דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנהיגות טובה כוללת בתוכה פיתוח מנהלים 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2871 פעמים ]

פיתוח מנהלים , קורס ניהול ו ניהול ומנהיגות אלו מושגים שאפשר לשמוע לרוב בארגונים עסקיים, ולא בכדי. כיום הולכת וגוברת ההבנה ש-
ניהול ומנהיגות טובים יוצרים שגשוג ארגוני,
ש קורס ניהול הינו קורס חובה מכיוון שאף אדם לא נולד מנהל,
 וש פיתוח מנהלים , איננו דבר המפחית ממעמד המנכ"ל אלא להיפך, רק מעלה את מעמדו. 
שנת 2011, הינה שנה בעידן חדש, עידן של התפתחות טכנולוגית ואישית, עידן של ניהול ומנהיגות שונים, עידן של הכרה בערך ההון האנושי בארגונים ובחברות. עידן בו קיימת הבנה ש ניהול ומנהיגות טובים עושים את כל ההבדל בין מנהל שיודע לנווט את הספינה, למנהל שאיננו.
פיתוח מנהלים משתלם לא רק למנהל שלומד תפיסות חדשות של ניהול ומנהיגות אלא לארגון כולו הזוכה למנהלים עם אג'נדה אנושית ומקצועית אחרת . 
קורס ניהול מפתח את המנהלים ובהתאמה את החברה כולה. קורס ניהול מיועד לא רק למנהל שמרגיש שה ניהול ומנהיגות שלו לא מנווטים את הספינה. מטרת קורס זה, בין היתר, ליצירת ניהול ומנהיגות איתנים בקרב מנהלי ומנהלות המחלקות השונות בארגון. כמו כן, קורס ניהול משנה את פני הדברים מקצה לקצה; יוצר לויאליות, תחושת שייכות, נחישות והתמדה, יצירתיות ותפיסה ניהולית שונה מזו שהייתה קיימת עד כה. בקורס זה יש אף פיתוח מנהלים  – פיתוח התנהגותי, תפיסתי, תקשורתי, בינאישי. פיתוח מנהלים הוא קורס מבורך אשר מהר מאוד מרגישים את תוצרייו במסדרונות הארגון.
מנהלים העוברים קורס ניהול , מציינים שלא רק שיכולת ה ניהול ומנהיגות שלהם השתפרה פלאות אלא שהם חשים התקדמות והתפתחות בעוד רבדים בארגון ובחייהם האישיים.
חשוב לציין, פיתוח מנהלים זוהי עבודה שפירותיה מגיעים במהרה. כמו כן, קורס ניהול ברמה הינו כזה אשר יש בו דינמיקה קבוצתית והתפלפלויות רבות על ניהול ומנהיגות . בקורס טוב, מתייחסים לתחום של ניהול ומנהיגות ול פיתוח מנהלים מכמה היבטים: תכנון, ארגון, הכוונה, בקרה.
דווקא בגלל שניהול איננו דבר קל, קורס ניהול ומנהיגות כולל דיון על הנהגת והובלת ההון האנושי. אותו ההון שבאמצעותו תהיה למעלה או למטה. כמו כן, בקורס ניהול ומנהיגות טוב מתייחסים לחדשנות הטכנולוגית והעסקית, לתקציבים הקיימים, לביצועים בפועל, למכירות ולכוח האדם. 
האדם מטבעו חי על אוטומט ביום יום, נושם, אוכל, בא, הולך, בלי לתת את הדעת, בלי להתבונן. מנהלים אשר מתבוננים ב ניהול ומנהיגות שלהם, מגלים תובנות מפתיעות ובמהרה מגיעות התוצאות החיוביות.
מנהלים אשר מגיעים ל קורס ניהול , לומדים את ההוליזם (כוליות) שבין תחומים שונים; יצירתיות ו ניהול ומנהיגות והקשר בין ניהול טוב לתפוקות. כמו כן, מנהלים אשר מגיעים לקורס ניהול לומדים ש פיתוח מנהלים מפתח לא רק את הארגון והעובדים, אלא בעיקר את המנהל עצמו.

משכוכית - ייעוץ והדרכה, חברה ל- ייעוץ ארגוני ו- פיתוח הדרכה מהמובילות בישראל!  www.mash.org.il , משרד: 072-2500344, פקס: 072-2500343 בניהולו של יניב שנהב - 052-5086611 הדרכת מכירות WWW.iLEAD.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב