דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים באינטרנט- למה צריך את זה? 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2345 פעמים ]

מהו קידום אתרים?

נתחיל בהסבר קטן מהו קידום אתר ומהו בכלל קידום אתרים אורגני. ישנם מנועי חיפוש שונים ברשת אך המוכר ביותר והנחשב מכולם הוא גוגל. על כן, במאמר הזה אני אתייחס לגוגל בלבד. נאמר שיש לכם אתר שמוכר קורקינט ואתם רוצים שלקוחות פוטנציאליים הגולשים באינטרנט יגיעו אליו על מנת לרכוש קורקינט שאתם מציעים, מן ההגיון הפשוט חשוב שתהיו זמינים אליו. כלומר נאמר ואותו גולש אינטרנט מקיש במנוע החיפוש "קורקינט חשמלי" אתם תרצו שהאתר שלך יופיע בחלק העליון של עמוד הגוגל על מנת שיהיה נגיש אל אותו גולש.  

קידום אתרים בגוגל

השאלה הנשאלת היא- איך עושים את זה?? איך מגיעים למצב שהאתר הפרטי שלי יופיע במקומות הגבוהים ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל? כאן חבוי הסוד של גוגל אותו הוא לא מוכן לגלות לאף אחד, זאת על מנת שלא יוכלו להעשות תחבולות שונות. לגוגל ישנם פרמטרים שונים ואלגוריתמים שונים עליהם הם עובדים, ועל פיהם הם יכולים לדעת מיהם האתרים הראויים להופיע במקומות הראשונים בחיפושים על פי הפרמטרים אותם הם הציבו.

ישנם ציונים שונים אותם גוגל נותן לאתרים והם חשופים לכל מי שיבקש, לא תמיד יודעים במדוייק את הפרמטרים שעל פיהם גוגל החליט לתת את הציון הזה. אבל מה שבטוח הוא שהציונים האלה יכולים להיות משמעותיים בכל תחום קידום אתרים בגוגל. ישנם מחקרים שונים שמבצעים על גוגל ועל פי תוצאותיהם ניתן להבים פעמים רבות את אמינותם.

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן, פשוטו כמשמעו, זהו קידום אתרים אשר משלמים עליו לגוגל. בטח כבר שמתם לב שפעמים רבות אם תקישו מילה מסויימת בגוגל יופיעו לכם תוצאות מסויימות ובינהם מודעות ממומנות בצבע וורדרד שעליהם ברור לכולם שבעל האתר שילם. בעל האתר מעוניין להופיע במקומות ראשונים בגוגל לכן הוא משלם על כך וזה גם חשוף לעין שאין האתר שלו הגיע למקום הזאת בצורה טבעית (אורגנית).  להופיע בצורה טבעית ולא ממומנת בגוגל הרבה יותר טובה מבחינה שיווקית, כך הגולש אינו יודע כי מדובר באתר פירסומי המשלם לגוגל כדיי להופיע במיקום הזה.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הוא קידום אשר מביא את אותו אתר למקומות גבוהים בגוגל. האתר אינו מופיע בפני הגולש כמודעה ממומנת אלא כאתר איכותי שהגיע למקומות גבוהים בגוגל בזכות איכות גבוהה של האתר, ומקסום של תוצאות החיפוש למה שאותו גולש הקליד. לשם כך קיים קידום אתרים אורגני, ישנם נשים פרטיים וחברות שלמות שפיתחו שיטות מיוחדות להביא אתרים למקומים ראשונים בגוגל. הדבר הברור הוא שאתרים המופיעים במיקומים הלא ממומנים יכולים להביא לחשיפה גבוהה יותר וגם ללקוחות פוטנציאליים. על כן, קידום אתרים באינטרנט יכול להיות פיתרון מעולה להמון עסקים קטנים עד גדולים.

קידום אתרים באינטרנט, שיווק ופירסום באינטרנט. קידום אתרים בפייסבוק וביוטיוב.


http://www.intername.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב