דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות ישיבה: נוחות, רעננות, חדשנות. 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 4924 פעמים ]

אחד הדברים החשובים ביותר הוא הלקיחה בחשבון של גודל החלל הפנוי, על מנת שלא ליצור מראה דחוס יתר על המידה. פרט חשוב נוסף לציון הוא בדיקת ייעודם ומטרתם העיקרית של פינת ישיבה, על מנת להתאימן בצורה אופטימאלית לייעודן העיקרית. . באם והמשפחה נוטה לארח, רצויה הבחירה של מערכת ישיבה תלת מושבית המשולבת עם ספה דו מושבית ולא ספות בודדות, על מנת להשרות אווירה אינטימית ונעימה יותר בין הנוכחים. במידה אתם מרבים בתרבות הקריאה, ניתן להוסיף ריהוט משלים כמו כוננית ספרים.

פינות ישיבה: קלאסי, כפרי, אותנטי או חדשני...

ישנו מגוון עצום של סגנונות: במידה והחלטתם על הסטיילינג הקלאסי, אז קרוב לוודאי שהוא יהיה מעור.ישנן עשרות שיטות להגדרת סוגי העור ואיכותו, ולכן עצתנו לכם היא להשוות בין סוגי העור,

ולחוש את החומר ממנו עשויים הרהיטים, אין להסתפק בהצצה חטופה של חזית הרהיט, אלא בדיקת איכות ואחידות הרהיטים לכל אורכם. מערכות ישיבה לסלון מהסוג האתני הינו טרנד עולמי ששם פעמיו אלינו בשנים האחרונות. משפחות רבות אוהבות לצאת מאותו קו העיצוב השגרתי והרגיל ולחשוב שונה, לרבות עיצוב סלון בסגנון מרוקאי, הודי, סיני, טורקי ועוד. אחת הבעיות העיקריות בהן נתקלות משפחות היא איתור המקום לאיתור פינות ישיבה אתניות ואביזרים נלווים, לכן יש להתחשב בכל פרט עוד בטרם ממהרים לבחור. סגנון נוסף הוא המודרני המתאפיין בפינות ישיבה בעלות מושב מעוגל, משענות מעוגלות ואף ללא ידיות. דבר נוסף הראוי לציון הוא שהעיצוב המודרני מתאפיין בדרך כלל בספות קטנות מימדים. רהיטים בעיצוב כזה נחשבים יוקרתיים ועלותם אינה נמוכה.

הריפוד- הטאץ" האחרון בדרך אל הרהיט המעוצב

 

אז אתם כבר יודעים פחות או יותר אילו מבין סגנונות מהמגוון העצום של פינות הישיבה אתם רוצים, ויש לכם קו כללי מנחה, כאשר לקחתם בחשבון את גודל החלל של הסלון, את ייעודה העיקרי של מערכת הישיבה, ויש בראשכם את הסגנון בו אתם חושקים. הגיע שלב בחירת הריפוד לספות.  פעמים רבות מחליטים לרהט את הספה הקיימת ולהעניק לה מראה מחודש ורענן, אם מבחינת הצורך לחסוך בהוצאה, או בשל הערך הסנטימנטלי שיש לפריט הריהוט הזה עבורכם. בכל מקרה, כשאתם ניגשים לבחור ריפוד,

ישנם תפקידים נוספים מלבד החזות החיצונית, שגם אותם חשוב ביותר לקחת בחשבון: אחד המרכיבים הוא הנוחות והמרקם, שכן לא כל אריג מותאם לריפוד ספות. יש להקפיד שהריפוד יהיה מבד חסין לנוזלים וכתמים ויהיה נוח לניקוי בסיסי. ישנם בדים הסופגים במהרה כל כתם, ולכן יש להימנע מלבחור בהם. כמו כן הריפוד צריך להיות חזק דיו על מנת שלא יקרע, ויחזיק מעמד לאורך זמן. במידה ותשתמשו בכל העצות שהענקנו לכם, מובטחת לכם הנאה מפינות הישיבה שלכם לאורך זמן.

 

 

אורחה- סטודיו לעיצוב פינות ישיבה סלונים וילונות וריהוט משלים 


לפרטים נוספים לחץ כאן 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב