דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלוש דרכים להגביר את המזל ולזכות בלוטו 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 1849   [ נצפה 21543 פעמים ]

סטטיסטית, ישנם אנשים שמהמרים לוטו באופן קבוע, אך מעולם לא זכו בפרס הגדול. למעשה, לי אישית יש היכרות עם אנשים שמילאו את אותם קבוצות של מספרים במשך שנים ואין להם זכייה פרסים של יותר מפרס קטן במשך שנתיים ברציפות. בינתיים, עם מעט יוצאים מן הכלל, מישהו בדרך כלל זוכה בפרס הגדול כמעט בכל הגרלה.
 
הסיכויים של השחקן לקחת את כל הקופה בלוטו הם פנומנלי. בעוד אין שום אסטרטגיה שתוכל לשנות את העובדה הזאת, אני  עדין חושב שהסיכוי לזכות הוא משהו בין אסטרטגיה אינטואיציה טובה, סבלנות, התמדה גישה חיובית.
 
כחובב של הגרלה ובעיקר של סטטיסטיקה, ראיתי כבר אסטרטגיות שעם שילוב של מספרים שונים הביאו זכיות אחת לתקופה.
 
תמיד תהמר באחראיות
 
אני אף פעם לא מעודד מישהו להמר,אם ההימור יותר מדי יקר לך על תקנה, האמת קנה מה שביכולתך לשלם או לקנות שנוח לך לכיס. קו מנחה טוב הוא לא להוציא  יותר מ מינימום של מחירו של הפרס האחרון בהגרלת לוטו. לדוגמה, מפעל הפיס בבריטניה,הפרס האחרון הוא הסכום המינימלי שאתה יכול להרוויח את הכרטיס לטבלה  הוא 10£. לכן, אם אתה משחק בלוטו האנגלי,אין מצב שתוציא יותר מ £ 10 למשחק,בלוטו הישראלי פרס אחרון שווה 10 שקל, 10 שקל אפשר לקנות שלוש טבלאות,אבל לא ניתן לקנות מספר אי זוגי של טבלאות לכן אצל מפעל הפיס תקנו רק 2 טבלאות.
 
שיהיה ברור,רכישה של כרטיסי הגרלה נוספים לא מפחיתה באופן משמעותי את הסיכוי לזכות וגם אינה מגדילה את הסיכוי. למעשה, אני חושב לבזבוז יותר בהגרלה עושה את ההיפך. מתח ופחד לבזבוז יתר יוצרת תחושת הצורך לזכות ועושה מחסום נגד האינטואיציה. עם זאת, ההזדמנות לזכות תתשפר עם תקנה לוטו האופן חכם בשימוש ב שיטות לוטו, כי אם אתה זוכה יהיה גם רווח מעולה.
 
להעריך את הסיבות למה דווקא בהגרלה מחר בחרתי לשחק
 
האם זה רק סיכוי לזכות בפרס הגדול?

כמי שנהנה מרכיבי הפנאי אסטרטגי לשחק בלוטו, אני מרגיש סיפוק גדול גם שאני זוכה בפרסים קטנים יותר. המגבלה של הנאה מהמשחק נשמרת וכך גם הזדמנות לזכות בפרס הגדול מבלי לפספס את הכיף אתה יכול לזכות משחק לבד.
 
יש בדרך כלל שתי שיטות לניהול נכון משחק לוטו עם סיכוי פנומנלי. הראשונה היא מספרים שנבחרו באקראי, כגון לוטומטי ולקוות לטוב. השני הוא סטטיסטיקה (ללא שינוי) מספרים,או שימוש ב: תאריכים, גילאים, כתובות, מועדפים / המזל, וכו ניתן לבחור למלות ולצפות את הטוב ביותר. בכל מקרה, זה תלוי לחלוטין גם במזל.
 
המלכודת הפסיכולוגית של שימוש סטטיסטיקה של מספרים :
 
הבעיה שזה חלק לשחק אותם מספרים בכל משחק שנראה להוביל מלכודת פסיכולוגית. זו אמונה טפלה מוזר מספרים ומחזות חשיבה.
 
לפעמים אנשים חושבים שאם אתה משחק על אותם המספרים ומפסיק, המספרים האלה פתאום יביאו את הפרס. השחקן מרגיש שהוא יפסיד את מיליוני השקלים של הפרס,
 
אבל מאיפה מגיעה אמונה טפלה זו? השתקפות זו על נדירה ביותר ומבודדת במצב שהתקיים מבוסס. וזו אמונה תפלה על דרך הגרלה ששומר אנשים מכורים למשחקים, קונים את אותם במספרים להגרלה אחרי תיקו. הם מאמינים כי מספרם חייב לצאת פעמיים. ולמרות שהכל אפשרי, רוב הסיכויים הם תמיד שלילים לשחקן והמספרים לא יצאו פעמיים, התקווה היא המספר שלו. למרות ההגרלה מייצרת את כל הצירופים האפשריים של חייהם כמה יצטרכו לייצר אותם בעצמם.
 
למרות הסיכויי נגד שחקן הוא פנומנלי, אחד היתרונות של מספרים אקראיים, כגון לוטומט הסבירות היא כי המספרים  החדשים יוצאים באופן רדיונמי. נוטים פחות להיקשר בדרך זו פטליסטית של החשיבה חייבת להיות מידה מסוימת של המשחק מספרים אחרי המשחק כדי לשחק או להפסיד. זה, כפי שאני רואה אותה, זה היתרון היחיד של בחירה אקראית.
 
כדי להימנע אבל יש דרך פרואקטיבית מחובר מלכודת פסיכולוגית באמצעות אותם מספרים שוב ושוב להפחית את התלות של אושר - במידה מסוימת - היא לבחור את המספרים על בסיס אסטרטגיה.
 
בניגוד לאמור לעיל יש גם אנשים החולמים על המספרים הזוכים בלוטו. אני לעולם לא אומר שכולם צריכים להפסיק לשחק את המספרים בחלומות או אלה אשר הם פרסמו רושם ראשוני. אינטואיציה יכולה להיות חלק חשוב מאוד של משחק הלוטו.
 
הם לא תלויים לחלוטין מזל
 
כשהייתי צעיר, שנאתי מתמטיקה. ואז אני לקחתי קורס בסטטיסטיקה , זה היה קורס חובה עבור הקריירה שלי. בהתחלה זה היה מאבק. הרגשתי כעס על זה, נאלץ ללמוד משהו, אם כן, הופיע עם מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי. ואז הבנתי למה אני לא אהב את זה בגלל שלא הבנתי. פעם אחת התחלתי להבין את זה, התחלתי להכיר את התופעה של סיכוי וכאוס להעריך. זו היא מדע מרתק. הם לומדים כי צירוף מקרים לא קיים בצורתו הטהורה במציאות. כל זה תחת איזה מודל. זה איזון ושיווי משקל. לזכות בלוטו, החוכמה היא למצוא ולנצל דפוסים, חשוך ולכן הם לא סדירה.
 
מאז תחילת ההגרלה, היה - לאורך זמן - מספר דפוסים או מגמות, המספרים משחק כמו קווי הפרסים. כמובן, אף אחד מהם אינו קבוע ויש יוצאים מן הכלל, כי הם חלק ממה שנקרא אקראיות של מפעל הפיס. אבל לראות איך המספרים שאתה משחק, אתה יכול להתחיל לראות דפוסים ומגמות שעשויות להיות שונות מאלו בעיתונים כדי לקחת כדי להרוויח כסף. אולי אתה לא תזכה בפרס ראשון על כל הקופה, אבל אתה יכול להשתמש בזכיות קטנות שהוא מושגת באמצעות האסטרטגיה ודפוסים ספקולציות וליהנות.
 
באופן אישי, אני את הריגוש מצאתי כאשר יודע עלל אחד או שניים מספרים שאמרוים לצאת בהגרלה הבאה לפי הסטטיסטיקה, ואז הם כן עולים בגורל! חשבתי שזה תהיה אסטרטגיות שהופכת את הלוטוהמשחק של מיומנות, מה שהופך את זה הרבה יותר כיף לשתף ולהגדיל את פוטנציאל הרווח, עם ניצחונות תכופים.
 
נוכח הים האינסופי של הצירופים האפשריים לבחירה, הפחתת מספר אופציות אפשריות המבוססות על מגמות אלו, זו התחלה טובה.
 
אסטרטגיות אלו מבוססות על מגמות. משמעות הדבר היא כי, בניגוד לכללים, אין חוקים, כלומר, ראית מה קרה על שמתבססים על מגמות, אבל זה לא אומר להתרחש באופן שאפשר לסמוך עליה כאשר תיהיה ההגרלה הבאה.
 
כי אסטרטגיות אלה לא ניתן לעשות זאת:
 
להבטיח כל פעם זכייה בפרס ראשון
להבטיח מספר מסוים של ניצחונות קטנים לאורך זמן
להבטיח הכנסה קבועה מהגרלה
לוודא בכל פעם - אם בכלל - את נקודת האיזון
 
כי אסטרטגיות אלה יכולות כן להבטיח:
 
כדי הגרלה תהיה יותר כיף לשחק עם תוכנית אסטרטגית פרואקטיבית
זה עוזר להבין כיצד המספרים אמורים להופיע בהגרלה הבאה כדי לחדד את הרעיונות שלך והאינטואיציה לאורך זמן
השראה לפתח ולשכלל, לבחור את האסטרטגיה שלו, לשחק את המספרים

האסטרטגיות הרצוייות לזכייה בלוטו :
 
הנה שלוש אסטרטגיות פשוטות שבהן אתה משתמש כדי לבחור מספרים לשחק בלוטו. למרות שהם מבוססים על אסטרטגיות ידיעות, אשר שאני מנגן על הלוטו הישראלי, אנסה להכליל את זה הרבה ככל האפשר את המשחקים גם לוטו בחלקים אחרים של העולם.
 
המפתח של כל משחק אסטרטגיה, אסטרטגיה שמתאימה לך (מבחינת הנוחות והזמן הנדרשים כדי לעדכן את דפי הנתונים שלהם) יש לך שיטה? דבוק בה!. בדיוק כפי שהוא דורש מערך סטטיסטיקה של מספרים  - :סבלנות.
 
מה שאתה צריך
 
היסטוריה של לפחות 50 הגרלות אחרונות של המשחק המבוקש.
 
רוב משחקי תוצאות לוטו קודמות ניתן למצוא באינטרנט. אם תלך לאתר של מפעל הפיס, ייתכן שתוכל להוריד את ההיסטוריה של המספרים הזוכים בלוטו של ההגרלה האחרונה. אתה חייב אותן עלמנת  להפעיל את אסטרטגיות האלו.
 
אסטרטגיה 1 - שחק על שילובים שונים של המספרים שיצאו הכי הרבה.
 
אתרים רבים נותנים לך בלוטו על מנת התדירות שכיחות של כל אחד מספרי לוטו. אם הם לא עושים את זה, אתה צריך לחשב את זה בעצמך עם תוכנית גיליון אלקטרוני כמו Excel. כך, למשל, לוטו ישראל, מספרים שיצאו הכי הרבה בלוטו שלנו הם 21 ו 24 למשך המון הגרלות.
 
בחר את המספרים שלך עלידי המספרים עם השכיחות הגבוהה ביותר, המספרים הנ"ל מרבים לעלות בהגרלה ובדרך כלל כך תוכל לזכות בפרסים קטנים מעת לעת וייתכן שתוכל לזהות מגמה בפספרים האלו כדי להוביל זכייה בכל הקופה.
 
ברגע שיש לך רשימה של תוצאות לוטו אחרונות, אתה צריך לעדכן אחרי כל הגרלה, כדי להתעדכן. לכן, גם יש את האפשרות לראות מגמות כסדרה מחליפה קודמת לכן לעתים קרובות מתרחשים לאט עם משחק אחר, כמו במקרה של 21 ו 24
 
אסטרטגיה 2 - בחר מספרים עלפי כמה הגרלות הם לא הופיעו.
 
אסטרטגיה מצריכה כ15-20 הגרלות קודמות, כי תרצה להתבונן ולראות אולי תזהה טרנד ולאסוף את התוצאות. אבל ברגע שיש לך את העניין, יכול לייצר כמה ניצחונות קטנים במרווחי זמן קבועים.
 
כדי ליישם את האסטרטגיה הזו:
 
1 ערכו רשימה של מספרים במשחק הלוטו האהוב עליך. עבור מפעל הפיס , הוא 1-37.
 
2  ליד כל מספר,ערכו רשימה של כמה פעמים מספר היה מחוץ למשחק, למשל, אם מספר רק יצא בהגרלה לוטו אחרונה הוא יצויין כאפס (0). אם מספר לא יצא בהגרלה אחרונה אבל כן הופיע לפני הגרלה אחרונה, הוא יצויין כמספר 1.
 
3 בסיום, ולאחר מכן להזין את הנתונים לתוך הגיליון האלקטרוני Excel.
 
4 כעת בחר את שתי העמודות ולמיין את הנתונים במספר פעמים שלא הופיע המספר .
 
5 השלב הבא הוא להגדיר אותם בשתי שורות אופקיות על גיליון אקסל. השורה העליונה יש לציין את מספר הפעמים שמספר לא יצא. השורה השנייה צריך להיות מספרי לוטו אמיתיים. כדי לצמצם את הטבלה כל מספר שלא יצא X פעמים יכנס לעמודה האחרונה,למשל מספר שלא יצא 20 פעם יצויין כ20+ וכינס לעמודה זאת.
 
(זכור אחרי כל הגרלה, אתה צריך לרשתת את המספרים במהדורה החדשה שלו הוא x.)
 
6 לאחר מכן תוכל להשתמש בגליון לעקוב מאיפה באו המספרים הזוכים בלוטו. צורת המעקב צריכה להיות בדרך זאת: מתחת לשתי השורות עשה עמודה חדשה בא ציין את המספר האי הופעות שהכנת בסעיפים הקודמים,מתחת עוד שורה בה התאריך,עשה זאת לאורך כמה הגרלות ואולי תוכל להצביע על איזשהוא טרנד,למשל אולי תראה שבממוצע מספר נעדר רק 4 הגרלות?,או מספר שנעדר 4 הגרלות בדרך כלל יופיע עם מספר שנעדר 6 הגרלות (רק דוגמא) וכו.
 
כמובן שזה מצריך קצת עבודה וכ 15-20 הגרלות,אבל תהיה בטוח שלאסוף את כל הנתונים יהיה כדאי, הנה הצעה לבחירת נושאים בסדרה:
 
שיטה אחרת לבחירת מספרים היא לבחור את שני המספרים האחרונים שלא יצאו הכי הרבה זמן ואז אתה משחק אותם עם כמה זוגות שיצאו הכי הרבה עם המספרים שלא יצאו הכי הרבה זמן. להמשיך לשחק עם אותם מספרים עד שיעלו בגורל ואז בחר בחדשים .
 
כדי לחשב את זוגות:

לפעמים יש אתרים שיש להם את המידע הזה, תחרויות, כגון מגמות תאומות. אם לא, עליך באופן ידני לעשות טבלת רשת לצורך חישוב של מומנט זה. 50 הגרלות אחרונות צריכים להיות מספיק.
 
על דף נייר או גיליון אלקטרוני,למעלה צור טור אנכי, שבו רשימה של מספרי הלוטו. בטור אופקי, אותם מספרים.עבור הגרלה הגרלה ורשום את שכיחות של התדירות שבה כל מספר לוטו יצא עם הזוג שלו,שבו שני המספרים הוא בשילוב מצטלבים על הרשת שהכנת,אחרי 50 הגרלות יהיו לך זוגות חמים.
 
אסטרטגיה 3 - בחר מספרים חוזרים או מספרים שכניים.
 
לבסוף, מגמה נוספת היא כי לעתים קרובות מצב זה קורה, יש מספרים שיצאו בהגרלה קודמת וחזרו בהגרלה החדשה / או המספרים הזוכים בלוטו הם מספרים שכניים. לדוגמה, בהגרלה שיכול לצאת 8 ו -10. בהגרלה הבאה יכול לצאת 9 מספר שכן ו 10 מספר חוזר.
 
כאשר למשל אתם רואים שבהגרלה מסויימת יצא 14 ו 16 ,יהיה זה רעיון טוב לשחק בהגרלה הבאה על מספר 15 (האמצע בן שני המספרים שלהלן) + הזוג שלו שיצא עם שכיחות גבוהה יותר לפי הטבלה שהכנתם קודם, גם רצוי לשקול לשחק על לדוגמא 15 + אחד מן המספרים מהגרלה קודמת 14 או 16 שאותם גם ניתן לסנן לפי שכיחות.
 

בסופו של דבר שאמרתי קודם, אבל אני אגיד את זה שוב. חשוב, לא משנה מה האסטרטגיה שאתה בוחר,אליך להיות אחראי, סבלני, חרוץ ופתוח. מה האינטואיציה שלך אומרת לך?





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב