דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ABBYY FineReader 11 OCR - הדור החדש לעבודה עם מסמכים - מאיץ מהירות זיהוי תווים אופטי ומפשט יצירת ספרים אלקטרוניים (E-BOOK) 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 1199   [ נצפה 11091 פעמים ]

ABBYY, ספקית מובילה של טכנולוגיות לזיהוי ופענוח מסמכים, קליטת נתונים ובלשנות, הכריזה על ABBYY FineReader 11 - OCR (זיהוי תווים אופטי) חכם לפענוח והמרה יעילה של מסמכים.

FineReader 11 מאפשר לעסקים ולמשתמשים פרטיים לשדרג את התפוקה ע"י שיפור משמעותי בביצועי הזיהוי בתוכנה, כולל מצב "עיבוד שחור-לבן" חדש, המאיץ מהירות סריקת מסמכים בעד 45%.

FineReader משפר את היכולת לשחזר את הפורמט המקורי של מסמכים מרובי דפים, וגם תומך ביצירה של ספרים אלקטרוניים (E-BOOK) בפורמטים הנפוצים ביותר. בנוסף, המוצר מרחיב את תמיכתו ל- 189 שפות, כולל כמובן תמיכה נרחבת בעברית.

"FineReader ABBYY עוזר לאנשים לעשות יותר, בפחות זמן ומאמץ – בין אם  בעיבוד שוטף של מסמכים משרדיים, או במשימות אד הוק", אומר חיים רון, מנכ"ל מאגרי תוכנה, הנציגים והמפיצים הבלעדיים של ABBYY בישראל  - www.ssltd.co.il. "תוכנת FineReader הפכה עבור ארגונים, עסקים ואנשים רבים לחלק אינטגרלי מהתהליכים העסקיים השוטפים שלהם. עם השיפורים האחרונים, התוכנה שולטת עתה בקלות במשימות שנחשבו למסובכות ביותר וגזלו זמן".

תוכנת FineReader ABBYY מספקת כלים אינטואיטיביים לסריקת מסמכים, וממירה בקלות מסמכים סרוקים, קבצי PDF וקבצי תמונה, לפורמטים אלקטרוניים ברי עריכה וחיפוש.

זיהוי הטקסט של FineReader חוסך זמן הקלדה ידנית עם דיוק מירבי בהמרת כמעט כל סוג של מסמך מודפס, כולל ספרים, כתבות מגזין עם עיצוב מורכב, טבלאות, גיליונות אלקטרוניים ואפילו פקסים.

הגרסה החדשה של FineReader ABBYY מספקת מערך רב עוצמה של תכונות וכלים שנועדו לפשט, להאיץ ולשפר עבודה יומיומית עם מסמכים ותמונות.


 

תכונות מרכזיות חדשות:

OCR מואץ

FineReader 11 מגביר מהירות העיבוד, תוך שיפור של עד 25% בשפות אירופאיות (כמו אנגלית, גרמנית, רוסית וכו'), ועד 40% שיפור במהירות העיבוד בשפות אסייתיות כמו סינית, יפנית וקוריאנית. משתמשים יכולים להגביר אף מעבר לכך את ביצועי העיבוד ולשפר אותם תוך שימוש במצבי עיבוד מיוחדים של FineReader 11:


    • מצב "עיבוד שחור לבן" –  לשימוש במסמכים נפוצים כמו חוזים, עיתונים, ספרים, או כל מסמך אחר בו לא נדרש צבע. הוא מבטיח תוצאות OCR מדויקות ביותר, תוך עיבוד מהיר יותר, בעד 45%.
    • מצב "עיבוד מהיר" – מספק זיהוי מהיר בעד 70% בהשוואה למצב ברירת המחדל. אפשרות זו, מתאימה לפרויקטים בהם המהירות הנה פקטור קריטי, כמו יצירת ארכיוני PDF/A גדולים, בהם ניתן לבצע חיפושים נרחבים.

יצירה קלה וגמישה של E-BOOK  - ספרים אלקטרוניים

FineReader 11 מאפשר למשתמשים להמיר מסמכי נייר ותמונות של טקסט למגוון פורמטים אשר נתמכים על ידי קוראי E-BOOK, טאבלטים וסמארטפונים, כולל הפורמטים החדשים שהתווספו Electronic Publication (EPub) ו-FictionBook (fb2).

בנוסף, ניתן לשלוח טקסטים אשר הומרו ע"י 11 FineReader ישירות לחשבון ה- Amazon Kindle של המשתמש.

שמירה בפורמט העיצוב המקורי ל-Microsoft Word, PDF ו-Openoffice.org Writer

עם טכנולוגיית ADRT ABBYY המתקדמת, FineReader 11 מספק שחזור מדויק ככל הניתן לפורמט העיצוב המקורי של המסמך, כולל תוכן עניינים, כותרות עליוניות ותחתיות, מספור דפים ותכונות פורמט אחרות הנמצאות בדרך כלל במסמכים מרובי דפים. בגרסה החדשה קיימים שיפורים משמעותיים בזיהוי כותרות אנכיות, הערות שוליים, דיאגרמות, טבלאות וסגנונות, והיא מפחיתה למינימום את הצורך לבצע תיקון ידני.

בנוסף למסמכי Microsoft Word, התוכנה יוצרת עתה בדייקנות כותרות עליוניות ותחתיות, תוכן עניינים ומספור דפים בקבצי (ODT) Openoffice.org Writer.

בעת שמירה ל-PDF, היישום מזהה ומשחזר באופן חכם את הסימניות של תוכן המסמך, עם קישור ישיר לניווט וקריאה נוחים יותר.

יכולות וכלים בממשק חדש

FineReader 11 מצויד בממשק משתמש משופר, המסייע למשתמשים להשיג תוצאות מהירות יותר בהסבת מסמכים:


    • פיצול מסמך– FineReader 11 שתוכנן לסריקת אצוות (Batches) מסמכים, מאפשר למשתמשים להפריד בקלות בין מסמכים שונים באצווה. ניתן לעבד מסמכים מפוצלים בעת ובעונה אחת בשני חלונות FineReader נפרדים לקבלת איכות תוצאות גבוהה יותר, בעוד שלמות מבנה ומתווה המסמך נשמרים.
    • עורך סגנון חדש – מאפשר למשתמשים לערוך מסמכים בתוך התוכנה, לשנות ו/או למזג את סגנונות הטקסט ברחבי כל המסמך. השינויים ייושמו אוטומטית לדפים רבים, תוך צמצום עבודה ידנית למינימום.
    • עורך תמונה חדש –  כולל מערך מקיף של תכונות טרום-עיבוד תמונה, עבור תוצאות זיהוי אופטימליות. משתמשים מקצועיים יכולים לבחור את הבהירות והניגודיות האופטימליות של תמונות, או להתאים את ערכי גוון התמונה על ידי בחירת רמות צל, הדגשות, והוצאת רעשים וטשטושים מתמונות.
    • אופציות הסבת PDF אינטואיטיביות – מוצעים שלושה מצבים מוגדרים מראש עבור שמירת PDF – איכות מקסימאלית, גודל קומפקטי ומאוזן - עבור תרחישי המרה שונים. בנוסף מציע FineReader 11 טכנולוגיית דחיסת MRC (Mixed Raster Content) משופרת, המספקת קבצי PDF קטנים ב-80% בהשוואה לגרסה הקודמת.

שפות מזוהות חדשות: ערבית, וייטנאמית וטורקמנית (לטינית)

הגרסה החדשה  מוסיפה תמיכה עבור ערבית (ברמה טכנית), וייטנאמית וטורקמנית (לטינית). היום קיים כיסוי ל-189 שפות - כולל עברית כמובן; וכתוצאה מכך מספקת ABBYY את כיסוי השפות הרחב ביותר בתעשייה, מתוכן ב-45 שפות, הזיהוי נתמך במילון כולל בעברית.

תכונות חדשות ב– ABBYY FineReader Corporate Edition 

מהדורת ABBYY FineReader Corporate Edition נועדה עבור עסקים בגודל בינוני, מחלקות וקבוצות עבודה בארגונים גדולים, ומספקת כלים נוספים לעבודה שיתופית ויעילה. המהדורה הארגונית תומכת בהתקנה מרכזית משרת לתחנות עבודה רבות, עיבוד מסמכים מבוזר עם יכולת לשתף תהליכי עבודה ברחבי הרשת, ומציעה מתכונת רישוי גמישה שנועדה במיוחד עבור לקוחות ארגוניים.

 

 

ABBYY FineReader Corporate Edition כוללת מגוון שיפורים רבי עוצמה, כמו:

  • ספריות חמות (Hot Folder) ותיזמון אוטומטי (Scheduling)

היישום, המבצע עיבוד אצווה (batch) אוטומטי מתוך תיקיות מנוהלות (תיבות דואר, תיקיות מקומיות או תיקיות ברשת), יכול עתה לתזמן באופן גמיש ואוטומטי הסבת מסמכים בזמנים מוגדרים מראש (כל דקה, יום, שבוע או חודש).

ABBYY Hot Folder שומר עתה את תוצאות OCR כמסמכי FineReader, ונותן למשתמשים חופש רב יותר לעריכה ידנית ואימות לפני שמירת מסמכים לפורמטים סופיים.


    • משימות מותאמות – מאפשר למשתמשים ארגוניים לייעל תהליכים עסקיים על ידי אוטומציית תהליכים קבועים של סריקה ושמירת המסמכים שלהם. ניתן ליצור בקלות משימות מותאמות, עם פרמטרים מסוימים כמו שפות זיהוי, פורמטים של פלט ושמירת תיקיות, ושיתוף משימות אלה עם עמיתים אחרים בקבוצת העבודה ברשת.
    • הסרת מידע רגיש עם אופציית עריכה– משתמשים יכולים להסתיר ולהסיר מידע רגיש במסמכי הפלט. ניתן להסיר מידע חשאי ולהשחירו בכל שכבות המסמך (לדוגמא ב-PDF רב שכבתי).
    • ABBYY Business Card Reader יישום חוסך זמן, המאפשר למשתמשים של ABBYY FineReader Corporate Edition להסב במהירות ובדייקנות כרטיסי ביקור עיסקיים סרוקים, ולשמור את הנתונים בפורמט vCard או ישירות לאנשי קשר ב-Microsoft Outlook. קימת תמיכה באנגלית ובעוד 24 שפות.

זמינות

FineReader 11 זמין בשתי מהדורותProfessional  ו-Corporate שנועדו לענות לצרכים של קבוצות משתמשים ודרישות תפוקה שונות. ההפצה דרך חברת מאגרי תוכנה, הנציגה הבלעדית של ABBYY בישראל; בקנייה מקוונת דרך אתר www.abbyy.co.il,  או דרך שותפים עסקיים של ABBYY ומאגרי תוכנה.

למידע על המוצר או להורדת גרסת נסיון חופשית של היישום, בקרו ב: www.abbyy.co.il


 

אודות ABBYY 

ABBYY הנה ספקית מובילה של טכנולוגיית זיהוי מסמכים אופטי, קליטת נתונים ובלשנות. מוצריה כוללים את סדרת יישומי ABBYY FineReader לזיהוי תווים אופטי (OCR); סדרת ABBYY FlexiCapture של פתרונות לכידת נתונים; תוכנת המילון ABBYY Lingvo וכלי פיתוח בתחום למפתחי תוכנה.

מוצרי ABBYY מהווים מוצר מפתח בפרויקטים רחבי היקף בעולם. בישראל התוכנה בשימוש בארכיונים של העיתונים: ידיעות אחרונות, מעריב וגלובס. חברת יפעת קטעי עיתונות משתמשת במוצר לסריקת אלפי דפי עיתונות מדי יום ביומו. ארכיון הכנסת, פרויקט בתי המשפט ועוד..

חברות הרוכשות רישוי לטכנולוגיות ABBYY כוללות את Canon, EMC/Captiva, HP, Microsoft , Samsung Electronics ורבות נוספות.

יישומי ה-OCR של ABBYY מסופקים עם ציוד של היצרנים המובילים בעולם, כמו Epson, Fujitsu, Fuji Xerox, Panasonic, Toshiba, Xerox ונוספים.

מטה חברת ABBYY ממוקם במוסקבה, רוסיה, עם משרדים בגרמניה, בריטניה, ארה"ב, קנדה, אוקראינה, קפריסין, אוסטרליה, יפן וטאיוון.

למידע נוסף בקרו ב: www.ABBYY.com .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב