דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים: למה צריך אתר אינטרנט? 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 5154 פעמים ]

מנהלי חברות ובעלי עסקים נתקלים פעמים רבות בשאלה "יש לך אתר באינטרנט?". בעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים, נדמה שאם אתה לא שם - אתה לא קיים. כדי לקדם את העסק שלך, להגיד לעולם מה אתה עושה ולמי העסק שלך מיועד, למשוך לקוחות חדשים שלא שמעו עליך ולבסס תדמית, אתה חייב אתר משלך. לשם כך ישנם בעלי מקצוע שהתמחותם היא בניית אתרים באינטרנט.

איך בונים אתר אינטרנט?

בניית אתרים באינטרנט היא מלאכת מחשבת של יצירתיות, כשרון וידע שיווקי. האתר אמור לקדם את החברה, להעביר בצורה ברורה את מהות החברה ופעילותה ולייחד אותה משאר המתחרים.

בניית אתר אינטרנט מתחילה מרכישת דומיין (שם מתחם), שהוא כתובת האתר שלכם המופיעה אחרי ה-www הסטרנדרטיות. שם הדומיין יהיה מורכב משם העסק וסיומת. רצוי ששם העסק יהיה גם שם האתר אך לא חובה. הסיומות האפשריות לדומיין יהיו בינלאומיות, כגון info com biz org וסיומות מקומיות כגון co.il או co.uk למשל. על מנת לבדוק אם שם הדומיין פנוי ישנם אתרים שבהם מנוע חיפוש הבודק עבורכם את זמינות הדומיין. את הדומיין תרכוש עבורכם חברת בניית אתרים אותה שכרתם אולם מומלץ לרכוש אותו בעצמכם כיוון שבדרך זו הדומיין הופך לקניינכם. הדבר נחוץ כאשר האתר שלכם הופך מבוסס ופופלרי ואתם לא צריכים להיות תלוי בחברה שעלולה להסגר.

לאחר מכן עוברים לאספקט של עיצוב אתרים - לבחירת הלוגו. הלוגו והתאר אמורים להשתלב יחד ולהעניק תחושה של עסק מקצועי המכבד את עצמו. לצבע אף הוא יש חשיבות מכרעת בקביעת אופי האתר והמסר שהוא מעביר. למשל: לעוסקים ברפואה משלימה עדיף לבחור בגווני ירוק ולבן, צבעים המסמלים טבע וריפוי, ואילו חברות המתמחות בעריכת דין יבחרו בצבעים כהים המשדרים רצינות. כמו כן רצוי לשלב תמונות באתר המתאימות לחיזוק המסר. למשל: לאתר של קונדיטוריה מומלץ לשים תמונה של עוגה או קינוח מפתים. כמו כן מומלץ לבדוק איך נראים האתרים של מתחריכם וללמוד מטעויות שהם עשו.

מה הופך אתר למצליח?

כאשר מדובר במלאכה חשובה כמו בניית אתרים צריך לחשוב מה הופך אתר למצליח - אתר מצליח הוא אתר המדבר לגולשיו בגובה העיניים, בעל עיצוב נעים לעין ומכוון למטרה שלשמה הוא הוקם. בשפה מקצועית קוראים לכך "הנעה לפעולה" ומטרתה היא לגרום לגולשים ליצור אתכם קשר. הגולש צריך להרגיש כי האתר שלכם יעניק לו את המענה למבוקשו. על מנת להניע לפעולה מומלץ לסדר את האתר בצורה ברורה ככל הניתן, לא להכביד במידע ולסייע בניווט קל עד ליעד הסופי: יצירת קשר או קופה (באתרי קניות).

מי שמשקיע מרוויח

על מנת להצליח בעולם העסקים יש צורך באתר אינטרנט (בניית אתרים), ועל מנת לגרום לאתר להצליח נסו לחשוב כגולשים, איך אתם הייתם רוצים שהאתר ייראה ולכוון לשם. אם את רוצה שהלקוח יקליק - תדליק אותו.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב