דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להצליח עם גברים 

מאת    [ 11/12/2008 ]

מילים במאמר: 1474   [ נצפה 29977 פעמים ]


שלום לך,
מדריך זה נועד להנחות אותך להצלחה רומנטית, בקלות, במהירות ובצורה אפקטיבית. הוא מעניק לך את התמצית, את העיקר, את המהות של הצלחה רומנטית בצורה מאורגנת, מדעית ומדוייקת להפליא.

אז בוא ניגש ישירות למלאכה...

כדי להצליח עם גברים בקלות וביעילות עלייך להקפיד על 5 תנאים ברורים והכרחיים:


התנאי הראשון: הופעה
אישה צריכה למשוך גברים כדי שגברים ירצו בה ויחשקו בה. עבור גברים, אישה היא בראש ובראשונה מושא של תשוקה, הערצה ומשיכה פיזית וצורנית.

לכן, ללא הופעה נכונה ומתאימה, הסיכויים שלך להצליח עם גברים הם נמוכים מאוד, והגברים שבכל זאת ירצו בך יהיו מן הסתם הגברים הפחות שווים.

בחורה מושכת - מושכת אליה את העיניים של כל הגברים השווים. בחורה מוזנחת - לא קיימת עבור גברים.

הופעה חיצונית היא משהו פשוט מאוד לשינוי. לא צריך להיות יפהפיה כדי למשוך גברים וממש אין צורך להשקיע בכך יותר מדי. כל מה שצריך הוא להקפיד על 3 כללי הזהב:

אחד, טיפוח

שתיים, סקסיות

שלוש, הקפדה


טיפוח אומר להשקיע באופן קבוע בתסרוקת אופנתית ונשית ובצבע שיער תואם, בעור פנים נקי ובריא ובציפורניים מטופחות. איפור הוא רק אפשרות, ועבור רוב הגברים הוא אינו הכרחי אלא רק בגרסה קלה ועדינה ביותר.

סקסיות זה בעצם להקפיד שתמיד יהיה אלמנט פרובוקטיבי, נשי ומושך בהופעה, כלומר או מחשוף נדיב או רגליים חשופות. לצורך כך ניתן ללכת בחצאיות קצרות, בשמלות מתנפנפות ובחולצות מחשוף.

הקפדה פירושו לא לצאת מהבית מרושלת, מזיעה או מוזנחת, אלא תמיד מוקפדת ומבושמת ותמיד מאובזרת ומצוידת באביזר מיוחד ויפה כמו שעון מיוחד, עגילים עדינות, שרשרת ארוכה או משקפי שמש ורודות.

הרעיון הוא להקפיד על הופעה נשית - גם בביגוד, גם באביזרים, גם בבישום וגם בצבעים. נעליים גבריות, מכנסיים גסות, חולצות סגורות, שיער מוזנח, ריח זיעה - כל אלה נעלמים לתמיד. במקומם חשוב להקפיד על אלמנטים נשיים, עדינים, רכים וחמודים.

בקיצור,

טיפוח ההופעה החיצונית של האישה היא הנשק הבסיסי והחשוב ביותר שלה כדי להצליח עם גברים. עבור גברים, אישה היא הפרס והצייד של גברים מתחיל תמיד, אבל תמיד, בהופעה החיצונית של האישה ולא באופי או באישיות שלה.

וזכרי, אצל הגברים ההופעה שלך היא הדבר הקריטי. הדבר הראשון שגבר רואה הוא המראה של האישה. ההופעה שלך קובעת 90% מההצלחה שלך עם גברים - אז תשקיעי בזה בחכמה ותראי שתקצרי מזה מחמאות והצלחות רבות.


התנאי השני: תקשורת

הדבר השני שגברים רואים אצל נשים זה התקשורת, האופן שבו את מדברת ומתנהגת. הרעיון הוא פשוט. תתחילי להיות נחמדה, עדינה ונעימה כי זה מושך גברים וזה יוצר אצלם תחושה טובה. הטעות הבסיסית של נשים רבות היא שהן מתנהגות ומדברות בגסות, בכוחנות, בעצבנות, במתח, בתנועות ידיים חריפות וחדות ובצורה שיוצרת מייד רתיעה, חשש וחוסר נעימות אצל גברים.

גברים מצפים מנשים להיות שונות מהן - כלומר נשיות ועדינות. תקשורת נשית פירושה לא להיכנס לעימותים, לא לריב ולא להתווכח כמעט בכלל, לחייך הרבה, לוותר כשזה לא חשוב, להתאזר בסבלנות, לבוא מגישה יותר הומוריסטית וקלילה ולהוציא מהגבר את הרכות שבו ולא את הנוקשות והכוחנות שבו.

בקיצור,

כשאת נחמדה ונעימה את גם חמודה ומושכת וגם משדרת המון נשיות וחולשה - שלגברים זה עושה המון ויוצר רצון לעטוף, להגן ולעשות הכל בשבילך.


וזכרי, תקשורת נעימה ונשית היא תקשורת מרגיעה ולא מלחיצה. תקשורת שיוצרת נעימות ולא מתח, ביקורת או כעס. תקשורת שגורמת לגבר להרפות מעט ולחייך.



התנאי השלישי: פנימיות
הרעיון כאן הוא יותר להסתכל על הפנימיות של הגברים ופחות על החיצוניות שלהם. הסתכלות חיצונית היא הסתכלות גברית, והיא אינה מתאימה ואינה משרתת את האינטרסים והצרכים של נשים.

לכן, נשים שמסתכלות רק על החיצוניות של הגברים - עושות טעות קשה. רובן דרך אגב אינן מתחתנות או שהן עושות בחירות רומנטיות גרועות. הסיבה לכך היא פשוטה, זה לא שאת צריכה להתפשר על בחור שנראה רע. ממש לא. כל הרעיון הוא להתחבר לגבר קודם כל מהבפנים ורק אחר כך אל הבחוץ.

אישה שמתאהבת בפנימיות של הגבר, כבר כמעט ולא רואה את החיצוניות שלו, וכמעט שום דבר כבר לא מפריע לה בהופעה שלו. לעומת זאת, בחורה שמייד פוסלת גברים רק בגלל המראה שלהם היא אישה גברית ושטחית שאינה מסוגלת להתחבר לגברים רגשית אלא רק פיזית וחיצונית. היא תיפול עם הרבה גברים, ובסופו של דבר היא תישאר בודדה, כי היא אינה מחפשת אהבה אלא רושם ויש לה בעיה עם הנשיות שלה ועם הפנימיות שלה שממנה היא מנותקת.

אצל נשים, הצורך באהבה ובחום הוא גדול הרבה יותר מאשר אצל גברים. לכן, הפנימיות היא אחד מסודות ההצלחה של נשים עם גברים. חפשי לך גבר שעושה לך טוב על הנשמה, שאיתו את מרגישה את, שאכפת לו ממך ושהוא באמת טוב לב. חפשי לך גבר שמעריך אותך ומסוגל לתת לך. גם אם בהתחלה הוא לא יהיה בדיוק לפי הטעם שלך - אל תפסלי אותו כל כך מהר. אם תתחברי אליו פנימית ורגשית, את תגלי מהר מאוד שהטעם החיצוני שלך בגברים משתנה מעט, שכל העניין החיצוני פחות חשוב לך ושהאהבה ממלאת אותך.

בקיצור,

עזבי את החתיכים ותתחילי להסתכל פנימה על הגברים הנחמדים והטובים. החתיכים ינצלו אותך ויזרקו אותך. הנחמדים והטובים יהיו איתך תמיד, יאהבו אותך במצבים שונים ויבנו עבורך חיים שלמים, בית, משפחה וילדים.


התנאי הרביעי: אמון

רוב מכריע של הנשים הבודדות הן נשים חשדניות. הן מתוחות, אימפולסיביות, סגורות ומאוד לא סומכות על אנשים, במיוחד לא על גברים.

כדי להצליח עם גברים עלייך להתחיל לפתח גישה חדשה, מאמינה וחיובית יותר על גברים. אחרת, כל חייך תהיי ותישארי משרתת.

גישת המשרתת היא גישה של אישה עצמאית מדי, חשדנית, סגורה ובודדה. את הכל היא עושה בעצמה כי היא לא סומכת על אף אחד, אפילו לא על עצמה.

היא צדה גברים, מתחילה איתם, מחזרת אחריהם באגרסיביות, מנסה לשנות אותם, מצפה מהם להכל ומתאכזבת תוך שניות, יורדת על גברים, ביקורתית ולא מעריכה שום גבר, בטוחה שהיא מעל לכולם ושרק היא יודעת הכל, שופטת גברים ומחפשת אותם בפינות, מסרסת אותם ומחלישה אותם עד שלא נותר מהם כלום, בוחרת גברים חלשים ומסכנים כדי "להציל" אותם מעצמם, ותמיד - תמיד - נותרת מתוסכלת, לא מרוצה, דאגנית ולחוצה.

זכרי, אם את רוצה להצליח עם גברים עלייך להתחיל להאמין בהם. להאמין פירושו לסמוך עליו שהוא באמת יודע, לתת לו הזדמנויות רבות להוכיח את עצמו, לא לשפוט אותו ולבקר אותו באכזריות, להעריך אותו ולתת לו פידבק חיובי, להודות לו כל פעם מחדש על הדברים הטובים שהוא עושה בשבילך ובסך הכל להיות חברה טובה שלו ולהתחשב בו.

בקיצור,

אם תתחילי להאמין בגברים - גברים יחושו את הנעימות שקורנת ממך ואת העובדה שאת כייפית וסימפטית, והם יתחילו איתך יותר וירצו להישאר במחיצתך יותר. חשוב שתביני שגברים חשים בדיוק כמו נשים. גבר שלא מוערך על ידי אישה נרתע ממנה, נסגר מפניה, מסתיר ממנה את עצמו ונותן לה שאריות ממה שהוא יכול באמת להעניק לה.

אם לא טוב לך עם גבר, עזבי אותו. אבל אל תהרסי או תסרסי אותו, כי את מבזבזת את זמנך היקר. הדרך לליבו של הגבר לא עוברת דרך ביקורת, זלזול או פגיעה. היא עוברת דרך אמון, נעימות, רכות, סבלנות, אהבה, תמיכה ותודה.


השלב החמישי: מלכה

מלכה היא הגישה האולטימטיבית להצלחה של נשים עם גברים. אם תבואי מהגישה הזו - מובטח שיהיו לך חיים זוגיים טובים ונהדרים.

הבעיה מתחילה אצל נשים רבות שאינן מכירות את גישת המלכה אלא רק את גישת המשרתת. הן מעדיפות להתנהג כמו גברים, להתאמץ כל חייהן, להיות אקטיביות מדי, לעשות הכל ולא להשאיר לגבר שום תפקיד, לקחת גברים חלשים ולהחליש אותם עוד יותר, לנסות להיות אבירות על סוס לבן ולהציל גברים אבודים.

זו גישה גרועה והיא אינה מצליחה לעולם. זכרי, גבר מסכן או עלוב או לא יציב או מפונק צריך להציל את עצמו מעצמו. את לא תוכלי לעזור לו בכך.

אם את רוצה להיות מלכה, עלייך לחפש מלכתחילה גברים ולא ילדים. גברים שיודעים לדאוג לעצמם, שהם מסודרים בחיים, שהם יציבים ושהם בעלי מקצוע טוב.

מלכה היא אישה שיודעת מה היא שווה. מלכה היא אישה שלא מתפשרת על גבר לא בשל, חלש, מסכן או אבוד.

בקיצור,

תהיי מלכה אמיתית. חפשי לך גבר מסודר בחיים. אחד שיש לו מאיפה לתת. אחד רציני. אחד שיתן לך להרגיש מההתחלה מלכה ולא משרתת או אימא שצריכה לבנות אותו מאפס, לסגור לו את החובות, לקחת על עצמך את כל הבעיות שלו ולשלם במקומו.

אז מה היה לנו?...


דבר ראשון זו ההופעה, שצריכה להקרין נשיות ולהיות משכנעת, אסטטית, מטופחת ונשית. השקיעי בהופעה כי זה הדבר הראשון והחשוב ביותר אצל גברים. דבר שני זו התקשורת. פשוט תשני את עצמך ותתרגלי לדבר בנעימות, ברוגע, במתינות ובטונים נשיים, מתוקים ומעט ילדותיים. דבר שלישי, תפסיקי לחפש את החתיכים ותתחילי להעריך את הגברים הטובים, כי איתם יהיו לך חיים נפלאים. ברגע שתתחברי לפנימיות שלהם את תרגישי שונה, ואפילו לא תאמיני שפעם בזבזת את הזמן שלך על הגברים הכי יפים אבל הכי מגעילים. דבר רביעי, את חייבת להתחיל לחשוב בצורה חיובית על גברים, לתת בהם אמון, לתת להם להוביל אותך ולדאוג לך ולהפסיק להיות זו שעושה במקומם הכל כי את לא סומכת עליהם. ודבר אחרון, תהיי מלכה אמיתית ותעריכי את עצמך. כאישה, מגיע לך גבר שיתן לך חיים שלמים, ולא אחד שאת תתני לו, תשלמי עבורו ורק תביני אותו. תפקידו של הגבר הוא להזיע ולהתאמץ. תפקידך הוא להיות יפה ולהינות מהחיים. אז תהיי מלכה, ותני לגברים להתחיל איתך, לעשות את העבודה הקשה במקומך ולדאוג לכל הפרטים המעצבנים שעד היום התרגלת לדאוג להם בעצמך.

לפני סיום,


אולי זה נראה לך פשוט מדי, אבל זה לא. זה בדוק וזה עובד. תהיי נשית, תהיי יפה, תהיי רגועה ותעריכי את עצמך - והגבר הנכון יפול כפרי בשל לידייך, אפילו מבלי שתצטרכי יותר מדי להתאמץ לשם כך.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב