דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדיקת ליקויי בניה לאחר עבודות שיפוצים 

מאת    [ 01/01/2012 ]

מילים במאמר: 343   [ נצפה 3132 פעמים ]

כאשר אנו מבצעים שיפוצים בבית, אל לנו לוותר על שני דברים: בחירת שיפוצניק אמין ומקצועי ובדיקת בדק בית כדי לגלות ליקויי בניה בעת השיפוצים.

רבים מוותרים על בדק בית במהלך השיפוצים ובסופם, אך זו טעות. בדיקה אחת יכולה למנוע הוצאות רבות, טרחה, התרוצצויות ועוגמת נפש.

חמישה ליקויי בניה נפוצים בעת עבודות שיפוצים

לא כל קבלן שיפוצים מכיר ומעודכן בתקנות הבנייה המתחדשות מעת לעת. כדי לוודא כי השיפוץ נעשה היטב ועומד בכל התקנות המחמירות, מומלץ לבצע ביקורת מבנים. ביקורת מבנים תבדוק מהם חומרי הבנייה שבהם השתמש השיפוצניק, מה איכותם ומה המינון. לעתים קבלני שיפוצים חוסכים בחומרי הבנייה, חיסכון שעלול לעלות בחיי אדם.

בעיות רטיבות ואיתור נזילות - לא אחת קורה כי בזמן השיפוצים פוגע הקבלן בצנרת הבניין או במערכות השונות כמו במערכת האינסטלציה או במערכת החשמל. לא תמיד הפגיעה נראית לעין, פעמים רבות כאשר נגלה את הפגיעה כבר מאוחר והנזק כבר נגרם. בדיקת ליקויי בניה לאחר עבודות השיפוצים תאתר את המפגעים לפני שייגרם נזק למבנה.

ליקויי בנייה עלולים לגרום לבעיות רטיבות. צינורות שלא הוברגו כהלכה,  איטום בלתי תקין, סדקים בקירות ועוד עלולים לגרום לכתמי רטיבות ולעובש בקירות. רטיבות היא מפגע אסתטי אך לא רק. כתמי רטיבות ועובש עלולים לגרום לריח רע בדירה ולפגוע בבריאות הדיירים.

ליקויי בנייה אסתטיים - ליקויי בנייה אסתטיים כמו צבע מתקלף, טיח נושר, מרצפות שוקעות ועוד פוגעים באיכות החיים של הדיירים. שילמתם כל כך הרבה כסף עבור השיפוצים, מדוע לסבול מליקויי בניה אסתטיים? הזמינו שמאי מומחה שיבצע בדיקת ליקויי בניה ויאתר את כל הליקויים בבית. בדיקת בדק בית יסודית תחשוף ליקויים רבים שעין בלתי מיומנת תתקשה לאתר.

בסיום בדיקת ליקויי בניה תקבלו מהשמאי חוות דעת מקצועית ומפורטת. בעזרת חוות הדעת תוכלו לדרוש מקבלן השיפוצים לבצע את התיקונים הנדרשים. אם יסרב הקבלן לבצע את התיקונים או אם יתגלו חילוקי דעות על עלות התיקונים, תוכלו לפנות לבית המשפט או לבוררות. חוות דעת של שמאי מומחה תסייע לכם להוכיח את צדקת דבריכם.

צרו קשר עם יהושע סדן, שמאי בעל 30 שנות ניסיון ומוניטין רב בהערכת ליקויי בניה, בדיקת עבודות שיפוצים, הערכת נזקים ותביעות ביטוח. 03-5222289 / 04-8202190 יעוץ ראשוני חינם!

יהושע סדן הינו שמאי רכוש, שמאי נזקים, שמאי ביטוח, בורר ומומחה מטעם בית המשפט בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בהערכת שווי של רכוש, שמאות נזקים ותביעות ביטוח. כמו כן, משרדו מתמחה בשירותי בדק בית, שמאות מקרקעין ושמאות חקלאית. נשמח לעמוד לשרותך: טלפון: 03-5222289 / 04-8202190.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב