דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללי עשה - אל תעשה בתעשיית פיתוח האפליקציות 

מאת    [ 17/05/2015 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 4868 פעמים ]

להלן כמה כללי עשה - אל תעשה בתעשיית פיתוח האפליקציות

רעיונות גדולים הביאו את תעשיית פיתוח האפליקציות לאן שהיא כיום, אבל חוויית משתמשים היא הבסיס האולטימטיבי להצלחה. אם כך, מה תוכל לעשות על מנת להבטיח את פופולריות האפליקציה שלך?

על מנת לשמור על לקוחות מרוצים, מפתחי אפליקציות מתקנים תקלות באופן שוטף ומוסיפים פרטים נוספים למוצריהם. אפילו אם לאפליקציה יש קונספט מעולה,תפקוד ירוד ולקוי בדרך כלל משמעו שהאפליקציה תיכשל במבחן השוק. אף על פי שקונספטים מושכים משתמשים חדשים, עליכם להתמקד על חוויית המשתמש אם ברצונכם למכור את האפליקציה שלכם להמונים. מהן חלק מהאסטרטגיות לשמר את בסיס הלקוחות המרוצים שלך?

1. עקביות התכנים

לדבי WhaTech (משאב מידע טכנולוגי עולמי), עליכם לעדכן את האפליקציה, להוסיף תכונות חדשות ולתקן באגים ותקלות באופן שוטף. משתמשים יפסיקו להשתמש או אפילו ימחקו את האפליקציה שלכם אם התכנים נותרים במצב סטטי. את התכנים יש לחדש בתכיפות, ועל האפליקציה לכלול מערכת עדכונים ובכך לעודד משתמשים לבדוק את התכונות והעדכונים.

בין אם מדובר בהצעות חדשות, יכולות חדשות, או תוכן מסורתי יותר כגון קבצי וידאו או תמונה מצורפים, אם אתם מעוניינים לשמור על קהל מתעניין, המשיכו להזרים תוכן.

2. אל תדחפו תכנים

אף על פי הנקודה הקודמת, יותר מידי תוכן עלול לפגוע לכם במותג. אף על פי שתוכן עקבי מושך את המשתמשים לחזור, מומלץ שלא לגרום להם לשקוע ביותר מידי חומר עימו לא יוכלו להתמודד. Kumulos (שירות ענן למפתחי אפליקציות) מציעים להשאיר את האפליקציה פשוטה יחסית בסבב הראשוני. פיתוח אפליקציות עם תקלות ומפוצצת תכנים עלולה לתסכל משתמשים ולגרום לביצועים גרועים כבר מתחילתה.

3. ספקו את הפלטפורמה, אבל אל תשכחו את היצירתיות

אל לכם ליצור אפליקציה פשוטה רק מתוך רצון שהיא תתפקד כראוי בכל מכשיר מובייל. עם זאת, InfoWorld (מגזין טכנולוגי מוביל) מציעים שהכי טוב יהיה לוודא שהאפליקציה מותאמת לשלל המכשירים השונים, תוך שמירה על תכונותיה החשובות שעולות בקנה מידה על פני הפלטפורמות השונות. הפעלות פשוטות, כמו גישה לתפריט למשל, חייבות להיות עקביות.

המגזין אף מרחיק לכת וטוען כי התאמות למכשירים הן סיוע יצירתי. משמע, אם האפליקציה מסוגלת לצלם תמונות או לנצל את יכולות הטלפון החכם בדרך זו או אחרת, משתמשים ימצאו את האפליקציה מזמינה ומעניינת יותר.

4. וודאו שהאפליקציה עובדת עבור המשתמש הממוצע

ילדים, פנסיונרים ואנשים ממוצעים ללא יכולות הייטקיות של ממש, כולם משתמשים היום בטלפונים חכמים וטאבלטים. אם אתם רוצים שיעשה שימוש רחב באפליקציה שלכם, עליכם למשוך את המשתמש הממוצע. קובי האצ'ר, במאמר למגזין המפורסם GigaOM, טוען שעל אפליקציות לעבור את "מבחן האמהות". המשתמש הממוצע ביותר אמור להיות מסוגל לפתוח ולהשתמש באפליקציה ברמה הבסיסית ביותר שלה.

5. אל תזניחו את העיצוב

אף על פי שחוויית המשתמש אמורה להיות בעדיפות עליונה, Kumulos מציינים שאפליקציות עדיין חייבות להיות אטרקטיביות ברמה הויזואלית. "אפליקציות בסיסיות אך מעוצבות - מוכרות!" אתם זקוקים לחוויית משתמש נהדרת שתבטיח המשך שימוש באפליקציה, אבל מסך צבעוני, אפקטים קוליים נהדרים, ועיצובים בולטים הם מה שיגרמו למשתמשי הסמארטפון להימשך למוצר שלכם מלכתחילה.

כמובן שאין בדברים לרמוז שעליכם להגזים: אפליקציה שמפיקה צלילים מעצבנים כל 40 שניות היא כנראה לא אפליקציה שהולכת להופיע בראש רשימת האפליקציות הרווחיות ביותר בזמן הקרוב. עם זאת, חווייה ויזואלית וקולית מרתקת היא חשובה, אז השתדלו לאזן צלילים מעניינים ועיצוב אפליקציות מושך.

לסיכום:

ובכן, מה למדנו עד כה? הפצת תכנים חדשים באופן עקבי יעזור במניעת מחיקת האפליקציה ממכשיר המשתמשים שלכם. על האפליקציות לשמור על פונקציונליות עקבית על גבי כל מכשיר, תוך מותאמות לצרכים של פלטפורמות שונות. ולבסוף, למרות שעל האפליקציות להיות מורכבות כדי לשמור על עניין בקרב צרכנים, עליהן להיות נגישים עבור כל המשתמשים - גם הממוצעים שביניהם.

למאמרים נוספים:

http://cafe.themarker.com/blog/601185

בהצלחה :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב