דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: מה זה בשר אסאדו 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 3583 פעמים ]

על אהבתי ארוכת השנים לבשר סיפרתי לא מעט, אני בטוח שאתם כבר יודעים שאני קרניבור לא קטן. ועדיין, עם כל האהבה הגדולה שלי לבשר, יש חלקים, סוגים ונתחים שעד היום לא יצא לי לטעום. האמת שאין לי מושג למה, אולי בגלל שאני כל כך אוהב אנטריקוט ופילה, אני כל פעם מזמין את הנתחים הללו ושוכח לנסות דברים חדשים...

אז אתמול בערב החלטתי לגוון, אתמול רציתי לנסות משהו אחר ושונה, אתמול הגעתי למסקנה שהגיע הזמן שחובב בשר שכמותי יטעם וידע סופסוף מה זה בשר אסאדו, מה טעמו ועל מה בעצם עושים כל הארגנטינאים את כל הרעש הגדול סביבו.

ואיפה אקבל את התשובות לכל השאלות והתהיות שלי? איפה אטעם את טעמו האמיתי של האסאדו המקורי והכל כך מדובר, אם לא במסעדת אל גאוצ'ו? כמובן שהתשובה היא בגוף השאלה, אטעם, אחקור ואבדוק אותו לעומק במסעדת אל גאוצ'ו בבת ים, אחת המסעדות האהובות עליי.

לקחתי איתי את בת זוגי שתחיה יעל והסברתי לה שהערב מדובר בערב מיוחד, ערב שלא היה כמותו, ערב שדורות רבים עוד ידברו עליו ויספרו עליו סיפורים. היא לרגע שיערה שאני שוב מדבר על משחק כדורגל, אבל אני הסברתי לה שהערב אכן יסתיים עם משחק משובח, אבל לפני זה אני חייב להירגע עם בשר משובח, בשר שעוד לא ניסיתי בעבר ועדיין אינני מכיר את טעמו.

הגענו למסעדת אל גאוצ'ו בבת ים ומיד הזמנתי כמנה ראשונה את נקניקיית הסלצ''יצ'ה העסיסית והטעימה, רק כדי להרגיע מעט את ההתרגשות של קיבתי לקראת היום הגדול. לאחר מכן ביקשתי משחף, המלצר האדיב והחביב שיסביר לי מה כל הרעש סביב בשר האסאדו, ומה הסוד הגדול שלו.

כמובן ששחף לא הסכים לגלות לי את הסוד, למען האמת קשה לי להאמין שהוא בכלל יודע אותו. סביר להניח שסוד הכנת בשר האסאדו של אל גאוצ'ו שמור טוב יותר מהמתכון הסודי של קוקה קולה שרק לאחרונה דלף לרשת האינטרנט. הדבר היחיד ששחף הסכים לספר לי הוא שמדובר בצלעות בקר שנחתכות לרוחב. מעבר לכך הוא אמר לי את המשפט הבא: "אחרי שתטעם את בשר האסאדו שלנו, תבין במה מדובר".

כמובן שהמשפט שאמר לי שחף הספיק כדי לשכנע אותי, בינינו הייתי משוכנע עוד קודם לכן. המתנתי בדריכות וציפייה להגעתו של הנתח הענקי והעסיסי. לבסוף הוא הגיע ואם היה אפשר להעביר אל הכתב את הטעם, הקטע הזה היה יוצא יותר ממושלם. לשמחתי אני את הטעם הנהדר של בשר האסאדו כבר מכיר. למי שלא מכיר אותו אוכל לומר רק דבר אחד, אתם חייבים לנסות, פשוט חייבים. 

אחרי שתטעמו את טעמו של בשר האסאדו (חשוב שיכינו אותו בצורה הארגנטינאית המסורתית), תבינו על מה מדובר. אני בטוח שתגיעו למסקנה דומה למסקנה אליה אני הגעתי, החיים שלי מתחלקים לשניים – החיים לפני שטעמתי את בשר האסאדו, והחיים אחרי שהבנתי מה פספסתי בכל ימי חיי.

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב