דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות השמה במרכז 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3891 פעמים ]

חברות השמה וההבדל בינן ובין חברות כח אדם

אם אתם כבר מחפשים עבודה ומנסים לברר על משרות דרך חברות השמה, בואו ונעשה קצת סדר לגבי מהו אותו גוף, מה הוא יודע לעשות ואיך זה עוזר לכם, מחפשי העבודה.
חברות כח אדם רבות מתהדרות בשם חברות השמה למרות שהן אינן כאלו. חברת השמה היא חברה אשר מתפקדת בעצם כמתווך. ממש כפי שמתווך נדל"ן פונה אל בעלי נכסים ומבקש להביא אליהם קונים פוטנציאלים.
חברות השמה במרכז ובעצם בכל מקום בארץ פונות אל חברות המחפשות עובדים ומבקשות להביא להם עובדים תמורת עמלה מסוימת. חברות כח אדם לעומת זאת הן חברות שבעצם מעסיקות עובדים משלהן ומציבות אותן בחברות ששוכרות את שירותיה.

חברות השמה במרכז- התמחות באזור הפעילות

בבואנו למצוא חברת השמה אשר תמצא לנו את המשרה הנכספת עם התנאים הטובים ביותר, כדאי שנבדוק קודם לכן את האזור הגיאוגרפי בו היא מטפלת. עלינו לבדוק היטב שהחברה אליה הפננו את קורות החיים שלנו אמנם מתעסקת ופועלת מול מקומות עבודה באזור שלנו ולא באזור אחר, שלא יתאים לנו. על ידי חיפוש פשוט בגוגל תוכלו למצוא בקלות רשימות רבות של חברות השמה הפועלות באזור שלכם.

חברות השמה במרכז: כי אין תחליף לקשר אנושי

גם כיום, בעידן התקשורת והמחשבים, אין תחליף לקשרי אנוש טובים. גם אם הנציגים של חברת השמה מסוימת הם הטובים ביותר, הקשר האנושי חשוב ביותר. אם החברה ממוקמת בצפון הארץ לדוגמא והנציגים לא מרבים להגיע לפגישות באזור המרכז, כנראה שיכולת גיוס המשרות ודחיפת המועמדים שלהן תהיה חלשה באופן יחסי, רק מפני שהן לא מקיימות קשר איכותי עם בעלי המשרות השונים.
לעומתם, נציגי חברות השמה במרכז, אשר מקיימים קשר רציף עם מגייסי כח האדם בחברות השונות, פוגשים אותם ומנהלים עמם קשר כמעט חברי. כך, הם יוכלו לקדם את המועמדים שלהם בצורה אפקטיבית הרבה יותר. כמו כן, יהיה למועמדים קל הרבה יותר למצוא משרות חדשות. כל זאת אך ורק בזכות קשר המנוהל פנים אל מול פנים ולא דרך טלפונים או אי-מיילים משמימים.

תהליך הסינון של חברות השמה

אם ברצונכם להגיש מועמדות למשרת מהנדס תוכנה, לדוגמא, דרך חברת השמה, התהליך שתעברו יהיה כזה: קודם כל נציג החברה יעבור על קורות החיים שלכם ויבדוק אם אתם אכן מועמדים רלוונטיים למשרות שיש כרגע לחברת ההשמה להציע. שכן, בהחלט יש סיכוי כי למרות שהגשתם מועמדות למשרה מסוימת, נציגי חברת ההשמה יאתרו אתכם כמועמדים מתאימים למשרה אחרת שבכלל לא ידעתם עליה.

ראיון עבודה יזום ושליחה אל מרכזי הערכה

לאחר מכן יזמנו אתכם למעין ראיון עבודה במשרדי החברה. כזה שידמה את הראיון האמיתי ויבחן את סיכוייכם לעבור אותו בהצלחה. ישנן מספר חברות השמה במרכז אשר נוהגות לשלוח חלק מן המועמדים לעבור מרכזי הערכה, כזה שבוחן את כישוריהם הפסיכוטכנים ויכולתם לעמוד בסיטואציות מסוימות במקום העבודה.
המהלכים הללו יסייעו לכם מאוד בדרך לקבלה לעבודה חדשה ויזרזו בצורה משמעותית את התהליך. מעבר לזה, מבחנים כאלו יסייעו גם לחברות, כשכך הן יוכלו לוודא שהן שולחות את המועמדים המתאימים ביותר ולשמור על מוניטין גבוה בתור חברות השמה במרכז.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב