דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זקוקים לשירותי הסעות? 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3182 פעמים ]

כשאנחנו חושבים על הסעות עולים בעיני רוחנו דמויות ודימויים הנכרכים באופן אוטומאטי עם המושג: אוטובוסים צהובים של מועצות אזוריות המסיעים תלמידים לבתי ספר, נהגים כרסתניים עם קפה ביד אחת וסיגריה ביד שנייה בהפסקה שבין הסעות, נהג מונית שמצליח לתמרן את הנסיעה בנתיב, אשר בסיומו יינקב המחיר שאותו תכנן לקבל מלכתחילה....

רבים מאתנו זקוקים להסעות. לא מעטים מבינינו תלויים בהן. כאשר הסעות מהוות חלק בלתי נפרד משגרת יומנו עלינו לתכנן את מעשינו על פיהן. מי אינו מכיר את המושג "להספיק להסעה"?

כאשר אנחנו מתכננים נסיעה רחוקה ומכל סיבה שהיא לא רוצים או לא יכולים לבצע אותה עם הרכב הפרטי שלנו, חשוב להיערך לקראתה ולתכנן אותה בקפידה. חברות הסעה רבות ישמחו להציע לנו שירות. חברת הסעות מקצועית עשויה לספק לנו רכב בטיחותי ונהג שמקפיד על כל כללי הנהיגה.

חשוב לברר כי כל צי הרכבים של החברה נתון לפיקוח ולהשגחה של קצין רכב מוסמך, המוודא כי הם יטופלו במועדם. כאשר אנחנו נתונים בידיו – תרתי משמע – של נהג הסעות, אנחנו רוצים לוודא מעל לכל ספק כי אנחנו מופקדים בידיו של נהג מקצועי, אמין, אנושי, המחזיק בידיו הגה של רכב שכל מכלוליו נבדקו וטופלו כהלכה במוסך מורשה.

הכביש – ממלכת אי-הוודאות

כאשר נזקקים להסעות קבועות בדרך כלל נוצר קשר אישי,אנושי, בין הנהג לנוסעיו. ההיכרות ההדדית נותנת לנו ביטחון, קל וחומר כאשר מדובר בהסעות של ילדינו. עם זאת, הכביש הוא ממלכתה של אי-הוודאות. גורמים בלתי צפויים רבים עלולים להגיח מכל מקום, בכל זמן, ולכן עלינו לוודא כי כל מה שתלוי בבני אדם, כל מה שנכלל בהגדרה ובביטוי 'הגורם האנושי' יבוצע באופן היסודי והקפדני ביותר: הבדיקות, הטיפולים, השמירה על כללים, הציות לחוקי התנועה, ההישמעות להוראות שוטר ועוד.

זקוקים להסעה לטיסה?

אם וכאשר אתם נזקקים להסעה על שדה התעופה מומלץ להזמין הסעה מחברת הסעות שמקיימת נסיעות סדירות אל שדה התעופה וממנו. כאשר מזמינים נהג שמכיר היטב את כל הדרכים המובילות אל שדתה התעופה , "מכל ארבע רוחות השמיים", סביר להניח כי הוא יקח מקדם ביטחון מספיק. כך לא יתווסף אל הלחצים שקיימים בכל מקרה לפני טיסה הלחץ העלול להיגרם כאשר נוסעים עם נהג שאינו מכיר את נתיב הנסיעה.

בשורה התחתונה: כשאתם או ילדיכם עולים על הסעה, חשוב לשמור על התנהגות תרבותית; להיראות ולהישמע אדיב, מנומס, לבבי. אווירה טובה בתוך רכב ההסעה יהפוך את הנסיעה לחוויה שקטה ונעימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב