דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אולם לחינה אולמות חינה - טריינד החדש? 

מאת    [ 11/12/2009 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 6202 פעמים ]

אפה חוגגים חינה באולם או בבית?

את טקס החינה בעבר נהגו לחגוג בבתים פרטיים, על - פי הנוהג המקובל אצל מרבית עדות ספרד, טקס חינה מסורתי, נחגג ברוב פאר והדר בבית הורי הכלה, למעשה מי שהפיקה את ערב החינה הייתה אם הכלה. בישראל של שנות השישים והשבעים היה מאוד מקובל שאת ההחינה  יחגגו בצורה צנועה ומעבר לכל המנהגים זו הייתה הזדמנות טובה להכיר את המשפחות, קצת לפני החתונה בכדי שבחתונה עצמה לא יהיו זרים האחד לשני מהסיבה שלא נפגשו מעולם, זו הייתה הזדמנות טובה להכיר בין האחים של האמהות והאבות משתי המשפחות.

בעבר קישטו היום מעצבים...
את הבית בימים עברו היו מקשטים, מה שהיום נקרא עיצוב אירועים...  נכון, היו מכנסים את השכנים האחים והאחיות, סחבו שולחנות וכיסאות, גרלנדות של תאורה צבעונית היו טופ העיצוב הפוסט מודרני של הימים הצנועים בשנות השישים והשבעים. על הקירות תלו שטיחים, וסביב חצר הגינה מתחו יוטה להפליא ששמרה על אינטימיות מסוימת. מסתבר שזאת הייתה חינה בלתי נשכחת

אולמות לחינה
בישראל של היום התפתחה תעשיה משגשגת סביב טקס החינה וכמעט כל עיר ואם בישראל יכולה להתגאות ב אולם לחינה המעוצב בסגנון אוריינטאלי על פי רוב מרוקאי, מגוון האולמות לחינה הוא מרשים ביותר, באשדוד ראיתי מספר אולמות חינה המעוצבים בסגנון מרוקאי יוקרתי, האולם מכוסה שטיחים מרוקאים ומצויד במגוון אביזרים ודקורציות שיובאו ממרוקו, גם האוכל מוגש לסועדים בטאג'ין מקורי שהוא הסמל לאווירה הגסטרונומית.

מספר לא קטן של פעמים נתקלתי ב אולמות לחינה בבאר שבע שעוצבו בהשראת מרוקו וארצות המגרב, האולם מקושט בתמונות ענק של קבוצות אתניות מרוקאיות, ממעמקי הרי האטלס, תלבושות בסגנון הגראב הצבעוניים מוסיפות רקע מצוין לאווירה שיוצרים האולמות המתמחים בעריכת חינה.

חוזרים למקורות
יחד עם התפתחותם של אולמות לחינה אנו עדים בימים אלא לחזרתם של השמחות לחיק המשפחה, בשיחות שאני מנהל עם עשרות אולי מאות חוגגי חינה, הטענה הרווחת היא שמתגעגעים לאינטימיות שהיו במסיבות החינה בראשית שנותיה של המדינה, למען האמת גם שחוגגים בבית נעזרים בחברת קייטרינג כזו או אחרת שמגיעה עם מגוון מטעמים ובכך מצילה את האימא של הכלה מעבודה קשה...

ענבל -
כתבת ומנהלת תפעול בפורטל החינה הישראלי - הפורטל המוביל בישראל לעריכת טקס חינה, בפורטל החינה הישראלי תמצאו מגוון גדול של מאמרים בנושאי חינה, שמלות חינה לכלה, חינה בבר מצווה כמו גם רשימה של בעלי מקצוע בתחום החינה כמו חברות המתמחות בהפקת חינה, די ג'יי לחינה, צלמים ועוד. בנוסף מפעיל פורטל החינה הישראלי מערכת להצעות מחיר חינם אותה אפשר למלא ולקבל הצעות מחיר מבעלי המקצוע.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב