דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לינקדין (Linkedin) ככרטיס ביקור דיגיטלי 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3351 פעמים ]

הגיע הזמן להשתמש בכרטיס הביקור שלכם

אם אתם בעלי עסקים או מנהלים בארגון, יש לכם בוודאי כרטיס ביקור. כן, זה עם הלוגו, הטלפון, וכל שאר הפרטים שתרצו שאנשים יצרו איתכם קשר באמצעותם. לינקדין הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי העסקי שלכם, בדיוק כמו שפייסבוק מהווה את כרטיס הביקור הדיגיטלי האישי שלכם בעיני מי שמסתכל בפרופיל שלכם, בין אם הוא קולגה ללימודים או לעבודה, או אפילו מעסיק או חברת השמה המחפשת עובדים.

הפרופיל האישי שלכם בלינקדין מהווה ככרטיס ביקור דיגיטלי, שבו כמובן מצוינים מקומות העבודה האחרונים, מוסדות הלימוד בהם למדתם, ופרטים ליצירת קשר. כמו כן פרופיל החברה בלינקדין מהווה כרטיס ביקור לחברה, שבו יש אפשרות לקשר אליו את האנשים העובדים והמקושרים לחברה.

אבל נחזור לפרופיל שלכם בלינקדין. גם אם אתם לא עובדים כרגע, אלא מחפשים עבודה ואין ברשותכם כרטיס ביקור, לינקדין היא הדרך הטובה ביותר למתג את עצמכם ולמסור כמה שיותר פרטים על העבר התעסוקתי שלכם ועל ההישגים והשאיפות שלכם. בדרך זו תוכלו להרשים את המעסיק הפוטנציאלי ולשדר לו רצינות. עובדה ידועה היא, שמעסיקים כיום מחפשים מועמדים ברשתות חברתיות, בוחנים את המקצועיות שלהם ואת הרצינות שלהם דרך בחינה של הפרופיל האישי שלהם.

איך אפשר לדעת אם פרופיל לינקדין הוא רציני?

כשאני מקבלת פנייה לשדרוג של פרופיל לינקדין ללקוח, אני מתייחסת אל פרופיל הלינקדין כאל כרטיס ביקור ובוחנת את הפרטים הבסיסיים, כאלה שייגרמו לי להשאיר את הכרטיס ביד או להעלים אותו אי שם בערימת הכרטיסים. אלה הדברים הבסיסיים ביותר שאני בוחנת בפרופיל ובודקת שהם קיימים, לפני שאני ממשיכה הלאה:


    • תמונת הפרופיל – חייבת להיות מוארת, ידידותית, וכוללת בתוכה רק את בעל הפרופיל. תתפלאו איזה תמונות לא מתאימות אנשים שמים.
    • תיאור המשרה הנוכחית – חייבת להיות מדויקת ולהכיל מילות חיפוש רלוונטיות.
    • תיאור מקומות עבודה קודמים ומוסדות לימוד – יש לדייק בשנים, כפי שאתם עושים בקורות החיים. כמו כן יש להוסיף תיאור של כמה שורות לכל מקום עבודה בעבר.
    • פרטי התקשרות – פרטי ההתקשרות חייבים להיות מלאים, כגון: מייל, טלפון, כתובת וכו' על מנת שמי שירצה ליצור איתכם קשר יוכל לעשות זאת ללא מכשולים.

רק לאחר שווידאתם שכל הפרטים ה"טכניים" במקומם, ניתן להתחיל באמת לשדרג את הפרופיל ולהפיק את המיטב ממנו. פרופיל משודרג מניב פניות עסקיות רבות דרך לינקדין, משפר את סיכוייכם להתקבל לעבודה (אם אתם מחפשים כרגע עבודה) ומעודד אנשים שאתם מכירים, בין אם הם לקוחות, קולגות או ספקים להשאיר לכם המלצות בפרופיל.

בנוסף, הדבר נותן לכם מקור לגאווה ורפרנס לאנשים שאיתם אתם נפגשים לראשונה או משוחחים בטלפון, אז אל תשכחו להוציא את כרטיס הביקור שלכם מהכיס בכל פעם שיש לכם הזדמנות לעשות זאת...

הילה גנני עוסקת בניהול קמפיינים בגוגל, פייסבוק ולינקדאין, ניהול נכסים דיגיטליים, הקמת פרופילים ועמודי חברה בלינקדאין, הדרכות וסדנאות בארגונים, הדרכות אישיות אחד על אחד בנושאי פרסום ודיגיטל למנהלי שיווק ודיגיטל. 


פרטים ליצירת קשר: hila@ganani.co.il    טלפון: 052-2402155


לאתר האינטרנט www.ganani.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב