דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סופרמרקט און ליין - לקנות אוכל ברשת 

מאת    [ 03/02/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 8738 פעמים ]

בעשור האחרון האינטרנט תופס מקום גדל והולך בהרגלי הצריכה שלנו. מדוע? ראשית, האינטרנט הגדיל את מידת הנגישות שלנו למוצרים שעד כה היו קשים להשגה או יקרים מאד.

קניות באינטרנט הפכו לפופולאריות בכל העולם בשל הנוחות והפשטות שלהן. קהל גדל והולך של צרכנים מגלה כי מגוון עצום של מוצרים אותם הוא מעוניין לרכוש יכול להגיע עד לבית ללא מאמץ או השקעת זמן. האדם המודרני נמצא תמיד במרוץ אחרי זמן והרשת מספקת פיתרון  נוח לחיסכון  משמעותי בזמן – שחוסך למעשה גם כסף. במגמה המתפשטת בכל רחבי העולם, קניות בסופרמרקט אונליין מחליפות את הרגלי הקנייה המסורתיים. אחת מהתופעות האחרונות של קניות ברשת היא הזמנת מוצרי מזון הביתה דרך סופרמרקט און ליין.
קניות של אוכל ברשת

אנשים רבים עובדים מספר רב של שעות במשך היום, עד שעות אחר הצהריים המאוחרות ואפילו לתוך הערב והלילה. כתוצאה מכך, חלק גדול מאיתנו  מבצע קניות בסופר בדיוק באותו טווח של שעות – תופעה שמיתרגמת ללחץ המוכר בקופות בשעות אחר הצהריים.
פרט לכך, אלה המסיימים לעבוד בשעות מאוחרות אינם מספיקים להגיע לחנויות בשעות הפתיחה. מסיבה זאת, אנו רואים בשנים באחרונות פריחה של חנויות מזון הפתוחות 24 שעות ביממה. אכן, נחמד מאד לגלות חנויות פתוחות המאפשרות ביצוע קניות גם בחצות הלילה. כך, איננו נתקעים בלי חלב או לחם בבית כפי שקורה לכולנו לעיתים תכופות. הבעיה בפיתרון שחנויות מסוג זה מציעות הוא החור הגדול שהן משאירות לנו בכיס בשל המחירים המופקעים שהן מציעות.

סופרמרקט מקוון – 24 שעות של הזמנות און ליין במחירים מוזלים

סופרמרקט און ליין הוא תופעה שהולכת ומתפתחת בשנים האחרונות כמענה לצרכים של האדם המודרני ולאורח החיים התובעני שלו. סופרמרקט און ליין מאפשר לקונה לבצע הזמנה של אוכל הביתה בכל שעות היממה. בשעות הסגירה, ההזמנה נקלטת בקופה הוירטואלית והמזמין יכול לקבוע את השעות הנוחות לו למשלוח, כאשר ההזמנה מגיעה אליו עד הבית. סופרמרקט מקוון חוסך זמן וכסף רב שהיה מתבזבז ברשתות הפתוחות 24 שעות.

בנוסף לכך, בסופרמרקט מקוון של רשתות מובילות, המחירים של מוצרים רבים נמוכים אף יותר מסניפים מקומיים. הסופרמרקט מקוון גם מציע לקונה את מבצעי הרשת ומבצעי חבר מועדון שמהם הצרכן נהנה בסופרמרקט רגיל. בצורה כזאת, אדם החוזר מעבודתו בשעה מאוחרת, יכול לבצע הזמנה לביתו דרך אתר האינטרנט של הרשת גם ב- 23:00 בלילה, וזאת ללא הזמן והמאמץ שקניות לבית דורשות ממנו בדרך כלל.

סופרמרקט מקוון - רק  אוכל?

סופרמרקט מקוון ישנה לחלוטין את התפיסה שלכם לגבי מה אפשר לקנות ברשת. אם חשבתם לרגע שתוכלו להזמין בסופרמרקט און ליין רק קופסאות שימורים ואוכל קפוא – טעות בידכם. סופרמרקט און ליין מציע בשר טרי, לחמים היוצאים מהמאפייה וירקות ופירות. למעשה ניתן לקנות בסופרמרקט מקוון את כל מה שצריך לבית, כולל מוצרי ניקיון ואפילו מוצרים אלקטרוניים כמו שואב אבק . 

עמוס גור, יועץ שיווקי: הדר גולדמן, בן 47, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום "זרמון גולדמן DDB". בין השנים 1998-1996 שימש כמנהל קבוצת לקוחות במשרד הפרסום טמיר כהן, ביניהם נמנו אפריקה ישראל ותקציבי שטראוס. בשנת 1999, הצטרף הדר גולדמן כשותף למשרד הפרסום "זרמון גולדמן".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב