דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדים: למה נורות לד הן יקרות יותר? 

מאת    [ 24/02/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2848 פעמים ]

השאלה העיקרית הנשאלת ע"י לקוחות פוטנציאלים היא: מהי הסיבה למחירן הגבוה של נורות לדים? מדוע הן עולות יותר מנורות הלוגן ונורות פלורסנט? למה לרכוש נורה אשר מחירה גובה ממחירי הנורות האחרות בשוק? מאמר זה ינסה לענות על השאלות האלו.

תאורת לדים היא ללא ספק יקרה יותר ביחס לנורות הלוגן או נורות פלורוסנט. מצד שני, היא חסכונית בהרבה ביחס לנורות הסטנדרטיות האחרות. נורות הלוגן אלו אמנם מוצעות במחיר נמוך, אך מאיצות את ההתחממות הגלובלית ואת שינויי האקלים ההפכפכים (אשר אפשר להרגיש בהם במיוחד בימים סוערים אלו). זאת ועוד: הנורות האלו משחררות לאוויר העולם כספית רעילה. בראייה הכללית, לדים הם הרבה פחות יקרים מנורות סטנדרטיות: בטווח של שנים קדימה, הן משתלמות הרבה יותר.

עדיין, הרבה צרכנים רואים לטווח הקצר בלבד. במצב הכלכלי היום, אותם צרכנים מנסים לחסוך בכל מקום שאפשר.

מחירה של נורת לד מושפע מתהליך הייצור היקר. מדובר במוצר איכותי שפשוט עולה יותר. ייצור של נורת לד הוא יקר בהרבה מייצור נורה סטנדרטית, הנשרפת תוך זמן קצר ומבזבזת אנרגיה. נורת לד מכילה חלקים איכותיים, הנחושת, האלומיניום והעדשה המורכבים אל נורת הלד הם רכיבים באיכות גבוהה, בניגוד לרכיבי הנורה הסטנדרטית.

אם תשימו לב, מחירי לדים יורדים בהדרגה בכל שנה ושנה. אין ספק שהעתיד יביא אל השוק לדים במחיר הרבה יותר סביר. התחזית היא שבכל שנה המחיר יורד ב-10%. תהליך ייצור פחות יקר הוא מה שיביא למחיר סביר בעייני הצרכנים. השורה התחתונה - רכישה המונית של נורת לד תיצור חסכון במשאבי האנרגיה ובהתחממות הגלובלית. כמובן, גם יצרני לדים צריכים להתפרנס -  לכן כרגע המחיר של הנורה הוא גבוה.

למרות התחזיות על מחיר נמוך יותר, נורת לד כנראה לעולם לא תעלה כמו נורות סטנדרטיות. אך למרות זאת - נורה זו תגמול לך בחסכון של אנרגיה וחשמל בפעם אחר פעם. היום נראה שמחיר החשמל רק ממשיך וממשיך לעלות, לכן השימוש בלדים נראה יותר הגיוני וכלכלי מאי פעם.

בתור צרכן, אתה פשוט רוכש שעות מרובות של תאורה, לא רק נורות המייצרות אור. המחיר של הנורה הוא למעשה המשתנה הקטן ביותר במשווה.

רכישה של נורת לד איכותית היא דומה לרכישת מדפסת. חשוב על קנייה של מדפסת דיו. אתה יכול לקנות מדפסת במחיר נמוך אך למצוא את עצמך מבזבז מאות שקלים על כל מיכל דיו. המחיר הכולל גם של מיכלי הדיו צריכים לבוא בחשבון ברכישת מדפסת חדשה. אולי עדיף להשקיע ברכישת מדפסת יקרה ואיכותית וליהנות מאיכות חיים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב