דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעבוד מהבית ולשמור על השפיות שלך! 

מאת    [ 19/01/2008 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 3348 פעמים ]

עבודה מהבית יכולה להיות ברכה ו/או אסון תלוי איך את מסוגלת לטפל בזה. עסק ביתי או עבודה מהבית אינה מתאימה לכולנו. יש הרבה אנשים שמעדיפים "לצאת החוצה לעולם" כחלק מהעבודה.

אנו אוהבים מאוד לעבוד מהבית. אהבתי גם לעבוד גם מחוץ לבית, אבל אני אוהב מאוד עבודה בבית. יש לעבודה מהבית גם חסרונות ובעיות גם כן.

בידוד - זה יכול להיות משהו קשה מאוד לאנשים מסוימים. ישיבה בפינה האישית והמבודדת שלך בבית, או במשרד הביתי שלך, שעות אחרי שעות יכולה לדכא אותך. כאשר את מתחילה להרגיש בודדה ומדוכאת התקשרי לחברה שנמצאת אונליין וצ'וטטי איתה קצת. אם אף אחד לא נמצא זמין, צאי החוצה לטיול או לבקר חברה או קרובת משפחה. אפילו היציאה הקצרה לאוויר העולם תתרום לך להרגיש טוב מחדש, ולטעון את המצברים שלך. אפילו שיחת טלפון לחברה או לבן הזוג, אם אפשרית, יכולה לעזור.

משמעת עצמית - זה יכול להיות קשה!
עסק עצמאי מהבית הופך אותנו לעצלנים מידי פעם. כדי להתגבר על זה, אנחנו חוזרים שוב לסיבות האמיתיות שהביאו אותי להחליט לעבוד בעסק ביתי, ולמטרות הממשיות שלי בעסק. אנחנו גם חושבים על כל הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו ו/או על ארגון המפיצים שעובדים אתנו וסומכים עלינו. זה עוזר לנו להיכנס מיד חזרה לפוקוס ולעודד אותנו להתמקד שוב בעבודה.
את חייבת לאמן את עצמך לעבוד בזמן שעות העבודה היות ואיך לך בוס שיעשה זאת עבורך.

עמידה בלוחות זמנים - קביעת לו"ז היא פשוטה, אבל שמירה עליו לא כל כך.
נסי לבנות לך לו"ז יומי במקום לו"ז לפי שעות מדויקות. זה יאפשר לך יותר גמישות כשתצטרכי זאת. חוסר יכולת לעמידה בזמנים יכולה להיות מאוד מתסכלת, לכן בנית לו"ז גמיש ילחיץ אותך פחות ואת כולם מסביבך.

הסחות משפחתיות - זאת הסיבה העיקרית שקשה לדבוק בלו"ז שלנו.
פני זמן עבור המשפחה, וודאי שהם יודעים שזמן עבודה זה זמן עבודה, וזמן משפחה זה עבורם.
המשפחה יכולה להיות ראשונה בסדר העדיפויות, ואפשרי לארגן את לו"ז של העסק בהתאם. אך חשוב להתמקד מעבודה בזמן שמוקצה לעבודה.

חוסר הערכה - למרות שאנו יודעים כמה חשוב העסק הביתי שלנו. המשפחה והחברים לא תמיד יתנו לו את אותה מידת חשיבות. הם חושבים שאנו משחקים, או עוסקים בתחביב. את חייבת לשבת איתם ולהסביר להם שזאת העבודה שלך והיא חשובה מאוד עבורך, והם חייבים לכבד אותך ואת עבודתך. עמדי על שלך, הם יבינו זאת.

ארגון - למרות שאת עשויה להיות מאורגנת מאוד, יכול להיות שאין לך את המקום הדרוש לעסק ביתי. לחלק מהאנשים יש מקום למשרד בבית, אבל לרוב יש מקום יש פינה, עם מחשב ושולחן עבודה. למרות שאין הרבה מקום, ניתן לארגן אותו בצורה מתאימה. אפשר לארגן שולחן עבודה, מדפים, ומגירות שזה יתאים לדרישות האישיות שלך. חשוב לדעת לארגן את החומר בקלסרים, במגירות, ובמחשב בצורה זמינה ויעילה, לפי נושאים, ולפי "חומר לטיפול מיידי".

למרות שלעבודה מהבית יש מספר חסרונות, לא נרצה לוותר עליה לעולם עבור שום דבר אחר! אנו אוהבים את החופש, את ההתלהבות שבזה, הגאווה שבזה, ונותנת לפגוש המון אנשים מדהימים.
אם את חשה שאת מתאימה לעסק ביתי או לעבודה מהבית, לכי על זה!

המאמר נכתב על ידי אורנה וניר בר-עוז בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי, המאמנים וחונכים אחרים לפיתוח רשת והצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי, גשו לאתר http://www.ornir.com

אורנה וניר בר-עוז
מאמנים וחונכים בבנית רשת מפיצים בינלאומית בתחום איכות החיים
info@ornir.com
http://www.ornir.com



מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב