דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג מנהלים - כך תשלב בין מיתוג עסקי ואישי באינטרנט 

מאת    [ 09/12/2007 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3581 פעמים ]

מאת: מאור קפלנסקי

לכאורה, ניתן היה לצפות כי אם אנחנו נמצאים הפגישת עסקים, ננסה למתג את הבן אדם איתו אנחנו יושבים בצורה עסקית-מקצועית, כלומר: נבחן את ההצלחות שלו, את הכסף שהוא עשה, המקומות בהם עבד, העסקאות שהוא סגר, התארים שרכש, כנסים מקצועיים בהם השתתף ועוד. אלא שבפגישה, גם אם היא בענייני ביזנס, קשה להתעלם מהמימד האישי. האישיות שמקרינה מזה שנמצא מולנו, תהווה משקל מכריע אם בסוף נתקע איתו כף והעסקה תצא לפועל. לא מדובר רק במיתוג חיצוני, אלא גם במיתוג אישי פנימי - כלומר, האישיות.

היתרון במיתוג האינטרנטי האישי הוא שכל התהליך אצל הממותג יכול להתבצע הרבה לפני מועד הפגישה. ויותר מזאת, הוא יכול להיות בטוח שהמיתוג, יגיע באופן מיידי ובצורה האופטימלית לאדם אליו מופנה המיתוג.


אסביר: נניח שאתה קבלן מצליח המקיים מספר פגישות במשך שבוע. המשרד שלך נחשב וידוע ובעל מוניטין רב. הפרוייקטים שלך גדלים בהתמדה והעסקאות שאתה סוגר הן בנות שש ספרות של דולרים לפחות. המיתוג של העסק שבבעלותך לא צריך חיזוק. בעקבות זאת, גם המיתוג שלך כקבלן מצליח וכאיש עסקים מוערך ואמין הם חזקים דיים.

אבל בכל זאת, יש דבר אחד חסר, וגם אם הוא לא חסר - ייתכן שהוא זקוק לשיפוץ, וזה המיתוג האישי שלך. לא רק הבגדים שהנך לובש והנעליים שאתה נועל. אלא אתה כמותג - שמך, יחודיותך ואופייך: כלומר, האישיות שלך.

בחינת האישיות בין אדם לחברו נעשית בעיקר כמובן במפגש של פנים מול פנים. אלא שבימניו אפשר "להקדים תרופה למכה". על ידי מיתוג אינטרנטי נכון, אתה יכול להשפיע בצורה משמעותית על האופן בו תוקרן אישיותך - כל זאת עוד לפני הפגישה. יתרון נוסף הוא שהמיתוג האינטרנטי מאפשר לך לשלב בצורה מושכלת בין האישי לעסקי. הכי חשוב זה לדעת לעשות את ההפרדה, אך יחד עם זאת לגרום לזהות של אישיותך עם העסק. זכור: מטרת המיתוג מכוונת להצלחה בעסקים, אך זה לא מבטל את חשיבות המיתוג האישיותי.

פוליטיקאים מנצלים לא אחת את ההזדמנות להראות פנים באישיותם, על מנת שקהל בוחריהם יזדהה איתם. את האופן הגלוי (ואולי גם המלאכותי) בעזרתו המיתוג נעשה, ניתן להמחיש במחזה השכיח של מועמדים מרימים ילד קטן בזרועותיהם, או מנשקים אישה קשישה. פעולות כאלו יכולות לעורר תגובות ציניות לפעמים, אבל זה לא משנה את העובדה כי המיתוג (במודע או שלא במודע) כבר נעשה.

המיתוג האישי באינטרנט מבוצע בעיקר בתוך הרשתות החברתיות. זה המקום בו תוכל להציג תמונות שלך עם ילדיך, לציין את תחביביך ולפרסם הגיגים אישיים. זה גם המקום בו תוכל להביע את דעתך, אך לפני שאתה עושה זאת, זכור כי כל מה שאתה כותב, יישאר על הרשת לעולמי עד. אם הדעה היא מעוררת מחלוקת (כמו בנושאים חבתיים, פוליטיים), קח בחשבון שיהיו כאלה שלא יאהבו אותה, וכך תמותג בעיניהם בצורה שלילית. אל תהסס להביע את דעתך, כי לפעמים הבעת דעה מוצקה בנושא מסוים, יכולה להעניק לך נקודות זכות בעיני אלה שמצדדים בה. נצל את הבמה האישית גם כדי להחדיר מסרים עסקיים. אל תזניח את העסק שאתה מייצג ואת האפשרות להפגין את הידע המקצועי שלך. גם את זה כדאי שתעשה בנימה אישית - בדיוק כמו שאתה עושה בפגישת העסקים.
מאור קפלנסקי- מיתוג אישי באינטרנט, הדחקת אזכורים ושיווק ברשתות חברתיות
http://www.ebrand.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב