דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנסין באנגלית 

מאת    [ 26/02/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 14424 פעמים ]

אנסין באנגלית הם אחד מאבני היסוד של בחינות בגרות באנגלית ולכן חשוב מאוד ללמוד כיצד להתמודד עם פתירת האנסין. ישנם הרבה טכניקות לפתירת אנסין וכדי לדעת אותם כדאי ללמוד אצל מורה פרטית מיומנת ומנוסה שיודעת את כל הטכניקות הללו. בנוסף לטכניקות מיוחדות כמובן שאחד הגורמים הכי משמעותיים כדי להצליח באנסין הוא ידיעת אוצר מילים באנגלית. ידיעת כל אלו ייתנו לכם יתרון בפתירת אנסין באנגלית .

השאלה הנשאלת היא מתי כדאי להתחיל ללמוד לקראת אנסין באנגלית , ובכן, מוקדם ככל הניתן. כיום אפשר כבר לתרגל אנסינים החל מכיתה ד'. ישנם ספרי לימוד באנגלית לכיתה ד' וספרים לאנגלית בכיתה ה' שכבר נותנים תרגול מאוד בסיסי וראשוני לאנסינים. כמובן שמדובר באנגלית בסיסית ואצר מילים בסיסי באנגלית, אך ככל שתתרגלו אנסין באנגלית  מהכתות הנמוכות , כך תדעו לפתור אנסינים מורכבים יותר בבוא הזמן. בעצם, ככל שמתרגלים אנסינים כך לומדים יותר אוצר מילים באנגלית ומעשירים את הידע הדקדוקי גם בעקיפין.

 פתירת אנסין באנגלית גם משכללת לכם את הבנת הנקרא באנגלית ובהרבה מקרים תוכלו לראות שתוכלו מתוך התרגולים והקריאה להבין אוצר מילים באנגלית מתוך ההקשר הטקסטואלי. מסתבר, שהרבה תלמידים מתקשים באנסינים מכל מיני סיבות: ראשית, חסר להם אוצר מילים באנגלית ולכן הם מתקשים בהבנת האנסין במיוחד משום שזה קטע קריאה שמעולם לא נתקלו בו בכיתה ויש בו הרבה מילים חדשות עבורם. שנית, בנוסף לחוסר המילולי ישנו גם את גורם הלחץ וההפתעה, כלומר, הרבה תלמידים נתקלים לראשונה באנסין בסיטואציה של מבחן באנגלית, וכידוע מבחנים גורמים לתלמידים ללחץ.

בנוסף לכך, ברגע שמקבלים אנסין במבחן נוסף על הלחץ של המבחן מתווסף לחץ של קטע קריאה מלא באוצר מילים חדשות ולא מוכרות והתלמיד נאלץ לבדוק הרבה מאוד מילים במילון, מכך יוצא שמתווסף גם לחץ של זמן למבחן ולכן, בעצם הרבה תלמידים חוששים ממבחן של אנסין באנגלית .

נשאלת השאלה אם כן, איך ניתן להתגבר על הלחץ שמתגבר לקראת מבחנים שמכילים אנסין באנגלית , ובכן, אחת השיטות הכי יעילות היא פשוט לפתור הרבה אנסינים וללמוד את אוצר המילים החדש בכל אנסין חדש שאתם קוראים. דרך אחרת היא, ללמוד עם מורה פרטית לאנגלית אנסינים באנגלית ולתרגל גם הרבה אנסינים לשעורי בית .היתרון אצל מורה פרטית הוא, שהמורה גם תבדוק לכם את האנסין וגם תוכלו לדעת שאתם פותרים את האנסין נכון. החיסרון בללמוד לבד בבית הוא שאתם אומנם פותרים אנסינים ובודקים מילים במילון אבל לא תוכלו להיות בטוחים במאת האחוזים שאתם פותרים את האנסינים נכון.

 בנוסף לכך, לא להרבה תלמידים יש את המוטיבציה וההתמדה המספיקים בשביל ללמוד לבד, ולכן הרבה תלמידים שמתחילים לתרגל לבד גם נוטשים את התרגול ברגע שאין להם מסגרת , כמו מסגרת של שיעורים פרטיים. לכן כדאי ללמוד עם מורה פרטית לאנגלית כדי לדעת לפתור בהצלחה אנסין באנגלית.

 

כותבת המאמר היא יעל זנו מורה לשעורים פרטיים וקבוצתיים. לשיעורים פרטיים באנגלית  - http://www.english-yael.com/    אנסין באנגלית -- http://www.english-yael.com/english-unseen.html בגרות באנגלית -- http://www.english-yael.com/bagrut-in-english.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב