דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפלגה זוגית רומנטית 

מאת    [ 23/06/2009 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 5016 פעמים ]

לכל מי שמעוניינים לפנק את בני הזוג שלהם, הנה הצעה שקשה לסרב לה: הפלגה זוגית רומנטית. ההפלגות הזוגיות מתבצעות בכמה סוגים של יכטות, וכאן הגודל באמת לא קובע. כשאתם שניכם לבד ורק כחול של ים מקיף אתכם מכל עבר, קשה שלא להרגיש פשוט נפלא.
להפלגות הזוגיות הרומנטיות מומלץ להצטייד בבגד ים. בהפלגות אלו ישנה אפשרות לקפוץ למים, לשחות, להשתזף, ואפילו להיגרר על ידי גלגל מאחורי הספינה. על הספינה יחכו לכם דברי מתיקה שונים ומעט אלכוהול, ותוכלו להשאיר את כל המטלות היום יומיות שלכם על החוף לפני עזיבתכם.
ההפלגה הזוגית הרומנטית עשויה כך שתוכלו להשתחרר, להירגע וליהנות האחד מהשנייה. ליהנות מהנופים, ליהנות מהשקט של הים, ואפילו מדיסק אהוב, אם זכרתם להביא אותו איתכם להפלגה.
מחיר ההפלגה נקבע לפי סוג היכטה אותה בקשתם לעצמכם להפלגה. מחירי ההפלגה נעים בין 500 ל 900 שקלים לזוג תלוי בספינה ובפינוקים שעליה. אפשר לתאם הפלגה שתכלול בתוכה דייג בתוספת תשלום, או ארוחה רומנטית. כמו כן אפשר לתאם הפלגה שבה תהיה עצירה בחוף זה או אחר לפי בקשתכם, ולפי התקציב שלכם לאותה הפלגה. כמו כן אפשר להזמין ליכטה מראש ארוחת בוקר, ארוחת גורמה, ארוחה סינית, שתייה קלה, שמפנייה, ואפילו עוגת יום הולדת. הכול בתיאום מראש ובתשלום נוסף.
אם תשקיעו כמה דקות בחיפוש מהיר באינטרנט תוכלו למצוא כמה חבילות ומבצעים הכוללים חלק מהתוספות אותן מציעות ההפלגות במחיר כולל ומשתלם יותר. חיפוש האינטרנט שווה, חוסך כסך, ומשדרג את החוויה.
אורך ממוצע של כל הפלגה הוא כשעתיים, אבל ניתן להתאים את אורך ההפלגות למסלול הרצוי ולפעילות אותה אתם רוצים לעשות ביכטה. כך אפשר למשל לשלב את ההפלגה הזוגית הרומנטית עם סדנת שוקולד, או עם שף פרטי.
אפשר גם להזמין ליכטה מסאג' זוגי שיעשה בפרטיות הנפלאה של הים על הסיפון של היכטה, ויעזור לכם ליהנות מנופו המרגיע של הים. ואף לתאם מראש שולחן על הים במסעדה על החוף, ולסיים את ההפלגה בארוחת גורמה שתשאיר לכם זמן לדבר על החוויה המשותפת והנפלאה אותה חוויתם.
בהפלגה באזורי החוף של זיכרון יעקוב או חופי עכו המרשימים תזכו על הדרך גם בטעימה של חלקת היסטוריה קטנה שנבנתה על חופיה של ארצנו. הפלגות בחופים אלו יפות במיוחד בשעות השקיעה, והן חוויה זוגית רומנטית במיוחד, מקום וזמן מושלם להצעת נישואין, לחגיגת יום הולדת, או ציון של כל אירוע מיוחד אחר.



www.artak.co.il







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב