דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצרנית מכשירי שמיעה גלובלית מובילה תטמיע Pivotal CRM באתריה ברחבי העולם 

מאת    [ 03/03/2009 ]

מילים במאמר: 312   [ נצפה 2116 פעמים ]

Starkey Laboratories, אחת מחברות טכנולוגיית מכשירי השמיעה הגדולות בעולם, תטמיע את מערכת Pivotal CRM המיוצגת בישראל על-ידי One1, באתריה ברחבי העולם. ההטמעה נועדה לעזור ולייעל את התהליכים העסקיים מול הלקוח ולרכז את המידע על לקוחות החברה, במטרה לשפר את תהליכי המכירה ואת איכות שירות הלקוחות של החברה תוך תמיכה בצמיחתה.

Starkey היא חברת טכנולוגיית שמיעה גלובלית בבעלות פרטית, המוכרת בזכות תכנון, פיתוח והפצה של מערכות שמיעה דיגיטליות חדשניות. החברה שהוקמה ב- 1967 מעסיקה יותר מ- 3,500 עובדים, פועלת ב- 22 אתרים, ומבצעת עסקים ביותר מ- 100 שווקים ברחבי העולם.

יותר מ- 700 עובדי Starkey ממחלקות השיווק, המכירות, שירות הלקוחות ומחלקת אחריות מוצרים, צפויים להשתמש ב- Pivotal CRM. המערכת תוטמע במשרדים הממוקמים בארה"ב וב- 18 מדינות אחרות בעולם.

Starkey מתכוונת להשתמש המגוון המודולים העשיר ובפונקציונאליות המלאה של Pivotal CRM: ניהול מערך אנשי המכירות, ניהול שירות הלקוחות, ניהול השיווק, ניהול שותפים עסקיים, עבודה מול המערכת באמצעות טלפונים סלולריים ומכשירי כף יד, שימוש במודל טלמרקטינג ותסריטי שיחות, ניהול ביצועים ארגוניים ומודלים נוספים.

המערכת הקודמת לניהול כוח המכירות וניהול קשרים בה השתמשה החברה לא ענתה לצרכיה הגדלים, והיא בחרה ב- Pivotal CRM בזכות העושר הרב של המודלים והפונקציונאליות הגבוהה אשר מגיעים עם המערכת Out Of the Box, זאת לצד הסקלאביליות והגמישות יישומים להתאמת המערכת לתהליכיה העסקיים הייחודיים של Starkey.

"הטמעה זאת של Pivotal CRM ב- Starkey מוכיחה את מובילות הפתרון שמספקת Pivotal CRM בקידום חדשנות מתמדת תוך יכולת התאמה מקסימאלית לצרכים העסקיים של לקוחותיה", אומר אוהד זהבי , סמנכ"ל One1 BI & CRM, נציגת Pivotal בישראל.

"אנו אוהבים את העובדה ש- Pivotal CRM מספקת תפקודיות שתוכננה להקל עלינו לשווק, למכור ולשרת לקוחות ברחבי העולם ועל בסיס מגוון הערוצים שלנו, לחזק את שלנו שביעות רצון הלקוחות שלנו, ובסופו של דבר לעזור לשורה התחתונה שלנו", אמר קיט גוגנברגר, סגן נשיא בכיר לתפעול ב- Starkey. "בדקנו מערכות CRM מובילות אחרות, ואנו מרגישים כי Pivotal CRM מתאימה באופן אידיאלי למענה לתהליכים העסקיים הספציפיים שלנו, כמו גם לתמיכה בצמיחתנו לטווח הארוך".



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב