דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקציף חלב ביתי 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 7876 פעמים ]

אין כמו האספרסו של בתי הקפה - אתם נוהגים להגיד ומשאירים טיפ נדיב למלצרית. כשהארנק שלכם מתחיל לאבד ממשקלו, אחרי שאתם מבקרים יום אחרי יום בבתי הקפה השונים, אתם תוהים איך היה אם הייתם יכולים להכין קפה באיכות כזו בבית. העובדה המשמחת היא שאתם בהחלט מסוגלים. כל שאתם צריכים הוא מקציף חלב ביתי.

מקציף חלב, כמה מפתיע, הוא מכשיר חשמלי המשמש להקצפת חלב. ומדוע יש לעשות זאת? מכיוון שחלב מוקצף משדרג בצורה משמעותית כל משקה שמכיל חלב, חם או קר. התוצאה היא משקה באיכות של מסעדה או בית קפה, והכול בלחיצת כפתור אחת.

חלב מוקצף: הבסיס למשקאות רבים

לא כולם יודעים, אבל משקות רבים מבוססים על חלב מוקצף. כך, למשל, קפוצ'ינו הוא למעשה אספרסו קצר בתוספת חלב מוקצף (אגב, גם קפה לאטה מכינים באותה שיטה, אלא שמוזגים מעט יותר חלב). דוגמא נוספת: מקיאטו הוא אספרסו עם כתם חלב מוקצף.

ישנן דרכים רבות להקציף חלב: מכירים את זה שנשאר לכם מעט חלב בקרטון, אז אתם משקשקים אותו כדי שהחלב ייצא מוקצף? בנוסף, אם תשוטטו באתרי האינטרנט, תראו עשרות שיטות וטיפים למטרה זו בדיוק. הבעיה היא שהכנת החלב בעזרת שיטות אלה אינה פשוטה כלל, ובמרבית המקרים התוצאה מאכזבת. הפיתרון, אם כך, הוא מקציף חלב ביתי.

מקציף חלב במגוון טכניקות ודגמים

קיימים סוגים רבים של מקציפי חלב ביתיים, אשר פועלים בטכניקות שונות: חלקם משתמשים בסליל הקצפה (שלרוב עשוי נירוסטה), אחרים עובדים לפי עקרונות אלקטרו מגנטיים והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, במרבית המכשירים ניתן לבחור בין חלב קר או חם ואף לקבוע רמות ושיטות שונות של הקצפה, באמצעות החלפת ראש המקציף.

מלבד זאת, הרי שבשוק קיים מגוון רחב של מקציפי חלב בכל הצורות והעיצובים. מקציף חלב עשוי להיות בצורת כד, קומקום, ספל, ואפילו במגוון סגנונות המתאימים לילדים. כך, כל אחד יכול לבחור במקציף אשר יתאים לו ולמטבח שלו בצורה האידיאלית.

עלות מקציף חלב

כמה עולים מקציפי חלב? לשאלה זו עשויות להיות תשובות אפשריות רבות. טווח המחירים של המקציפים הוא רחב בהחלט: בעוד שניתן למצוא מקציפים שמחירם פחות מחמישים שקלים, הרי שהמעוניינים במקציף מקצועי באמת ייאלצו להיפרד מכמה מאות שקלים.

על מה עוד יש להקפיד כשבוחרים מקציף חלב ביתי?

כשאתם מתלבטים בין המקציפים השונים, עליכם להתחשב במספר דברים (מלבד המחיר, כמובן): חשוב שתשימו לב להספק העבודה של המקציף או במילים אחרות, כמה כוסות ניתן להקציף בבת אחת ובאיזו מהירות. אם אתם נוהגים לעשות בביתכם הפסקות קפה משותפות, רצוי שתבחרו מקציף חלב אשר מסוגל להקציף חלב במספר כוסות בו זמנית.

דבר נוסף עליו יש להקפיד הוא סוג החלב האידיאלי למקציף. בעוד שישנם מקציפי חלב אשר מגיעים לתוצאות הטובות ביותר עם חלב בעל 3% שומן, לדוגמא, אחרים מתמחים דווקא בחלב בעל אחוזי שומן גבוהים יותר. העדיפות שלכם, כמובן, צריכה להיות למקציפים אשר מסוגלים להתאים את עצמם למספר סוגי חלב.

מלבד זאת, גם המקור החשמלי של המקציף עשוי להיות משמעותי לעיתים: חלק מהמקציפים פועלים על סוללות, נטענות או לא ואחרים דרך חיבור לחשמל. גם במקרה זה, הבחירה צריכה להיות לפי שיקולי הרוכש. מתן תשומת לב לכל הגורמים האלה תאפשר לכם לרכוש בסופו של דבר מקציף חלב שיתאים לכם באמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב