דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טופס 101 להורדה 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 19623 פעמים ]

טופס 101

מהו למעשה טופס 101 ?

טופס 101 מהווה מסמך המציין באופן מדויק את כל הפרטים האישיים העדכניים לגבי כל עובד חדש אשר מגיע לבצע את מלאכתו בחברה או בכל מקם אחר. אין הבדל בנוגע למשרה המתבצעת מהבית או במשרד. כל מעסיק מחויב לפעול על פי הנחיה זו ולוודא שטופס 101 ממולא כנדרש. יחד עם זאת יש לציין כי בפתח כל שנת מס על כל העובדים הותיקים לדאוג למלא פעם נוספת את טופס 101 על מנת לבצע עדכון לגבי כל שינוי החל מבחינה אישית וכמובן לחתום על כך במקום המתאים. נוסף כל כך מסירת פרטים שאינם נכונים או לחילופין חוסר ציון של מידע רלוונטי מהווים בהחלט עבירה על החוק.

אילו נתונים עליכם למלא בטופס 101?

ישנם פרטים שונים שיש להתייחס אליהם בקפידה על מנת למנוע אי הבנות לאחר מכן. פרטים אישיים ומצב משפחתי, מידע לגבי אופן העבודה שלכם, סעיפים לגבי אפשרות לדרישת פטור ממס נכנסה או זיכוי וכיוצא בזה. מעביד יקר שים לב כי גם עליך חלה האחריות לדאוג לכך שכל עובד באשר הוא אכן ימלא את טופס 101 שלכאורה ניתן להגדיר אותו גם ככרטיס עובד כנדרש, לאור העובדה שפרט לסדר הטוב שהחברה שלך צריכה ללכת על פיה, הנך עלול למצוא את עצמך עובר עבירה וצפוי לעונשים המצוינים בחוק. את טופס 101 תקבלו מן המעסיק שלכם בפגישתכם. ברגע שתסיימו למלא אותו מומלץ מאוד שתעברו על הנתונים שכתבתם על מנת לבדוק שלא פספסתם איזה סעיף או שחלה טעות מסוימת, ובסוף תתבקשו לחתום עליו בתחתית העמוד.

ישנה אפשרות להוריד את טופס 101 מהאינטרנט ולהביט בו כדי להתרשם. יתרה מזאת לעיתים עלולים להיות מקרים בהם מעביד יבקש שתמלאו את הטופס בעצמכם באופן אישי בבית ולאחר מכן למסור אותו, כך שרשת האינטרנט בהחלט יכולה לפשט את העבודה עבורכם. תוכלו למלא את טופס 101 בשקט שלכם על אחת כמה וכמה שאין ספק שכל הפרטים שהנכם זקוקים להם יהיו נגישים יותר. יחד עם זאת ניכוי מס יכול לבוא לידי ביטוי במובנים שונים רבים כך שסימון נכון יחסוך מכם ניכוי גדול יותר ממה שהיה אמור להיות.

בסופו של דבר טופס זה הוא לא כה מסובך ישנם הוראות ברורות המנחות את אתכם בצורה פשוטה. בסך הכול ניתן לראות כי מילוי טופס 101 הוא לטובתכם תוכלו לציין האם מגיע לכם הקלות ממס הכנסה ותנאים מסוימים לגבי העבודה. יתרה מזאת בחלקו האחרון של טופס 101 נמצא סעיף המעניק הסבר מפורט לכמה הגדרות שיקלו עליכם ויבהירו את כל מה שהיה קודם לכן די מעורפל. כמובן שהמעסיק די בקיא בנושא זה לנוכח קבלת עובדים רבים שכבר מלאו טופס 101 פעמים רבות, כך שהנכם רשאים לשאול אותו כל שאלה שאינכם בטוחים בה על מנת שלא יהיו שום ספקות וחוסר וודאות בהמשך.

webon בניית אתרים


http://webon.org.il 050-4988998


ייעוץ טלפוני רואה חשבון עבורך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב