהחזיר אותם למקום שאליו הם שייכים ( להשלים את ההילה האנרגטית, שממנו הם נלקחו). טקס מורכב מתפילות, הכוונות, דמיון מודרך, ריקודים, רעשים וכו'. השמאן מדריך את המטופל במהלך הטקס, ולמעשה, ממש מלווה אותו בכל התהליך. טקס שמאני- זאת חוויה עוצמתית מאוד, שעקבותיה מחילים לקרות שינויים משמעותיים בחיי המטופל.  

ישנם סוגים רבים של מסעות שמניים. הראשון, שממנו אני אוהבת להתחיל- זה מסע לעולם התחתון, במטרת הכרות עם " חיית כוח" וקבלת ריפוי ממנה. " חיית כוח" ( או " טוטם")- זאת שמירה רוחנית שניתנת לכל נשמה, ברגע של לידה.  חיית כוח גם משמשת " אב בית" של הנשמה שלנו. היא אחראית על כל מה שמתרחש ברמה הפיזית, רגשית ורוחנית לאותו בן אדם. במסע ( שנעשה על ידי דמיון מודרך, תוך כדי טקס מיוחד) אנו יורדים ל" עולם התחתון", פוגשים את חיית כוח שלנו ( יונק או ציפור, בדרך כלל) ושואלים אותה כל שאלה שחשובה לנו. ומקבלים תשובות, כמובן. אחרי זה מבקשים ריפוי ממנה. וכשמקבלים ריפוי מחיית כוח- חוזרים לכאן ועכשיו, ומרגישים הרבה יותר מחוזקים.  כל מה שהיה תקוע בחיים, לפני הטקס, מתחיל זוז, להתפתח. יש תחושת הקלה מאוד גדולה ובהירות , בעקבות מסע זה.   ריפוי חיית כוח אפשר לעשות לכל אדם ( גם מרחוק, בהסכמתו, כמובן), לכל חפץ, שאבד או התקלקל ( כדי לקבל מידע, איפה הוא נמצא או מה יעזור לתקן אותו ואם צריך לתקן בכלל), לפרויקטים, לעסקים, לבתים, לאדמות. הנה כמה דוגמאות.

פעם, שהייתי בתחילת דרכי כמשתמשת במחשב ( וממש רחוקה מעניינים הטכניים שקשורים לתיקונים והתקנות של ותכנות , נוצרה לי איזו בעיה בשימוש. אחרי ש" שברתי את הראש" כמה שעות,  עשיתי מסע ריפוי חיית כוח למחשב שלי- ותוך כדי מסע קיבלתי הדרכה מפורטת, איך למצוא ולתקן מקור הבעיה. חלק מהמונחים שנאמרו שם, בכלל לא הכרתי, אבל פעלתי לפי ההוראות, ופתרתי את הבעיה!  

ופעם אחת הלקוחה רצתה לקנות דירה בבית משותף. אינטואיציה אמרה לה שכדי לבדוק את ההיסטוריה של הבית הזה עד כמה הוא מתאים למשפחה שלה. עשיתי  מסע ריפוי חיית כוח של הבניין זה. פגשתי כלב בולדוג זקן- חיית כוח של הבית הזה. הוא סיפר המון פרטים על זה שבלן הראשון שבנה את הבית, קיבל את האדמה כתוצאה של מרמה. ומאז מריבות, תקלות, בעיות לא עוזבים את הבניין ( יש פיצוצי צינורות, דליפות גז וכו) ואת הדיירים שלו. " הכלב הזקן" פשו הצביע על כמה משפחות שחייבים לעשות תהליך סליחה ביניהם- כדי לרפא את המצב... זה היה מאוד מרגש ועצמתי!

  ריפוי חיית כוח- אחת הדוגמאות של מסעות שמניים וכלים להחזר חלקי נשמה. אשמח לספר לכם עוד על נושא מרתק זה- בכתבות המשך. 

  שיהיה לכם המון בהצלחה בדרככם המוארת. שלכם, באהבה- מרי

במאמר הקודם כתבתי על איך לצאת מהזדהות עם חוויה קשה למי שפספס http://goo.gl/z9PpFl 

מרי דפסמס מלווה להגשמה אישית ועסקית פסיכולוגית מרצה מנחת קבוצות, מורה רוחנית מטפלת הוליסטית מתקשרת נותנת שירותים בכל העולם, בעברית וברוסית. פל': 0526644258 אימייל: mery.depsames@gmail.com http://meryhagshama.com/ http://www.facebook.com/Meryagshama>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב