דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסק אידיאלי מבוסס אינטרנט 

מאת    [ 28/05/2008 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 3941 פעמים ]

האינטרנט מלא עם הזדמנויות עסקיות שונות המבטיחות דברים שלא תמיד יכולות להגשים. למרבה הצער, הרבה מאוד הזדמנויות המציעות אפשרות להיות עשיר בן לילה נשמעות כמו דבר לא אמין הגובל בנוכלות, ואכן הן כאלו. הן מבקשות את כספך והשקעתך, ולא נותנות לך שום תמורה בחזרה, או לעיתים יותר קשות, גם מרוקנות את חשבון הבנק שלך.
אלפי אנשים בשנה, מוצאים באינטרנט את העסק המושלם עבורם, שנותן להם את ההכנסה המתאימה. האינטרנט עזר לאלפי אנשים להגיע לעצמאות כלכלית במהלך 10 השנים האחרונות.
דמיינו את האפשרות לעזוב את העבודה הנוכחית, המלחיצה, ללא תגמול נאות, ולחיות בחופש, עם עצמאות כלכלית מלאה בעסק הביתי שלכם.
העסקים הכי מצליחים בתחום של עסקים מבוססי אינטרנט מהבית, עובדים במודל של חניכה אישית. עסקי אינטרנט מכוונים (Online) שמציעים חניכה והדרכה הם עם נתוני הצלחה גבוהים יותר מעסקים שלא עובדים במודל זה.
כאשר ליזמים הפותחים עסק חדש יש חונכים, הם מקבלים הרבה יותר תמיכה, מידע והנחיה צמודה, המאפשרים להם לבנות עסק מצליח, ולהגשים את חלומותיהם. עסקים בשיווק הרשתי (Network Marketing), ובשיווק רב שכבתי (MLM) בדרך כלל בנויים לפי מודל זה של חניכה/הדרכה צמודה ליזמים ובעלי העסקים החדשים. לא משנה כמה גבוהות או נמוכות המטרות האישיות שלכם, מטרת החונכים היא לעזור לכם להגשימה. לחונכים יש אינטרס ברור שתצליחו בעסק. שווה להקדיש את הזמן, להקשיב וללמוד מהם.
יש הרבה אנשים שחושבים שעסקים מבוססים על עקרון השיווק הרשתי (MLM) או שיווק רב שכבתי, הינם עסקי רמאות. בעוד חלק מעסקים כאלו הם רמאות לשמה, רבים אחרים הינם עסקים כשרים לחלוטין. אתם חייבים להקדיש זמן ולעשות מחקר מעמיק, ולדעת לשאול את השאלות הנכונות. כדאי להיות סקפטי בנושא, אבל להשאיר את האפשרויות והראש פתוח. ייקח זמן למצוא את העסק הרב שכבתי המתאים ביותר לאופי ולמטרות שלכם.
כל עסק בתחום השיווק הרשתי או הרב שכבתי שיציע לכם להרוויח אלפי שקלים תוך מספר ימים, הוא בדרך כלל רמאות. אסור לקחת הצעות כאלו ברצינות. מאידך, אם עסק רב שכבתי או בשיווק רשתי מציע לך להרוויח כמה אלפי שקלים תוך מספר חודשים, שווה כבר לתת הצצה יותר עמוקה לתוכו.
עסקים בתחום השיווק הרשתי והרב שכבתי יצרו מספר מיליונרים במהלך השנים. רוב המיליונרים האלו, השקיעו שעות רבות של עבודה קשה כדי להגיע להישגים שבעקבותיהם הם מקבלים היום את ההכנסות שמהן הם נהנים. אף עסק חוקי בתחום לא יבטיח לכם הכנסות ללא השקעה של זמן ו/או כסף מצידכם. כמו כל עסק עם מכשולים ומוקשים בדרך, גם עסק מבוסס אינטרנט בתחום השיווק הרשתי, דורש עבודה קשה והתמדה, כדי ליצור הצלחה. אם אתם מחפשים הצלחה בין לילה, אל תחפשו בתחום השיווק הרשתי.
יזמים רציניים מבינים את מהות ההשקעה הראשונית הדרושה בהקמת העסק העצמאי שלהם. חוץ מעלויות ההתחלה והזמן שצריך להשקיע בעסק, נדרשת הרבה עבודה קשה. אלו הרציניים מבינים גם את מהות העבודה הקשה שקשורה בשיווק וקידום העסק באינטרנט או באמצעים אחרים. עלויות של שיווק וקידום העסק גם צריכות להילקח בחשבון כאשר אתם מתכננים את פתיחת העסק הביתי שלכם. המסלול לעצמאות כלכלית יכול להיות חסום בהוצאות סמויות ועלויות נוספות. אתם חייבים להיות מודעים להם, וערוכים להתמודד איתן.
אם אתם מתכוונים להשקיע בעסק מבוסס עבודה באינטרנט, וודאו שבדקתם את כל הנקודות לעומק. על תמהרו להחליט, או להתפתות להיכנס למשהו שמלחיץ אתכם בצורה של "הזדמנות מוגבלת" או סגנון דומה. אף הזדמנות עסקית אמיתית לא תגביל את מספר המצטרפים, או את מספר ערכות ההצטרפות שהם מציעים.
עסקים בתחום השיווק הרשתי והרב שכבתי בנויים על מספרים. המפתח לפיתוח עסק בשיווק הרשתי הוא גידול אקספונציאלי (מעריכי). זה לא יהיה צעד חכם למי שרוצה לגדול, להגביל את כמות האנשים שהם יכולים לצרף. אם אתם מרגישים בחוסר נוחות בשיחה עם מישהו שמנסה לשכנע אתכם להצטרף לעסק, עצרו, ואמרו להם שאתם רוצים לחקור קצת יותר. גשו לאתר האינטרנט של החברה, בדקו במנועי חיפוש מידע פיננסי וכללי על החברה ושיטותיה. שאלו מסביב בפורומים ובקבוצות דיון. אספו את כל המידע הנחוץ לכם לביצוע החלטה. רשמו אותו ונסו להשוות אותו עם הזדמנויות אחרות בתחום עד שתמצאו את ההזדמנות שהכי מתאימה לכם.

הכתבה נכתבה בידי ניר בר-עוז
אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי, בקרו באתר http://www.ornir.com
אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח.
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרב שכבתי, בקרו באתר http://www.ornir.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב