דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוטוקס השוואת מחירים 

מאת    [ 21/02/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 4043 פעמים ]

טיפול בוטוקס נועד על מנת לטשטש קמטי הבעה בפנים, תוך שימוש בהזרקה של פרוטאין לאזורים המועדים. מדובר בטיפול נפוץ, שאינו כרוך בהרדמה או בתופעות לוואי משמעותיות ולכן אהוב מאוד על נשים וגברים כאחד, המבקשים להצעיר את מראה הפנים ולהילחם בתופעות הזמן. עיקר מוקדי הטיפול בבוטוקס, הינם אזור המצח, הגבות, הפה ולעיתים גם צדי הפנים.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מרפאות אשר מבצעות טיפולי בוטוקס, אך לפני שניגשים לעבור את הטיפול, חשוב לדעת מהו המחיר הנהוג לטיפול בוטוקס, איך ניתן לעשות השוואת מחירים לטיפול בוטוקס והאם יש הפרש משמעותי בין מחירי טיפולי בוטוקס שונים.

בוטוקס מחירים, מה חשוב לדעת

בראש ובראשונה חשוב מאוד לעולם לא להתפשר על איכות ומקצועיות, על חשבון מחיר. טיפול בוטוקס נעשה באזור הפנים, באמצעות הזרקה אל שרירי הפנים ולפיכך חייב להתבצע על ידי גורם מוסמך, הפועל ברישיון ומודע לאופי והליך הטיפול בבוטוקס. כשאתם עושים השוואת מחירי בוטוקס, חשוב מאוד שלא להסתנוור מכל מני הצעות נמוכות מדי ולוודא שהמקום בו בחרתם עונה על הקריטריון החשוב ביותר, אמינות וידע.

מחירי בוטוקס נעים בין 850-1100 ש"ח לטיפול, דהיינו הזרקה אחת. חשוב לדעת כי מספר והתדירות ההזרקות, משתנה מאדם לאדם, בהתאם למצבו, סוג העור ואזור הטיפול המבוקש. על מנת לשמר את אפקטיביות הבוטוקס ולהימנע מקמטים ככל שניתן, מומלץ לחזור על הטיפול פעמיים בשנה בממוצע, כך שאם אתם מבקשים להתחיל עם בוטוקס ולראות תוצאות לטווח ארוך, חשוב שתדעו שמדובר בהשקעה כספית המחייבת לפחות שני טיפולים בשנה.

בהקשר זה, חשוב מאוד לשים לב שהמקום בו אתם מבקשים לעבור טיפול בוטוקס, אינו מציע לכם לעבור הזרקות בוטוקס צפופות מדי, על מנת להרוויח יותר. חשוב מאוד שתהיו ערניים לצורך של המקום לקבל טיפול נוסף ותמדדו את מידת אפקטיביות הבוטוקס באופן ספציפי אליכם ולא לפי מה שאתם שומעים או רואים שאנשים אחרים עושים.

על מנת לעשות השוואת מחירי בוטוקס אמיתית, מומלץ להיפגש עם כמה רופאים בכמה מרפאות, לשמוע יותר על הזרקת בוטוקס, עלויות, הליכי טיפול ואיך זה נעשה אצלם. בהקשר של מחיר בוטוקס, חשוב לדעת שההזרקה צריכה להתבצע על ידי רופא, כך שגם אם קוסמטיקאית או אדם אחר, העוסק במקצועות היופי, מציע לכם טיפול בוטוקס במחיר נמוך יותר, לא להסכים ולדאוג לבצע טיפול בוטוקס רק במקום מתאים לכך.

כשמדובר על השוואת מחירים בוטוקס, מחיר נמוך מדי צריך לעורר חשד בכל הנוגע למהימנות וניסיון המקום לבצע הזרקות בוטוקס ואילו מחיר טיפול בוטוקס גבוה מדי, יכול להיות לא מוצדק. במקרים שונים, כמו הזרקת בוטוקס בצידי הפנים, יכול מחיר הטיפול להיות גבוה יותר, כך שחשוב להבין גם איפה מתבצעת הזרקת הבוטוקס והאם יש שימוש בחומרים נוספים או טיפולים משלמים נוספים, הנכללים בתוך הצעת המחיר.

ענת, כותבת תוכן מקצועית. כתיבת מאמרים מכל הסוגים. להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל anatsi4@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב