דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתכונים לשבועות להנאת המשפחה 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 7175 פעמים ]

חג השבועות קרב ובא ומשמעות הדבר היא כי הגיע זמן החלב. בחג השבועות נוהגים כולם לאכול מגוון ארוחות חג חלביות וליהנות ממוצרי החלב האיכותיים הקיימים בישראל, ארץ זבת חלב ודבש. בחג השבועות אתם יכולים להרגיל את כל המשפחה לצרוך מוצרי חלב בריאים ודיאטטיים בעלי אחוז שומן נמוך. כך שתוכלו לאכול ארוחה בריאה ומזינה. בעיקר הדבר חשוב לגבי ילדיכם המצויים בגיל ההתבגרות, זהו הזמן שבו הגוף מתפתח והעצמות נבנות ולכן חשוב לאכול מוצרי חלב המהווים מקור חיוני לאספקת סידן. כמות הסידן במוצרי חלב היא עצומה ביחס לשאר מוצרי המזון כך שילדכם גם יתענג על הטעם ובו זמנית יעניק לגופו סידן בכמות איכותית. חג שבועות הוא גם הזמנות לקרב את כל המשפחה למטבח ולהכין מתכונים לשבועות. אתם יכולים למצוא מתכונים לשבועות כמעט בכל מקום: בעיתוני החג, בתוכניות הבישול הרבות שצצו כפטריות אחרי הגשם וכמובן בגלישה באינטרנט.

אתם יכולים לבחור מתכונים לשבועות שאינם דורשים עבודה קשה וזמן רב כך שילדכם יוכלו לקחת חלק בחוויית ההכנה ולהרגיש חלק מהבית. מתכונים לשבועות כוללים מגוון רחב של מאכלי חלב, וכמובן מבחר עוגות גבינה. למשל אם ברצונכם להכין עוגת גבינה כל שתדרשו הוא לרכוש חצי קילו של גבינה לבה, 2 חבילות בישקוטים, סוכר, חלב ופודינג. תערבבו ביחד את הגבינה עם כוס חלב, חצי כוס סוכר והפודינג עד לקבלת מקשה אחת חלקה. תסדרו את הבישקוטים על תבנית ותשפכו את הכל מעל, לסיום עשו עוד שכבה עליונה של בישקוטים מעל המילוי, קררו במקרר ועוגת הגבינה מוכנה.

בחג השבועות אנו יכולים כמובן ליהנות מהמטבח האיטלקי המבוסס על גבינות, הכי כיף זה  להכין פיצה בבית או לזניה טובה, ספגטי ברוטב שמן זית בליווי עגבניות מיובשות ועוד. חברת שטראוס הוציאה לרגל החג מגוון מתכונים לשבועות להכנה קלה ומהירה, ואין כמו רביולי גבינה ברוטב שמן זית ועגבניות מיובשות לארוחת החג. להכנת כמות של שלוש מנות עליכם לרכוש כמובן רביולי גבינה של חברת שטראוס ולהכינו על פי ההוראות המצויות על האריזה. לשם הכנת הרוטב עליכם לחמם מחבת עם שלוש כפות שמן זית, לטגן שני שיני שום כתושות, להוסיף חמש עגבניות מיובשות, מיץ לימון ולבסוף את הרביולי המבושל. לאחר ערבוב של הכל מוסיפים בזיליקום והנה מוכן לכם רביולי גבינה איכותי.

לקינוח חברת שטראוס הציעה מתכון פחזניות ממולאות בגבינה לבנה ובמילקי בלאק, אין ספק כי פחזניות ממולאות יענגו את כל בני הבית ומדובר בהכנה פשוטה וקלה. לשם הכנת כמות של עשרים פחזניות ממולאות צריך לרכוש חמאה, קמח, ביצים, אבקת סוכר, חצי קילו גבינה לבנה, שמנת מתוקה, מילקי בלאק, ופוידנג וניל. לצורך הכנת המלית מערבבים את הגבינה הלבנה, פודינג, שמנת מתוקה והמילקי ומכניסים הכל לשק זילוף. להכנת פחזניות עליכם להרתיח בסיר כוס מים אחת, להוסיף קורט מלח, כפית סוכר, 100 גרם חמאה. לאחר מכן להוסיף כוס אחת של קמח ומערבבים לשם קבלת בצק אחיד. מעבירים את הבצק למיקסר, ומוסיפים ארבע ביצים אחת אחרי השנייה תוך כדי לישה במיקסר. עושים צורה של גדול הפחזניות הרצוי, מניחים על גבי תבנית, ומכניסים לתנור בחום 160 מעלות למשך עשרים דקות. מחכים שהבצק יתקרר ואז מוסיפים את המלית שהכנו, ולמי שרוצה מתיקות יכול להוסיף אבקת סוכר מעל, והתוצאה המתקבלת פחזניות ממולאות בגבינה ושוקולד, בתיאבון.

 

 

אריק אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב