דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשפץ את הבית בשלום 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2263 פעמים ]

לשפץ את הבית בשלום

ביצוע עבודות שיפוצים יכול להיות פרויקט ארוך, מסובך ומתמשך, אם פונים לבעלי המקצוע הלא נכונים. כידוע, מאחר ומדובר בענף שאינו מעוגן רשמית בחוקים עד לפרטי פרטיו, מאחר והפיקוח על ענף השיפוצים אינו הדוק ומשום שישנם בעלי מקצוע רבים המתחרים על אותו נתח שוק, רמת השירותים הניתנת אינה משביעת רצון במקרים רבים, כאשר הלקוחות נתקלים לא אחת באיחורים רבים בעמידה ביעדים, בביצוע עבודות מרושלות או לא היגייניות, מחירים מופקעים וכאלה שאינם מצדיקים את המחיר שנגבה, או במילים אחרות 'חפיפניקיות', זו המאפיינת עסקים רבים בישראל ובארצות דומות.

כדי להימנע מקבלת שירותים קלוקלים, חשוב לוודא מראש את המקצועיות של החברה המבצעת את עבודות השיפוצים ואת תחומי ההתמחות שלה, בין אם מדובר במשרדים או בבתים פרטיים, רבי קומות או מפעלים וכיוצא באלה. אף על פי שרובנו מתעצלים לא אחת, לברר לעומק על ניסיונה של החברה המבצעת ומעדיפים 'לגמור עם זה מהר', הבחירה בבעלי מקצוע לא מנוסים, או בחירה שלא קדם לה בירור מעמיק, יכולה לגרור עימה כאבי ראש לא מועטים ותשלומים יקרים ורבים. 

כדאי מאד לברר על חברות המבצעות שיפוצים בשילוב עבודות גבס שונות, אף על פי שכמעט אין חברה שלא עברה להשתמש בחומר זה על בסיס קבוע. עבודה עם הגבס מוזילה לאין שיעור את עלותן של עבודות שיפוצים שונות, בשל גורמים רבים. ראשית עבודות גבס אינן מצריכות את הקבלן להשקיע זמן מרובה שכן נשיאת לוחות הגבס קלה בהרבה מעבודות עם הבטון, הוא החומר שהיה נהוג עד כה.

שנית, תהליכי שיפוצים המשלבים עבודות גבס תורמים לסביבה מעצם היות הגבס מבודד איכותי מקור ומחום, ולכן חוסך את הצורך בחימום הבית בעונות הקרות, וקירורו בעונות החמות. יתרה מכך, מחיריו של הגבס מוזילים את עלות העבודה הכללית, ואם לא די באלו, עבודות גבס מאפשרות יצירת מראה מרהיב לכל בית סטנדרטי, באמצעות מגוון קונסטרוקציות ייחודיות המשמשות כמדפים וארונות, סטנדים ונישות שונות,קשתות מרהיבות עין, ועוד ועוד.

אין ספק כי שילוב עבודות גבס הינו הבחירה האידיאלית בתהליך שיפוצים כלשהו, בין שמדובר בעבודה פרטית ובין אם מדובר בעבודות שיפוצים גדולות יותר או ציבוריות. מי שכבר ביצע בעבר בביתו שיפוצים יכול לאמוד את היקף הטרחה הנדרשת וההכנות המתבקשות לשם כך. אולם מי שזוהי עבודת השיפוצים הראשונה שלו, רצוי מאד כי יקבל את מרב העצות ממכרים וחברים, יברר היטב אודות החברה הקבלנית המבצעת ויבצע בחירות שקולות וריאליות המבוססות על סקר שוק מעמיק, השוואת מחירים נרחבת ככל הניתן לקבלת חוות דעת שונות.

כתה בנושא עבודות גבס ושיפוצים מאת הכותבים של אתר שיפוצים מקצועי ישראלי שם ניתן גם לקבל מידע על חישוב עלויות שיפוצים. לחישוב עלויות שיפוצים לחץ כאן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב