דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרפולוג למסיבה בכיתה - רעיונות לפתיחת שנת לימודים 

מאת    [ 30/07/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3867 פעמים ]

ארקדי צ'רנוב כתב פעם כי "על תשלים עם אתגר לפני שניסית אותו". החופש כבר בעיצומו, בין עוז לתמורה לאופק חדש, וההצעה של זבולון אורלב לפיקוח על הגנים הפרטים, הפעוטונים, הצהרונים בתי הספר והתיכונים משופצים לקראת ספטמבר כשהאתגר ההצלחה של ארגון המורים והסתדרות המורים גדול מתמיד. לצד הפגנות על מחירי הקוטג', עלות הדיור, אוהלים, צעדת אמהות והקייטנות שמלוות אותנו כמידי קיץ נראה כי שנת הלימודים הולכת להיפתח השנה כסדרה. רגע לפני שמתחילים את ההכנות לשנת הלימודים ברצוני להציג את רעיונות לפעילות שתגבש בין המורות והמורים הסיעות והגננות ושתצליח לגרום לשנה להיפתח בצורה מיטבית ביותר. 

 

גיימיפיקציה

המושג "גיימפיקציה" בעברית הוא "משחוק". הכוונה לחברות שמשתמשות במשחקי מחשב כדרך לעודד את הגדלת הידע בארגון, קידום החינוך, התייעלות וחדשנות. אומנם דרך אחת היא אפליקציות משחק ממוחשבות אך ניתן להביא את "המשחוק" דרך עולם התיאטרון והאימפרוביזציה. ניתן להפוך כל עבודה למשחק משעשע. ולכן הסדנה תתמקד במשחקי אסוציאציה הקשורים לשולחן, כיסא, טושים ומגוון של משימות שעומדות לרשותכם ביום יום. לאחר שנדגים שורה של משחקים מדליקים, נחלק אתכם לקבוצות כשכל קבוצה תצטרך להפוך את המשימות למשחקים משעשעים. הרעיונות הטובים ביותר לברכת הדרך.

 

גרפולוג למסיבת כיתה

אין כמו גרפולוג למסיבה בכיתה שיצחיק ויפעיל את התלמידים/ות המורים/ות. ההפעלה תותאם לגיל התלמידים. תלמידי התיכון ייהנו מההפעלה שתתמקד גם בפענוח האותיות והחתימות, והיכן מתחבאים היצרים. לכיתות הנמוכות ניתן לערוך משחקי כתיבה מאתגרים ומצחיקים ובכך לפתח חדשנות ויצירתיות.

 

סדנת תקשורת ושפת גוף

בקומדיה "לארי קראון" בכוכבם של ג'וליה רוברטס וטום הנקס מלמדת מרסדס את לארי ושאר תלמידיה בקולג' כיצד לנאום ולהופיע מול קהל. בין היתר היא מתמקדת ביצירת קשר עין ובחלוקה נכונה של ההתבוננות של מי שנמצא על הבמה.

סדנת תקשורת ושפת גוף הינה פעילות משחררת ומשעשעת שבה משולבים משחקי גיבוש דרך מגע, נתחקה אחר סודות שפת הגוף ואומנות הפלרטוט. רושם ראשוני, פרזנטציה ועוד.

 

סדנת יוגה צחוק

סדנת יוגה צחוק נועדה לגרום לאנשי ונשות החינוך להשתחרר מהלחץ והשחיקה. הפעילות המגוונת היא זאת שיוצרת את הצחוק. מעגלי צחוק, תחרויות צחוק, משחקי כיסאות וכריות יהפכו את הכניסה ללימודים לחוויה יוצאת מגדר הרגיל.

 

סדנת גרפולוגיה

גרפולוג למסיבת תחילת שנה יהפוך את כולם לשותפים/ות פעילים. תתבקשו לכתוב ברכות אישיות לתחילת שנת הלימודים וכך נאחד בין המורים והמורות הסייעות והגננות. נתעכב על מוטיב היצרים, נלמד כיצד אפשר לבדוק מי מעתיק, ולמי אסור לשבת על "הווריד".

להזמנת גרפולוג למסיבה לפתיחת שנת הלימודים והגנים ניתן ליצור קשר במגוון דרכים נייד  050-5711160 או 03-5590868

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב