דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלון אסטרל נירוונה המחודש 

מאת    [ 04/03/2011 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 5039 פעמים ]

נמצא לא רחוק מחופי ים סוף המפורסמים של אילת, בלב איזור הקניות של אילת ובמרחק קצר מהטיילת המפורסמת. אסטרל מעוצב בסגנון מודרני אלגנטי המשרה על אורחיו אווירה שקטה ונעימה, אשר תורמת לחוויית הנופש במלון אסטרל אילת.

אסטרל נירוונה הינו מלון סוויטות, כך שרוב (כ-60) החדרים המוצעים במלון הם חדרי סוויטות עם שני חדרים – חדר שינה וסלון. הסוויטות גדולות, מרווחות ומעוצבות על מנת לאפשר פינוק מרבי תוך כדי תחושת ביתיות נעימה. פרט לחדרי הסוויטות, ישנם גם מספר חדרים סטנדרטיים גדולים, עם מרפסות הפונות לנופי ההרים, מפרץ אילת ובריכת מלון אסטרל אילת.

במלון בריכה בה ניתן ליהנות מהשמש ולשכב בצל, לאכול ארוחת צהריים מבר הבריכה או להתרענן עם גביע גלידה או שתייה קרה. בתקופות השיא, אסטרל מציע את שירותיו על בסיס של הכל כלול.

לובי המלון מעוצב בעיצוב מודרני בגוונים בהירים, ומשרה אווירה שקטה ונעימה על הבאים. בלובי נמצא גם בר הלובי, בו ניתן ליהנות מדי ערב ממגוון משקאות קלים, חמים וחריפים כמו בירות ויין. כמו כן, נמצאת בלובי עמדת אינטרנט לרשותם של אורחי המלון, בתשלום נוסף.

מלון אסטרל נירוונה אילת מציע סוויטות אירוח גדולות, מרווחות, מחודשות ומעוצבות בקו הרוח המודרני בו מעוצב שאר המלון. כיאה למזג האוויר של אילת, כל חדרי המלון ממוזגים.

בסוויטות שני חדרים, שירותים ואמבטיה. חדר השינה נוח ונעים ומתאים ללינת זוגות. חדר הסלון מרווח ומואר, וניתן להלין בו אנשים נוספים. הסוויטות מתאימות ללינה של משפחות המונות עד שש נפשות. הסוויטות מאובזרות במטבחון המתאים להכנת ארוחות ללא בישול (במטבחון אי אפשר לבשל) ומקרר למטרה זו. כמו כן, יש בסוויטה גם שולחן אוכל. בנוסף, הסוויטות מאובזרות במיטב המכשירים לחופשה נוחה – טלפון, רדיו, טלוויזיה עם חיבור לכבלים. מכל אחד מחדרי המלון נשקף אחד הנופים עוצרי הנשימה הסובבים את מלון נירוונה.

האורחים מוזמנים למסעדת המלון, ליהנות מהארוחות המוגשות שם מדי יום. מלון אסטרל מציע מגוון עשיר של מטעמים מהארץ והעולם. במהלך היום ניתן ליהנות מארוחות צהריים המוגשות בבר בריכת אסטרל, ובשעות הערב בר הלובי מציע מגוון משקאות קלים, חמים וחריפים.

את הבריכה של המלון ניתן למצוא בפטיו מוקף צמחייה ונוף. את אזור הבריכה מעטרים כסאות נוח לרשות האורחים, מיטות שיזוף באזורי השיזוף ופינות חמד מוצלות בהן ניתן להימלט מהחום המפורסם של אילת. בשעות הצהריים ניתן ליהנות ממגוון של בשרים על האש המוגשים בבר הבריכה, כמו גם סלטים. הבר מציע גם שתייה קלה, חטיפים, גלידות, בירות ויין.

מלון אסטרל מציע מגוון פעילויות עבור האורחים במהלך חודשי הקיץ והחגים. עבור הילדים ישנו מועדון בו מועברות שלל פעילויות ומשחקייה. במשחקייה מכונות משחק (בתשלום), בריכת כדורים, שלל סרטי ילדים בהם ניתן לצפות בפינת הטלוויזיה, פינת בובות ועוד.

כמו כן, במהלך היום מתקיימות פעילויות שונות במתחם הבריכה של המלון. פעילויות אלו מתאימות למבוגרים וילדים כאחד. בשעות הערב, שלל הופעות פרי יצירתם של צוות בידור אסטרל, כמו גם שעשועונים והופעות אורח, ניתן למצוא בלובי של המלון.

לעיר אילת יש הרבה להציע לנופשים בה. פרט לטיילת ולמרכזי הקניות, לריף ולמצפה התת-ימי, העיר עמוסה במגוון פעילויות ספורטיביות ואתגריות אותן אפשר לעשות בה או בסביבתה. מגוון קורסי צלילה, טיולים אתגריים בטרקטורונים או ג'יפים, הפלגות שונות, ספורט ימי, טיולים באזור ההרים או טיולים לפטרה, הם רק חוד החנית של מה שיש לעשות בעיר אילת.

מלון נירוונה אילת מקבל בברכה קבוצות וועדי עובדים, ואף מארגן ימי כיף למטרות אלו. ימי הכיף כוללים ספורט ימי על בננות ואבובים, צלילה ספורטיבית, הפלגה ביאכטה, ארוחת צהריים על יאכטה אילת, צפייה בדולפינים במי ים סוף, וביקור בספא המציע מגוון טיפולים ועיסויים.

התקשרו למרכז ההזמנות ובררו לגבי המבצעים והאטרקציות שיש למלון להציע, על מנת שתוכלו ליהנות מחוויית הנופש המפנקת ביותר במחיר הנוח ביותר.
חייגו עכשיו 0775300093




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב