דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאריך 22.11.2009 

מאת    [ 30/07/2011 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 3385 פעמים ]

תאריך 22.11.2009

בעקבות כיכובו של התאריך 11.11.2009 , שהפך לסלב אמיתי בהמון קהילות ופורומים, גם התאריך 22.11.2009 התקנא בו ודרש להיות מוצג על הבמה.

מסתבר שהרבה מאוד אנשים סקרנים ומתעניינם בתאריכים הללו.

אז בואו, ידידי, ונראה מה 22.11.2009  מביא לנו באמתחתו.

במאמר הקודם הסברתי כי מספר מאסטר 11 הוא הרמה/הממד/העולם/הספרה הגבוהה יותר של ה-10, כאשר גם ה-10 עצמו הוא הרמה הגבוהה יותר של ה-0.


אם כן, מספר מאסטר 22, שמכיל בתוכו פעמיים 11, הוא למעשה הרמה/הממד/העולם/הספרה הגבוהה יותר של ה-11.מהבחינה האזוטרית הרי שברגע שה-1 ביטא את עצמו ונוצר 3, התקיימה למעשה התנתקות: הטבע הדואלי שבתוך ה-1 נותק ומתקיים כעת באופן עצמאי, אך עדיין קשור ל-1.מתוך ההתנתקות מה-1 האבסטראקטי מתקיימות כבר ב-2 כל הסיבות העתידיות. מכאן שהוא מציג רמה סימולטאנית שכוללת עבר, הווה ועתיד, בתוך המוחלט היחיד.
על ידי הקואורדינאציה של שלושת הזמנים, כמו גם על ידי השוני של הטבע הכפול של המספר, נוצרת הרמוניה ודוסוננס גם יחד, ובכך נוצרים צבעים טהורים ומעורבבים, משקלים ושברים (גם של זכרי ונקבי) וכד'.מספר 2 מייצג את הקוטביות הראשונה, שהיא הסיבה הראשונה, אבל אין לה עדיין תוצאה. 2 הוא הטבע הנגלה של ה-1 השלם הבלתי פריק.
ה-2 הוא הנקודה שנוצרה מחלוקה (לא מהכפלה!); ה-3 עדיין לא נוכח כאן בטבעו הגלוי [רצוי להבין שבעצם, כאשר נוצר ה-2 מייד נוצר גם ה-3, אבל מבחינת האבחנה לשם הבנת התאריך, למשל, אנו מתעכבים על התופעה של ה-2 נקודתית], לשם הדוגמה נתאר לעצמנו כי ה-3 עדיין לא התנתק מה-1. התהליך של הגילוי בעולם הרעיוני (ובוודאי בעולם הגשמי) עוד רחוק מלהיות גמור; זה יקרה רק במספרים הבאים. כלומר, אולי עכשיו יהיה לכולנו מובן יותר מדוע האלף ה-3, שראש החץ שלו הוא 2, כה רווי מחלוקות ואי-יציבות, והוא אמור להישאר עמנו אלף שנה! 

אם כן מה מספר לנו התאריך 22.11.2009?

22 הוא פעמיים 11  =  11 + 11 + 22
כזכור, במאמר הקודם ציינתי כי מספר 33 הפך למספר מאסטר משנת 2000 ואילך, אך לא כן מספר 44, שיהפוך למספר מאסטר רק באלף הרביעי.כלומר, בתאריך האמור נוכחות אנרגיות המתאימות לעוד 2000 שנה. היינו, זהו מערך אדיר של פוטנציאל עתידני שכמעט בלתי אפשרי יהיה לרוב האנשים להתחבר אליו, עד כדי כך שיש שאפילו חוזים שאצל רבים יופיעו סימפטומים שונים הקשורים למערך האנרגטי: מתח עצבי גבוה, חוסר שקט, קשיים להירדם, זמזומים באוזניים, הבזקי אור בעיניים וכיוצא באלה. להזכירנו, מספר מאסטר 44 הוא קודם כל פעמיים 4, ורק אחר כך הוא 8.

4 מייצג כבר את התשתית והיסודות לביטוי בחומר. מזימות, שקרים, ריגול – לכל אלה יש אפשרות גדולה להתגלות ברבים. ולחלופין, אלה שהפכו בתוך הפן היצירתי שלהם השראה, רעיון, תוכנית, פרויקט וכדומה, יש סיבה טובה להאמין שדווקא ביום הזה יזכו "לתפוס" את הרעיונות האבסטראקטיים ולממש אותם. התאריך 22.11.2009 עתידני מאוד. באותו יום יהיו נוכחות אנרגיות של העולם כפי שהוא יתקיים בעוד 2000 שנה, לחיוב ו/או לשלילה.

תינוקות שייוולדו באותו יום, יהיו לא רק ילדי העידן החדש, אלא ילדי העתיד הרחוק; מומלץ להורים לקחת זאת לתשומת הלב. 

לא נוכל להתעלם מכך שמבחינה נומרולוגית 44 נותן 8, ולו רק בגלל העובדה שהאלף ה-2 המערבי, ביחד עם האלף ה-6 העברי, נותנים 8. וכזכור, 8 הוא שבתאי, אנרגיה טוטאלית בלתי מתפשרת. אם כן, זה מבחן לרבים, ולאנושות כולה. בדומה למה שציינתי לגבי התאריך 11.11.2009, אומר גם כאן; יש בתאריך 22.11.2009 פוטנציאל חיובי אדיר, אך גם סכנה. תארו לכם מצב שבו נותנים למישהו בלתי מפותח בעליל (ובכוונה אינני כותבת "ילד", כי הילדים של היום מפותחים מאוד) כלי בדרגה טכנולוגית אדירה. הרי שאותו מישהו בלתי מפותח עלול לזרוע הרס וחורבן – אולי הדוגמה של מחמוד אחמדינז'אד היא המתאימה ביותר. 

11.11.2009

רק בבשורות טובות ומודעות, אלה שונייה


קורס נומרולוגיה, נומרולוגיה עברית, טארוט, אסטרולוגיה בורמזית 
 

© כל הזכויות למאמר שייכות לאלה שונייה

 

http://www.elranta.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב