דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איתור נזילות מים בצורה הנכונה 

מאת    [ 01/04/2018 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2018 פעמים ]

איתור נזילות מים בצורה הנכונה

כיצד מאתרים נזילות בחלל הבית בצורה הנכונה, המדויקת והאפקטיבית ביותר. איתור נפגעי מים יכול להיות צרה צרורה, קראו כיצד לעשות זאת נכון.

טכנולוגיות איתור נזילות

בעבר הלא רחוק, כאשר התגלתה נזילה בחלל הבית, מציאת המקור המדויק של הנזילה, הייתה משימה מסובכת ורבת פעולות. רוב העבודה נעשתה על ידי ניסוי ותהייה. כאשר ניסו לאתר את מקור הנזילה, אשר בדרך כלל היה במרחק רב מהופעת מפגעי המים הנראים לעין, היה צורך בשבירת חלקים שלמים בחלל הבית. כידוע למים יש נטייה להתפשט ככל שהשטח מאפשר זאת. איתור הנזילה דרש בדרך כלל שבירת רצפות או קירות, שבירת צנרת והחלפה שלא לצורך עד להגעה למקור או לפתרון הבעיה.

כיום בזכות שימוש בטכנולוגיית אינפרא אדום, טכנולוגיה המאפשרת מציאת הבדלי טמפרטורה, ניתן לאתר את מקור הנזילה בקלות. שימוש בטכנולוגיות חום אלו מיושמת במצלמות. מצלמות האינפרא אדום מאפשרות גילוי מדויק של מקור הנזילה, כמעט בכל חלל אפשרי. החל מקירות, רצפות, פרקט, בטון, תקרות, רעפים ועוד. ישנן מצלמות ביוב מיוחדות, המאפשרות לבדוק קווי ביוב ומרזבים בבניינים באורכים שונים. מצלמות רובוט ומצלמות תת קרקעיות משוכללות. הגילוי המדויק מאפשר שמירה על חלל הבית, מציאת מקור הנזילה בדיוק מרבי, חסכון בעבודה ובהוצאות הגילוי, התיקון והשיקום.

 

כיצד מבצעים איתור נזילות

בהינתן נזילה על הקיר, ברצפה או בתקרה, מאתר הנזילות, אשר אמור להיות בעל ידע באינסטלציה, בודק את מקור הנזילה הנראית לעין. מבצע הערכה של סוג החומר, הזוויות, צנרת ופרטים נוספים אשר יכולים להשפיע ולספק מידע נוסף על מקור הנזילה. מתבצעת בדיקה בעזרת מצלמת אינפרא אדום, הבודקת הבדלי טמפרטורה ומאפשרת קבלת הערכה מדויקת לגבי מקור הנזילה. במידה וישנו קושי למצוא את המקור עקב סיבות שונות, ניתן לבצע בדיקה באמצעות גז או קולות זרימת המים.

מדוע חשוב לאתר נזילות

במידה וישנה נזילה בביתכם או בבניין המשותף, חשוב לטפל בנזילה במהירות האפשרית. נזילה יכולה להתפתח וליצור ליקויים חמורים. ליקויים כגון פירור הקיר, חלחול לתקרות השכן, הריסת ריהוט ועוד. מעבר לליקויים הנוספים, הפוגעים ברכוש, יכולים להתפתח חיידקים ועובש בחלל הבית, המהווים סכנה בריאותית לשוהים.

עקב סיבות אלו, איתור נזילות מים בעזרת מצלמה הוא הפתרון הדרוש, בעת גילוי ראשוני של נזילה, או ריחות עובש בביתכם. חשוב לבצע איתור נזילות וגילוי מקור הנזילה במהירות המרבית. חשוב לבחור מאתר נזילות בעל ניסיון מוכח, אשר יכול למצוא את הנזילה בביתכם ללא הרס. בעל מקצוע אשר נעזר בכלים מתקדמים, המאפשרים פתרון אמין ומקצועי. חשוב לבדוק את וותק בעל המקצוע, ביקורות ברחבי הרשת או ממכרים.

 

אינפרא יובל בע"מ איתור נזילות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב